Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Brenet waarschijnlijk dus ook nog weg. Nog steeds op zoek naar een back, twee buitenspelers en Eiting.

Ik hoop op spelers als Sambo (PSV), Akujobi (Almere City), El Ghazi (PSV), Walemark (Feyenoord)

Maar als ik bij de transfervrije spelers kijk dan zou je ook kunnen eindigen met Fankaty Dabo, Amin Younes en Brandley Kuwas.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kelvin:

Brenet waarschijnlijk dus ook nog weg. Nog steeds op zoek naar een back, twee buitenspelers en Eiting.

Ik hoop op spelers als Sambo (PSV), Akujobi (Almere City), El Ghazi (PSV), Walemark (Feyenoord)

Maar als ik bij de transfervrije spelers kijk dan zou je ook kunnen eindigen met Fankaty Dabo, Amin Younes en Brandley Kuwas.

Geld is op toch? Denk dat Eiting nog wel gehaald wordt maar verder vrees ik dat alleen huurspelers nog mogelijk zijn

Gebeuren wel meer gekke dingen in de laatste dagen van de transferperiode dus gewoon even afwachten. Komt vast nog wel iets uit de hoge hoed tevoorschijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thomassje123:

Geld is op toch? Denk dat Eiting nog wel gehaald wordt maar verder vrees ik dat alleen huurspelers nog mogelijk zijn

Gebeuren wel meer gekke dingen in de laatste dagen van de transferperiode dus gewoon even afwachten. Komt vast nog wel iets uit de hoge hoed tevoorschijn

Sambo, El Ghazi en Walemark zouden ook allemaal huur zijn. Maar ik denk dat je met Akujobi wel weer iemand hebt die comfortabeler aan de bal is dan Sampsted en die kun je nog eventueel betalen van het geld wat je krijgt voor Brenet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadden meer verdiend maar deze wedstrijd laat het probleem van Twente wel zien. Te weinig kansen gecreëerd en de kansen die je krijgt niet afmaken. Verder wel goed gespeeld maar Twente moet zichzelf vaker belonen

Dit had ik op Twitter geplaatst. Best goed gespeeld maar je scoort gewoon te weinig.

Gelukkig dat Eiting komt, precies de speler die we nodig hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

Gelukkig weet wonderploeg Twente weer waar ze staan.

Niemand hier heeft Twente een wonderploeg genoemd vent. 

—-

Prima gespeeld gisteren. Keeper van hen had wel een paar bekers meer om de oren mogen krijgen, irritante vent.

Straks met Eiting meer voetbal en iemand die hopelijk Ugalde en Van Bergen vaak wegsteekt met splijtende passes. Verder is het te hopen dat er nog IETS bij komt voor op de buitenkant, anders word het gewoon plek 7 of 8 komend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei cimbomcu:

Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest.

Volgens mij maak ik duidelijk dat het om het gedrag gaat door als voorbeeld naar de keeper te verwijzen en niet om het zijn van de betere partij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Kom op rode kaart eerste wedstrijd na 40 minuten was de doodsteek hier. De uitslag is groter dan dat het normaal zou zijn geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Beide wedstrijden gezien? Tot aan de rode kaart waren we dik de bovenliggende partij, en hadden via Vlap op 2-0 voor moeten staan vlak voordat Regeer die domme overtreding maakte. Ook gisteren deden we gewoon prima mee, ondanks dat we een knaken voorhoede hadden op Ugalde na. Uiteindelijk verlies je 1-0 op een fucking penalty..

En Twentenaren zeggen niet na een paar leuke resultaten dat we met de top 3 mee kunnen doen. We willen het AZ moeilijk maken, dat is heel wat anders. Qua grootte van de club zijn we namelijk nog altijd groter en beter dan een Vitesse en Utrecht. AZ heeft echter simpelweg een beter elftal, waardoor we normaliter prima voor plek 5 kunnen gaan.

En wat Kelvin al zegt: het gedrag van die spelers, met name de keeper gisteren, was gewoon heel slecht. Dus snap zijn reactie wel.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Jotew:

Beide wedstrijden gezien? Tot aan de rode kaart waren we dik de bovenliggende partij, en hadden via Vlap op 2-0 voor moeten staan vlak voordat Regeer die domme overtreding maakte. Ook gisteren deden we gewoon prima mee, ondanks dat we een knaken voorhoede hadden op Ugalde na. Uiteindelijk verlies je 1-0 op een fucking penalty..

En Twentenaren zeggen niet na een paar leuke resultaten dat we met de top 3 mee kunnen doen. We willen het AZ moeilijk maken, dat is heel wat anders. Qua grootte van de club zijn we namelijk nog altijd groter en beter dan een Vitesse en Utrecht. AZ heeft echter simpelweg een beter elftal, waardoor we normaliter prima voor plek 5 kunnen gaan.

En wat Kelvin al zegt: het gedrag van die spelers, met name de keeper gisteren, was gewoon heel slecht. Dus snap zijn reactie wel.

Dus 'Kutturken' is okè? In jouw ogen? Daarmee schep je wel een precedent man. Ik snap de emotie, maar ik vind dat je dit als Moderater niet mag goedkeuren. Het druist gewoon in tegen de forum regels. Ik heb weleens een Dm'etje van je mogen ontvangen toen ik dit over Spakenburgers zei :classic_wink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites