Wokulski Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Ik ga er eens over nadenken Piet, heb seizoen 2 van Twin Peaks en heel House of Cards en eigenlijk ook wel een herkijk van The Wire nog in de wachtrij staan :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Hmja. Ik ben een beetje bang dat het een soort Flight of the Conchords is. Klopt dat, of ken je dat niet? Ik ben een beetje moeilijk met komedieseries. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Googlen is moeilijk :P Lijkt nu net alsof Arrested Development niet grappig en slecht geproduceerd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Lijkt nu net alsof Arrested Development niet grappig en slecht geproduceerd is Ik moest ook even fronsen toen ik het de eerste keer las. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 23 maart 2016 Share Geplaatst 23 maart 2016 Iemand ervaring met Scorpions? Is dat iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Ben met Flaked bezig. Nog twee afleveringen en dan heb ik seizoen één af. Vind het echt een hele lekkere serie zeg. Krijg er een beetje hetzelfde gevoel van als bij Californication. Beetje vergelijkbare stijl ook, als is deze serie wel minder op sex georiënteerd. Kijkt in elk geval heerlijk weg, ook ligt het tempo niet heel hoog. In de hoofdrol Will Arnett. vind dat echt een hele fijne acteur, speelt ook een mooie rol in Arrested Development natuurlijk. Verder allemaal toffe personages en er zit echt een bloedmooie meid in, Ruth Kearny:<. Hoop dat er nog een tweede seizoen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Iemand ervaring met Scorpions? Is dat iets? Ik vind het leuk, doet me wel een beetje denken aan Numb3rs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 maart 2016 Share Geplaatst 27 maart 2016 Ken die hele serie verder niet, maar Katharine McPhee :love: Alleen daarvoor zou je hem al kunnen kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; nieuwe afleveringen Fresh Meat staan op Netflix;sm;. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 maart 2016 Share Geplaatst 29 maart 2016 Ah mooi. Heb t/m aflevering vijf al gezien. Valt beetje tegen eerlijk gezegd, zowel bij mij, me broertje en het grotere publiek. Vooral de eerste episode vond ik een heel stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 Ben maar weer voor de honderste keer met PB begonnen. Wat een geweldige serie (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Ah mooi. Heb t/m aflevering vijf al gezien. Valt beetje tegen eerlijk gezegd, zowel bij mij, me broertje en het grotere publiek. Vooral de eerste episode vond ik een heel stuk minder. Vind het ook niet zo veel. Vooral die Vod weer vreselijk irritant, kan haar vanaf aflevering één al niet uitstaan. Zij is echt een groot minpunt aan de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 Iemand ervaring met Scorpions? Is dat iets? Heb al redelijk veel afleveringen gezien. Is wel leuk, weer eens wat anders dan dom knallen. Maar echt hoogstaand is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 maart 2016 Share Geplaatst 31 maart 2016 (bewerkt) Vind het ook niet zo veel. Vooral die Vod weer vreselijk irritant, kan haar vanaf aflevering één al niet uitstaan. Zij is echt een groot minpunt aan de serie. Echt? Als ik al een minst favoriete hoofdpersoon moet aanwijzen zou dat Oregon zijn. JP in dit interview :D "they don't call that the kidney tickler for nothing" :r 31 maart 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Zit ondertussen al bijna aan S5 van The West Wing, echt een belachelijk goeie serie. Sorkin _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Echt? Als ik al een minst favoriete hoofdpersoon moet aanwijzen zou dat Oregon zijn. JP in dit interview :D "they don't call that the kidney tickler for nothing" :r Oregon als goede tweede inderdaad. Al vond ik haar in seizoen één wel leuk. Jp is inderdaad echt een grote baas:D. 'Ledge'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2016 Share Geplaatst 2 april 2016 Ben met Flaked bezig. Nog twee afleveringen en dan heb ik seizoen één af. Vind het echt een hele lekkere serie zeg. Krijg er een beetje hetzelfde gevoel van als bij Californication. Beetje vergelijkbare stijl ook, als is deze serie wel minder op sex georiënteerd. Kijkt in elk geval heerlijk weg, ook ligt het tempo niet heel hoog. In de hoofdrol Will Arnett. vind dat echt een hele fijne acteur, speelt ook een mooie rol in Arrested Development natuurlijk. Verder allemaal toffe personages en er zit echt een bloedmooie meid in, Ruth Kearny:<. Hoop dat er nog een tweede seizoen komt. Toffe serie inderdaad. Bijna door seizoen 1 heen. In het begin wel een paar ergerpuntjes gehad bij zowel Chip als Dennis, maar dat ontwikkelde zich goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Toffe serie inderdaad. Bijna door seizoen 1 heen. In het begin wel een paar ergerpuntjes gehad bij zowel Chip als Dennis, maar dat ontwikkelde zich goed. Ik vond het inderdaad steeds beter worden. Toffe (onverwachte) plot twists ook nog de laatste afleveringen. Die Dennis is inderdaad wel een beetje een flapdrol af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nickk. Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ik vond het inderdaad steeds beter worden. Toffe (onverwachte) plot twists ook nog de laatste afleveringen. Die Dennis is inderdaad wel een beetje een flapdrol af en toe. Over flapdrollen gesproken, die Cooler :-D Leuke serie inderdaad, hoop dat er een seizoen 2 komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Over flapdrollen gesproken, die Cooler :-D Leuke serie inderdaad, hoop dat er een seizoen 2 komt! Cooler is een baasie man. Wel een flapdrol inderdaad, maar in de positieve zin van het woord dan:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Kreeg een beetje het gevoel van 'How to make it in America'. Beide geen topseries maar wel lekkere series die je snel erdoorheen jaagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 april 2016 Share Geplaatst 5 april 2016 Hoop binnenkort eindelijk aan Game of Thrones te kunnen beginnen. Seizoen een staat alvast klaar. Zal er deze maand nog aan beginnen, al zeg ik dat alweer twee maanden. Ben nu ook House aan het volgen, eerste aflevering was tof, ligt me wel. Blijf ik voorlopig volgen. Het tweede seizoen van Eigen Kweek was opnieuw erg goed. Denk dat ik twee series tegelijkertijd ga proberen volgen. House en dan een tweede serie en dat zal GoT worden maar eerst nog wat andere kleine series afwerken, en misschien de serie: making a murderer ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 april 2016 Share Geplaatst 7 april 2016 Iemand the story of God with Morgan Freeman gezien? Goh wat is ie goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Eindelijk eens begonnen aan Carnivale. Door de afbeeldingen die ik van de serie gezien had, wist ik al dat het een erg sfeervolle serie is. Inmiddels weet ik dat de serie veel meer is dan 'slechts' sfeervol... : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Nice! Dacht er pas nog aan dat ik Carnivale eens moet gaan herkijken. Blijft de serie waarbij het voor mij totáál onbegrijpelijk is dat die is gestopt. Zo doodzonde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten