Jotew Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Nou, in ieder geval een puntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 17 minuten geleden zei Jotew: Nou, in ieder geval een puntje. Dachten het weer op 50% te doen - Goals te makkelijk weggegeven - Eiiting - de spelmaker - te weinig gezocht - Rots weer drama Dan kom je ook niet lekker aan voetballen toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 5 uur geleden zei Jotew: Dat laatste verbloemd inderdaad een hoop. Vanavond helaas vanwege een griepje niet in het stadion. Mocht jij er wel heen gaan: hou de punten even in de Veste! Dader gevonden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 (bewerkt) @Thomassje123 Rots lekker verhuren aan De Treffers, HHC Hardenberg of Quick Boys, al betwijfel ik of zij hem uberhaupt willen hebben. Steijn staat wederom twee keer op de goede plek, toch een enorme kracht van hem. Ugalde gewoon voor ons een geweldenaar ook al was het vandaag wat minder. Je geeft het bijna weg in 20 minuten tijd, gelukkig toon je dan nog veerkracht om er een punt uit te slepen. Moet je kijken hoe je er voor had gestaan als je Heracles, Utrecht en vandaag gewoon de kansen afmaakt en de wedstrijd in het slot gooit, want die mogelijkheden waren er! Ook geweldig dat toneelspel van Cillessen na afloop. Hoe die stoïcijns vol blijft houden dat Steijn hinderlijk buitenspel staat 11 november 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 (bewerkt) Cillessen. Bij twee van de drie tegengoals kan ie meer doen en dan met zon kutverhaal komen over die derde goal. 11 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 43 minuten geleden zei Jotew: @Thomassje123 Rots lekker verhuren aan De Treffers, HHC Hardenberg of Quick Boys, al betwijfel ik of zij hem uberhaupt willen hebben. Steijn staat wederom twee keer op de goede plek, toch een enorme kracht van hem. Ugalde gewoon voor ons een geweldenaar ook al was het vandaag wat minder. Je geeft het bijna weg in 20 minuten tijd, gelukkig toon je dan nog veerkracht om er een punt uit te slepen. Moet je kijken hoe je er voor had gestaan als je Heracles, Utrecht en vandaag gewoon de kansen afmaakt en de wedstrijd in het slot gooit, want die mogelijkheden waren er! Ook geweldig dat toneelspel van Cillessen na afloop. Hoe die stoïcijns vol blijft houden dat Steijn hinderlijk buitenspel staat Dit zeiden we vorig seizoen ook al, dat probleem is nog steeds niet opgelost En voordat mensen gaan zeiken dat wij wel even denken dat we mee kunnen doen om het kampioenschap. Ik denk wel dat Twente nu op de top van zijn kunnen zit. Desondanks denk ik door de vrije val van Ajax en AZ dat toch een beetje kwakkelt wij best 3e kunnen worden. Stiekem hoop ik daar ook op en dan voorronde Champions League. Maar er moeten wel echt betere buitenspelers komen hoor, daar zit echt wel het probleem op dit moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 18 minuten geleden zei Thomassje123: Dit zeiden we vorig seizoen ook al, dat probleem is nog steeds niet opgelost En voordat mensen gaan zeiken dat wij wel even denken dat we mee kunnen doen om het kampioenschap. Ik denk wel dat Twente nu op de top van zijn kunnen zit. Desondanks denk ik door de vrije val van Ajax en AZ dat toch een beetje kwakkelt wij best 3e kunnen worden. Stiekem hoop ik daar ook op en dan voorronde Champions League. Maar er moeten wel echt betere buitenspelers komen hoor, daar zit echt wel het probleem op dit moment Expected points van Twente voor deze wedstrijd was ook ‘maar’ 20, dus je bent daarnaast ook nog eens aan het outperformen. Denk dat het vooral lekker spannend gaat worden, al is het verschil met bijvoorbeeld Ajax ‘maar’ 10 punten, dat is met nog 22 wedstrijden te gaan niet zoveel natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Eveneens als tegen Heracles, een ineenstorting na rust opeens. De dominantie/scherpte is er tijdelijk van af en dan plots meerdere deksels op de neuze. Gelukkig voor Oosting een punt van aandacht dat hij al aankaartte. Desalniettemin, ook een aantal positieve punten: Taha en Van Bergen lieten beide momenten van klasse zien, en hopelijk kunnen ze dit verder etaleren. Brenet weer minuten gemaakt en kan extra dimensies geven in het aanvalsspel. En Steijn, echt waar hoe die gozer keer op keer weer op de juiste plek staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 (bewerkt) Hilgers, manmanman! Wel goed dat ie @joostmakaay nog even van repliek dient over de ambitie van CL. 25 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Vraag mij inderdaad ook echt af wat in er zijn hoofd rond ging bij het inzetten van die tackle, Lozano moest er nog een aardige stuk naar de goal toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Wat een ontzettende waslap die Hilgers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Twente moet wel gaan oppassen dat ze de top 4 niet uit het oog gaan verliezen op deze manier.. zondag moet je naar de Adelaarshorst en die wedstrijd kun je ook zomaar verliezen. Dan sta je nog maar 2 punten voor op hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Hilgers 2 wedstrijden, KNVB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 37 minuten geleden zei Kelvin: Hilgers 2 wedstrijden, KNVB Ik zie niet veel geks? Dit is volgens mij vrij standaard voor zo'n onbesuisde tackle waar rood uit volgt. Had je meer/minder verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Iedereen had wel meer verwacht en het waarschijnlijk nog terecht gevonden ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik was er vanuit gegaan dat Hilgers zich lekker kon focussen op de top 2000 en dat we die in Januari weer zouden zien oftewel 4 wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 'In Engeland is dit geen eens geel' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Heb je je spelmaker (Eiting) op het veld, speel je hem niet aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Eiting wordt richting de rust meer aangespeeld en het loopt veel beter. Gek hé, zag ik nou echt niet aan komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Op 27-11-2023 om 17:14 zei Kelvin: Ik was er vanuit gegaan dat Hilgers zich lekker kon focussen op de top 2000 en dat we die in Januari weer zouden zien oftewel 4 wedstrijden. Kan iemand Hilgers vertellen dat zijn schorsing voorbij is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari 1 uur geleden zei Kelvin: Kan iemand Hilgers vertellen dat zijn schorsing voorbij is? Ik was heel de dag op werk, maar was probleem precies? Je wint thuis met 2-1 van AZ, dat is toch meer dan goed resultaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 9 uur geleden zei Kyrill: Ik was heel de dag op werk, maar was probleem precies? Je wint thuis met 2-1 van AZ, dat is toch meer dan goed resultaat? Wat moet ik hiermee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 uur geleden zei Kelvin: Wat moet ik hiermee? Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 3 minuten geleden zei Kyrill: Ik stel dood normale vraag wat het probleem precies is... En dan reageer jij zo..... En dan geef je niet eens normaal antwoord. Verkeerde been uit bed gestapt? Nouja, je stelt een vraag die weinig te maken heeft met zijn post over Hilgers. Dat 2-1 winnen van AZ een prima resultaat is, dat doet voor de individuele prestatie niet echt ter zake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari 1 minuut geleden zei MetalMichael: Nouja, je stelt een vraag die weinig te maken heeft met zijn post over Hilgers. Dat 2-1 winnen van AZ een prima resultaat is, dat doet voor de individuele prestatie niet echt ter zake. Mijn vraag ging dus om wat probleem precies met Hilgers is. Dat weet ik nu nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten