Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2015

MisterX

Wie is de Mol? 2015  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2015

• Rik van de Westelaken
    • Marlijn Weerdenburg
    • Margriet van der Linden

Aanbevolen berichten

Die Martine is het, 100%. Nee geen idee, wel raar gevoel bij haar.

Die Ajouad is het sowieso niet trouwens, veel te obvious bij hem. Dat je ook zag dat hij een camera omstootte, dat zouden ze nooit op beeld zetten. Heb beetje t gevoel dat ze allemaal lopen te kutten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 471
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Deed ie gewoon bewust, hij had echt wel door dat er nog 2 mensen achter hem waren. Die loopt gewoon een beetje te fucken op dit moment.

Dit dus. Dat was ongeveer de meest obvious actie van de dag. Ben wel benieuwd wat er bij Viktor achter die jokers zat.

Sowieso, als Ajouad of Chris de mol is, waarom ga je dan naar het perron waar de vrijstelling in de envelop zit. Heeft de mol toch niks aan, die wil zo min mogelijk geld in de pot.

En welke van de vijf personen die je moet vinden brengt geen geld in de pot? Juist. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb trouwens een poll toegevoegd. Leek me wel leuk.

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; jij hield vorig jaar toch de poll bij? Ik heb er geen permissies voor. Zou jij het dit jaar weer willen doen? Of delegeer het anders maar door aan een van de mods ofzo.

Ik zal het wel weer wekelijks verversen. Als het op zaterdag/zondag niet is vernieuwd zie ik wel een mention tegemoet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat Ajouad echt niet wist of ie hem in moest leveren of niet, noem dat ook geen domme actie. Ook denk ik dat wat die Viktor deed eerder blind was dan sluw want als hij die andere echt had willen naaien had ie die jokers wel in zijn zak gestoken, wat heeft hij hier in hemelsnaam aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus. Dat was ongeveer de meest obvious actie van de dag. Ben wel benieuwd wat er bij Viktor achter die jokers zat.

En welke van de vijf personen die je moet vinden brengt geen geld in de pot? Juist. ;)

Dus jij zou als mol kiezen om de persoon met vrijstelling te zoeken met de kans dat andere groepen de personen vinden met geld, in plaats van ervoor te zorgen dat jij tezamen met je maatje de persoon met geld niet vindt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=8245]Larsjee10[/MENTION]; Ik zou als Mol zijnde juist voor die vrijstellingen gegaan zijn. Juist omdat je medekandidaten dan dus sowieso gaan afvallen tijdens de testen. En jijzelf als Mol daarmee probeert de verdenking te verleggen, omdat je zo'n vrijstelling inzet. En wat PJHoutman al zegt, verschrikkelijk moeilijke opdracht, dus veel geld zou er toch niet gepakt gaan worden. En mocht dit toch gebeuren dan valt dit later in het spel vast nog ergens weg te spelen.

Niet dat ik nu wil beweren dat Ajouad 100% de mol is, maar dit is even een 'wat-als' scenario.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gestemd op Chris. Nog niet echt een idee, al heb ik Ajouad al af durven te strepen in aflevering 1. Hoe Ajouad naar voren stapte met de vrijstellingen. Zelfs Art was er verbaasd door. Dat moet dan wel een heel goed toneelstukje zijn geweest. Ajouad wist echt niet wat hij er mee aan moest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt geen steek wijzer geworden van deze aflevering. Vrij veel geld binnen gehaald ook. Hoop wel dat die Margriet er snel uitvliegt, wat een irritant figuur is dat zeg.

Ik blijf nog maar even Marlijn als mijn mol houden. Dat is gebaseerd op niks voorlopig. Verdenk Chris, Rik en Carolina ook wel een beetje. Ajouad is voorlopig van de radar af.

Wat was Martine trouwens even lekker opzichtig het domme blondje aan het uithangen bij die navigatie opdracht. Na een kwartier ' Oh het is een filmpje, maar welk scherm is nu voor mij dan?'. Dat lag er echt veel te dik bovenop :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gooi het voorlopig op Rik als mol. Puur gevoel. Aan de poll is ook weer te zien dat de MU kenners volop aanwezig zijn :D Vind het wel jammer dat Evelien eruit ligt. Mooie symphatieke meid. Heb ik veel liever dan zo'n margriet of zo'n carolina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziek dat er nu al een theorie is over wie er wanneer afvalt:cab: Nog goed ook de eerste twee keer.

Dat soort dingen lees ik dus expres niet hè, hele kijkplezier weg dan.

Zijn dr eigenlijk nog mensen die die app hebben? Doe nu ook een poultje met wat vrienden. Enige die al zn punten nog heeft ;c

Ik wel, maar pas na ronde 1 ingestapt ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites