Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 (bewerkt) Lekker eerste half uur hoor Edit: Au.. 24 augustus 2023 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 (bewerkt) Mazzeltje als dit geen rood wordt. Geen mazzel dus. 24 augustus 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Was leuk zolang het duurde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Au2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Terechte rode kaart dus? Erg zonde. Hopelijk houden ze stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 (bewerkt) Oei.. gaat nu ineens hard. Jammer hoor. 24 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 17 minuten geleden zei Rogier.: Terechte rode kaart dus? Erg zonde. Hopelijk houden ze stand. Ja. Lompe sliding, niet bewust, maar terecht rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Zonde dat door die rode kaart zo in elkaar stort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Tsjaa, Regeeren is vooruit zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 (bewerkt) Brenet waarschijnlijk dus ook nog weg. Nog steeds op zoek naar een back, twee buitenspelers en Eiting. Ik hoop op spelers als Sambo (PSV), Akujobi (Almere City), El Ghazi (PSV), Walemark (Feyenoord) Maar als ik bij de transfervrije spelers kijk dan zou je ook kunnen eindigen met Fankaty Dabo, Amin Younes en Brandley Kuwas. 25 augustus 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 2 uur geleden zei Kelvin: Brenet waarschijnlijk dus ook nog weg. Nog steeds op zoek naar een back, twee buitenspelers en Eiting. Ik hoop op spelers als Sambo (PSV), Akujobi (Almere City), El Ghazi (PSV), Walemark (Feyenoord) Maar als ik bij de transfervrije spelers kijk dan zou je ook kunnen eindigen met Fankaty Dabo, Amin Younes en Brandley Kuwas. Geld is op toch? Denk dat Eiting nog wel gehaald wordt maar verder vrees ik dat alleen huurspelers nog mogelijk zijn Gebeuren wel meer gekke dingen in de laatste dagen van de transferperiode dus gewoon even afwachten. Komt vast nog wel iets uit de hoge hoed tevoorschijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 2 minuten geleden zei Thomassje123: Geld is op toch? Denk dat Eiting nog wel gehaald wordt maar verder vrees ik dat alleen huurspelers nog mogelijk zijn Gebeuren wel meer gekke dingen in de laatste dagen van de transferperiode dus gewoon even afwachten. Komt vast nog wel iets uit de hoge hoed tevoorschijn Sambo, El Ghazi en Walemark zouden ook allemaal huur zijn. Maar ik denk dat je met Akujobi wel weer iemand hebt die comfortabeler aan de bal is dan Sampsted en die kun je nog eventueel betalen van het geld wat je krijgt voor Brenet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 (bewerkt) Samenvatting van vanavond: wat een ergeniswekkend gedrag van Fenerbahce-zijde (vooral die keeper) 1 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Hadden meer verdiend maar deze wedstrijd laat het probleem van Twente wel zien. Te weinig kansen gecreëerd en de kansen die je krijgt niet afmaken. Verder wel goed gespeeld maar Twente moet zichzelf vaker belonen Dit had ik op Twitter geplaatst. Best goed gespeeld maar je scoort gewoon te weinig. Gelukkig dat Eiting komt, precies de speler die we nodig hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 15 uur geleden zei Kelvin: Samenvatting van vanavond: Kut-Turken (vooral die keeper) Gelukkig weet wonderploeg Twente weer waar ze staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 5 minuten geleden zei cimbomcu: Gelukkig weet wonderploeg Twente weer waar ze staan. Niemand hier heeft Twente een wonderploeg genoemd vent. —- Prima gespeeld gisteren. Keeper van hen had wel een paar bekers meer om de oren mogen krijgen, irritante vent. Straks met Eiting meer voetbal en iemand die hopelijk Ugalde en Van Bergen vaak wegsteekt met splijtende passes. Verder is het te hopen dat er nog IETS bij komt voor op de buitenkant, anders word het gewoon plek 7 of 8 komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 47 minuten geleden zei cimbomcu: Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest. Volgens mij maak ik duidelijk dat het om het gedrag gaat door als voorbeeld naar de keeper te verwijzen en niet om het zijn van de betere partij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest. Kom op rode kaart eerste wedstrijd na 40 minuten was de doodsteek hier. De uitslag is groter dan dat het normaal zou zijn geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Gaat mij erom dat Twentenaren bij een paar leuke resulaten al gauw denken mee te kunnen doen met de top 3 of zich kunnen meten met Fenerbahce. Als je dan van een ploeg duidelijk verliest moet je dat accepteren en naar huis en niet gelijk weer stompzinnige uitspraken als kut turken, of kut bulgaren of kut noren of wat dan ook omdat je er toevallig van verliest. Beide wedstrijden gezien? Tot aan de rode kaart waren we dik de bovenliggende partij, en hadden via Vlap op 2-0 voor moeten staan vlak voordat Regeer die domme overtreding maakte. Ook gisteren deden we gewoon prima mee, ondanks dat we een knaken voorhoede hadden op Ugalde na. Uiteindelijk verlies je 1-0 op een fucking penalty.. En Twentenaren zeggen niet na een paar leuke resultaten dat we met de top 3 mee kunnen doen. We willen het AZ moeilijk maken, dat is heel wat anders. Qua grootte van de club zijn we namelijk nog altijd groter en beter dan een Vitesse en Utrecht. AZ heeft echter simpelweg een beter elftal, waardoor we normaliter prima voor plek 5 kunnen gaan. En wat Kelvin al zegt: het gedrag van die spelers, met name de keeper gisteren, was gewoon heel slecht. Dus snap zijn reactie wel. 1 september 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Ik snap een (gefrustreerde) reactie wel n.a.v. het gedrag van een speler. Wat ik niet snap is wat de toegevoegde waarde is om de afkomst van de keeper, dan wel niet de club, hier bij te vermelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 51 minuten geleden zei Jotew: Beide wedstrijden gezien? Tot aan de rode kaart waren we dik de bovenliggende partij, en hadden via Vlap op 2-0 voor moeten staan vlak voordat Regeer die domme overtreding maakte. Ook gisteren deden we gewoon prima mee, ondanks dat we een knaken voorhoede hadden op Ugalde na. Uiteindelijk verlies je 1-0 op een fucking penalty.. En Twentenaren zeggen niet na een paar leuke resultaten dat we met de top 3 mee kunnen doen. We willen het AZ moeilijk maken, dat is heel wat anders. Qua grootte van de club zijn we namelijk nog altijd groter en beter dan een Vitesse en Utrecht. AZ heeft echter simpelweg een beter elftal, waardoor we normaliter prima voor plek 5 kunnen gaan. En wat Kelvin al zegt: het gedrag van die spelers, met name de keeper gisteren, was gewoon heel slecht. Dus snap zijn reactie wel. Dus 'Kutturken' is okè? In jouw ogen? Daarmee schep je wel een precedent man. Ik snap de emotie, maar ik vind dat je dit als Moderater niet mag goedkeuren. Het druist gewoon in tegen de forum regels. Ik heb weleens een Dm'etje van je mogen ontvangen toen ik dit over Spakenburgers zei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 17 minuten geleden zei Keeza: Ik snap een (gefrustreerde) reactie wel n.a.v. het gedrag van een speler. Wat ik niet snap is wat de toegevoegde waarde is om de afkomst van de keeper, dan wel niet de club, hier bij te vermelden. Wat wil je insinueren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 7 minuten geleden zei Kelvin: Wat wil je insinueren? Dat je niet vies bent van een broodje döner op zijn tijd en wellicht een paar keer op vakantie bent geweest in Turkije Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten