Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Ben met Flaked bezig. Nog twee afleveringen en dan heb ik seizoen één af. Vind het echt een hele lekkere serie zeg. Krijg er een beetje hetzelfde gevoel van als bij Californication. Beetje vergelijkbare stijl ook, als is deze serie wel minder op sex georiënteerd. Kijkt in elk geval heerlijk weg, ook ligt het tempo niet heel hoog. In de hoofdrol Will Arnett. vind dat echt een hele fijne acteur, speelt ook een mooie rol in Arrested Development natuurlijk. Verder allemaal toffe personages en er zit echt een bloedmooie meid in, Ruth Kearny:<. Hoop dat er nog een tweede seizoen komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah mooi. Heb t/m aflevering vijf al gezien. Valt beetje tegen eerlijk gezegd, zowel bij mij, me broertje en het grotere publiek. Vooral de eerste episode vond ik een heel stuk minder.

Vind het ook niet zo veel. Vooral die Vod weer vreselijk irritant, kan haar vanaf aflevering één al niet uitstaan. Zij is echt een groot minpunt aan de serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het ook niet zo veel. Vooral die Vod weer vreselijk irritant, kan haar vanaf aflevering één al niet uitstaan. Zij is echt een groot minpunt aan de serie.

Echt? Als ik al een minst favoriete hoofdpersoon moet aanwijzen zou dat Oregon zijn.

JP in dit interview :D

"they don't call that the kidney tickler for nothing" :r

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt? Als ik al een minst favoriete hoofdpersoon moet aanwijzen zou dat Oregon zijn.

JP in dit interview :D

"they don't call that the kidney tickler for nothing" :r

Oregon als goede tweede inderdaad. Al vond ik haar in seizoen één wel leuk. Jp is inderdaad echt een grote baas:D. 'Ledge'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben met Flaked bezig. Nog twee afleveringen en dan heb ik seizoen één af. Vind het echt een hele lekkere serie zeg. Krijg er een beetje hetzelfde gevoel van als bij Californication. Beetje vergelijkbare stijl ook, als is deze serie wel minder op sex georiënteerd. Kijkt in elk geval heerlijk weg, ook ligt het tempo niet heel hoog. In de hoofdrol Will Arnett. vind dat echt een hele fijne acteur, speelt ook een mooie rol in Arrested Development natuurlijk. Verder allemaal toffe personages en er zit echt een bloedmooie meid in, Ruth Kearny:<. Hoop dat er nog een tweede seizoen komt.

Toffe serie inderdaad. Bijna door seizoen 1 heen. In het begin wel een paar ergerpuntjes gehad bij zowel Chip als Dennis, maar dat ontwikkelde zich goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toffe serie inderdaad. Bijna door seizoen 1 heen. In het begin wel een paar ergerpuntjes gehad bij zowel Chip als Dennis, maar dat ontwikkelde zich goed.

Ik vond het inderdaad steeds beter worden. Toffe (onverwachte) plot twists ook nog de laatste afleveringen. Die Dennis is inderdaad wel een beetje een flapdrol af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het inderdaad steeds beter worden. Toffe (onverwachte) plot twists ook nog de laatste afleveringen. Die Dennis is inderdaad wel een beetje een flapdrol af en toe.

Over flapdrollen gesproken, die Cooler :-D Leuke serie inderdaad, hoop dat er een seizoen 2 komt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop binnenkort eindelijk aan Game of Thrones te kunnen beginnen. Seizoen een staat alvast klaar. Zal er deze maand nog aan beginnen, al zeg ik dat alweer twee maanden. Ben nu ook House aan het volgen, eerste aflevering was tof, ligt me wel. Blijf ik voorlopig volgen. Het tweede seizoen van Eigen Kweek was opnieuw erg goed.

Denk dat ik twee series tegelijkertijd ga proberen volgen. House en dan een tweede serie en dat zal GoT worden maar eerst nog wat andere kleine series afwerken, en misschien de serie: making a murderer ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites