Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Margriet is de mollll

Daar ben ik ook bang voor. Als een mol een vrouw is, is het vaak degene waarvan ik vanaf het begin denk: Laat die aub snel eruit liggen...

Ik hoop zelf eigenlijk op een finale met Rik, Chris en Marlijn. Maar aangezien ik toch het idee krijg dat Margriet de mol is, zie ik dat niet gebeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht wat tips gezien tijdens Boulevard vandaag, om in het achterhoofd te houden tijdens de volgende aflevering. Art was op bezoek:

- Zat redelijk overduidelijk met armen over elkaar en zei dat ie in een gesloten houding zat

- Zocht nog sponsors voor een of andere stichting waarbij hij 40km moet lopen, zei daar bij overduidelijk dat hij zich schaamde omdat hij nog maar 0 euro had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwacht jij dat de presentator tijdens RTL Boulevard (topprogramma ook) nuttige tips over de mol gaat weggeven? 'Denk ff verder'.

Zou wellicht kunnen. Hoeft niet een tip over de mol te zijn, kan ook een tip zijn over de eerstvolgende die geëlimineerd wordt. Zijn wel vaker tips geweest in RTL Boulevard en andere onafhankelijke programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja er wordt achter elke uitspraak en actie van de presentator en de deelnemers gezocht naar mogelijke hints, waarbij het in de meeste gevallen ook wel lukt om er iets achter te bedenken. Alleen heb ik het idee dat het overgrote deel geen hints zijn die daadwerkelijk zijn bedacht door de regie, maar gewoon dingen die kijkers denken te zien/horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij vielen Marlijn en Chris al af, omdat ze geld hebben gepakt. Vandaag verdient Margriet ook 500 euro voor de pot en valt Martine af. Dus voor mij is Rik(90%) de mol, ik geef alleen Marlijn(10%) nog een kleine kans aangezien het bij haar om slechts 250 euro ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke aflevering weer. Chris verdenk ik al een tijdje niet meer als mol en deze aflevering brengt daar geen verandering in.

Rik had ook nu weer een aantal vreemde momenten. Stift in zijn groep kwijt, lege enveloppe pakken en de rest (zogenaamd) niet zien. En ook nog eens vol in de camera kijken. Hij blijft mijn mol.

Marlijn zet vervolgens haar test vol in op Rik en krijgt een groen scherm. Goede keuze of gewoon geluk? Er bestaat nog steeds een kans dat Margriet of Marlijn de mol is, maar Margriet wist nu ook geld te pakken vandaag. En bij deze opdracht had je je gewoon 'per ongeluk' kunnen laten fotograferen.

Op wie had Martine nu vol ingezet? Ze zei dacht ik hem. Maar ik kreeg niet helemaal mee wie het nu was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites