Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

@Thomassje123

Rots lekker verhuren aan De Treffers, HHC Hardenberg of Quick Boys, al betwijfel ik of zij hem uberhaupt willen hebben. Steijn staat wederom twee keer op de goede plek, toch een enorme kracht van hem. Ugalde gewoon voor ons een geweldenaar ook al was het vandaag wat minder. 

Je geeft het bijna weg in 20 minuten tijd, gelukkig toon je dan nog veerkracht om er een punt uit te slepen. Moet je kijken hoe je er voor had gestaan als je Heracles, Utrecht en vandaag gewoon de kansen afmaakt en de wedstrijd in het slot gooit, want die mogelijkheden waren er!

Ook geweldig dat toneelspel van Cillessen na afloop. Hoe die stoïcijns vol blijft houden dat Steijn hinderlijk buitenspel staat ;e 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Jotew:

@Thomassje123

Rots lekker verhuren aan De Treffers, HHC Hardenberg of Quick Boys, al betwijfel ik of zij hem uberhaupt willen hebben. Steijn staat wederom twee keer op de goede plek, toch een enorme kracht van hem. Ugalde gewoon voor ons een geweldenaar ook al was het vandaag wat minder. 

Je geeft het bijna weg in 20 minuten tijd, gelukkig toon je dan nog veerkracht om er een punt uit te slepen. Moet je kijken hoe je er voor had gestaan als je Heracles, Utrecht en vandaag gewoon de kansen afmaakt en de wedstrijd in het slot gooit, want die mogelijkheden waren er!

Ook geweldig dat toneelspel van Cillessen na afloop. Hoe die stoïcijns vol blijft houden dat Steijn hinderlijk buitenspel staat  

Dit zeiden we vorig seizoen ook al, dat probleem is nog steeds niet opgelost

En voordat mensen gaan zeiken dat wij wel even denken dat we mee kunnen doen om het kampioenschap. Ik denk wel dat Twente nu op de top van zijn kunnen zit. Desondanks denk ik door de vrije val van Ajax en AZ dat toch een beetje kwakkelt wij best 3e kunnen worden.

Stiekem hoop ik daar ook op en dan voorronde Champions League. Maar er moeten wel echt betere buitenspelers komen hoor, daar zit echt wel het probleem op dit moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Thomassje123:

Dit zeiden we vorig seizoen ook al, dat probleem is nog steeds niet opgelost

En voordat mensen gaan zeiken dat wij wel even denken dat we mee kunnen doen om het kampioenschap. Ik denk wel dat Twente nu op de top van zijn kunnen zit. Desondanks denk ik door de vrije val van Ajax en AZ dat toch een beetje kwakkelt wij best 3e kunnen worden.

Stiekem hoop ik daar ook op en dan voorronde Champions League. Maar er moeten wel echt betere buitenspelers komen hoor, daar zit echt wel het probleem op dit moment

Expected points van Twente voor deze wedstrijd was ook ‘maar’ 20, dus je bent daarnaast ook nog eens aan het outperformen. Denk dat het vooral lekker spannend gaat worden, al is het verschil met bijvoorbeeld Ajax ‘maar’ 10 punten, dat is met nog 22 wedstrijden te gaan niet zoveel natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eveneens als tegen Heracles, een ineenstorting na rust opeens. De dominantie/scherpte is er tijdelijk van af en dan plots meerdere deksels op de neuze. Gelukkig voor Oosting een punt van aandacht dat hij al aankaartte. 

Desalniettemin, ook een aantal positieve punten: Taha en Van Bergen lieten beide momenten van klasse zien, en hopelijk kunnen ze dit verder etaleren. Brenet weer minuten gemaakt en kan extra dimensies geven in het aanvalsspel. En Steijn, echt waar hoe die gozer keer op keer weer op de juiste plek staat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2023 om 17:14 zei Kelvin:

Ik was er vanuit gegaan dat Hilgers zich lekker kon focussen op de top 2000 en dat we die in Januari weer zouden zien oftewel 4 wedstrijden.

Kan iemand Hilgers vertellen dat zijn schorsing voorbij is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Kan iemand Hilgers vertellen dat zijn schorsing voorbij is?

Ik was heel de dag op werk, maar was probleem precies? Je wint thuis met 2-1 van AZ, dat is toch meer dan goed resultaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Wat moet ik hiermee?

Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? 

Nouja, je stelt een vraag die weinig te maken heeft met zijn post over Hilgers. Dat 2-1 winnen van AZ een prima resultaat is, dat doet voor de individuele prestatie niet echt ter zake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Nouja, je stelt een vraag die weinig te maken heeft met zijn post over Hilgers. Dat 2-1 winnen van AZ een prima resultaat is, dat doet voor de individuele prestatie niet echt ter zake.

Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites