cimbomcu Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Naar mijn weten wel 1 van de betere talenten van Twente. Hopen dat El Azzouzi bij jullie het ongelijk van Ajax bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 januari 2016 Share Geplaatst 23 januari 2016 http://www.helligenhendrik.nl/columns/fc-twente/ Heerlijk stukje dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Twente heeft dus spelers in de Beloftes die 300.000 verdienen en zelfs in de A1 loopt minimaal 1 speler die bovenmodaal verdiend. WTF....??? https://blendle.com/i/tubantia-enschede/de-griekse-connectie-van-fc-twente/bnl-ttenschede-20160121-5764706 Ja poeh schrikbarend wat er nu allemaal boven water komt drijven... Met al die waardeloze afrikaanse en griejse spelers enzo ook. Bah bah bah, blij dat de club nu een ander pad bewandelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 januari 2016 Share Geplaatst 24 januari 2016 Twente heeft blijkbaar - sportief gezien - baat gehad bij de winterstop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Stefan Thesker gehuurt van Greuter Furth. Ted noemt het een 'buitenkansje', reden tot paniek dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club. Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club. Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner. Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Die Ede speelt toch wel redelijk de laatste tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Die Ede speelt toch wel redelijk de laatste tijd? Van dat lijstje zijn Ede (op basis van zijn 2 recente wedstrijden) en Uvini de enige die het niveau enigszins gehaald hebben, Katsikas is direct geblesseerd uitgevallen. Agyepong en Olaitan zijn hopeloos mislukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Agyepong kan beter op atletiek gaan, daar heeft hij nog wat aan z'n snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is. Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D Verstandig dat ie dat niet heeft gedaan, dat hebben we in Enschede wel gezien na de Irakese David Beckham alias Nashat Akram. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Och och Akram. Die heb ik 1 wedstrijd zien spelen tegen Helmond sport. Ik denk dat een 10-jarige Van der Lely dat beter gedaan had, en ik ben geen fan van Van der Lely. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Batuhan wordt genoemd bij Twente, kwalitatief gezien echt een aanwinst. Potentie misschien wel de beste spits in de Eredivisie, maar goh daarom speelt die ''maar'' bij Sivasspor. Mentaal niet allemaal op orde, feestbeest en slecht gedrag. Nieuwe competitie zou voor hem een mooie nieuwe start zijn. Toen bij Turkije een periode aankwam van matige spitsen was alle hoop op hem gevestigd als de nieuwe top spits van het Turkse elftal maar helaas dus niet waargemaakt. Op vroege leeftijd naar topclub BJK gegaan, daar verdwaald in het uitgaansleven van Istanbul. Kon op jonge leeftijd naar United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 30 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 30 januari 2016 Laat me graag verrassen mocht het waar zijn :) Elke nieuwe spits is een aanwinst voor dit Twente. Ook benieuwd naar Thesker als die meespeelt dit weekend. Blijven we zo spelen als laatste weken dan moet Utrecht te verslaan zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Utrecht mist wel een paar verdedigers heb ik gelezen, maar desondanks blijft het een leep ploegje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Jullie A 1.... Die kunnen er vandaag echt niks van. Was de hoop/verwachting dat daar jongens zouden doorstromen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Jullie A 1.... Die kunnen er vandaag echt niks van. Was de hoop/verwachting dat daar jongens zouden doorstromen? Nee, sowieso hoor ik dat de huidige jeugd echt erg matig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Jullie A 1.... Die kunnen er vandaag echt niks van. Was de hoop/verwachting dat daar jongens zouden doorstromen? Toevallig gezien of Ruben de Jager meedeed? En zo ja hoe deed die het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Toevallig gezien of Ruben de Jager meedeed? En zo ja hoe deed die het? Geen idee haha. Als je hem beschrijft wellicht... Keeper werd er in e rust afgehaald....zo slecht was die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Werd wel tijd he dat we een uitwedstrijd wonnen :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 februari 2016 Share Geplaatst 6 februari 2016 Werd wel tijd he dat we een uitwedstrijd wonnen :huhu: Wel mooi voor Ziyech dat het dan juist tegen Heerenveen moet gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2016 Wat lekker dit :< Eindelijk zit het een keertje mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 van der Lely laat eigenlijk perfect het verschil zien tussen FC Twente voor en FC Twente na de winterstop. Voor de winterstop werd ie vooral voorbij gelopen als rechts- of linksback. En nu komt ie een elftal met vertrouwen en geeft hij vanuit het niets een heerlijke assist op Ede (een andere speler die een metamorfose heeft ondergaan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 februari 2016 Share Geplaatst 13 februari 2016 Toch zag je Ede weer een hele wedstrijd niet he? ;c Cabral vind ik nog de mooiste verandering ondergaan, die speelt echt5 klassen beter als voor de winterstop, net als Gutierrez. Dat eerste doelpunt voor Twente afgelopen week gun ik hem dan ook. (ondanks dat hij zijn enige doelpunten in Twente dienst tegen Twente maakte, in huurbasis van Willem II ;c) Prachtige assist van van der lely overigens, en dat interview van hem vond ik ook typerend (Leuk om eens de held ipv de schlemiel te zijn). Gaat qua spel nog wel goed komen dit seizoen. Nu de organisatie nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten