Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Twente heeft dus spelers in de Beloftes die 300.000 verdienen en zelfs in de A1 loopt minimaal 1 speler die bovenmodaal verdiend. WTF....???

https://blendle.com/i/tubantia-enschede/de-griekse-connectie-van-fc-twente/bnl-ttenschede-20160121-5764706

Ja poeh schrikbarend wat er nu allemaal boven water komt drijven... Met al die waardeloze afrikaanse en griejse spelers enzo ook. Bah bah bah, blij dat de club nu een ander pad bewandelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club.

Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het toch ook in deze situatie? Er is nog steeds geen geld want dat is naar de gemeente. Alleen salaris kwam vrij en daarvan mocht wss ook niet alles gebruikt worden. 2. bundesliga is zeker geen misselijk niveau, multifunctioneel (zowaar weer een linkspoot erbij) en kent de club.

Pas als Ziyech wordt verkocht kan Twente pas echte versterkingen binnen hengelen en die kansen worden met de minuut kleiner.

Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ede speelt toch wel redelijk de laatste tijd?

Van dat lijstje zijn Ede (op basis van zijn 2 recente wedstrijden) en Uvini de enige die het niveau enigszins gehaald hebben, Katsikas is direct geblesseerd uitgevallen. Agyepong en Olaitan zijn hopeloos mislukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, de situatie is inderdaad niet best. Ik doelde op het feit dat Ted van Leeuwen eerder Olaitan, Katsikas, Agyepong, Uvini en Ede allemaal buitenkansjes heeft genoemd, dus daarom zeg ik dat de uitspraak buitenkansje voor mij juist reden tot paniek is.

Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ted is cult. Had voor iedere aankoop bij Vitesse een vergelijking met een topvoetballer. Yasuda de Japanse Roberto Carlos :-D

Verstandig dat ie dat niet heeft gedaan, dat hebben we in Enschede wel gezien na de Irakese David Beckham alias Nashat Akram.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Batuhan wordt genoemd bij Twente, kwalitatief gezien echt een aanwinst. Potentie misschien wel de beste spits in de Eredivisie, maar goh daarom speelt die ''maar'' bij Sivasspor. Mentaal niet allemaal op orde, feestbeest en slecht gedrag. Nieuwe competitie zou voor hem een mooie nieuwe start zijn.

Toen bij Turkije een periode aankwam van matige spitsen was alle hoop op hem gevestigd als de nieuwe top spits van het Turkse elftal maar helaas dus niet waargemaakt. Op vroege leeftijd naar topclub BJK gegaan, daar verdwaald in het uitgaansleven van Istanbul. Kon op jonge leeftijd naar United.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van der Lely laat eigenlijk perfect het verschil zien tussen FC Twente voor en FC Twente na de winterstop. Voor de winterstop werd ie vooral voorbij gelopen als rechts- of linksback. En nu komt ie een elftal met vertrouwen en geeft hij vanuit het niets een heerlijke assist op Ede (een andere speler die een metamorfose heeft ondergaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch zag je Ede weer een hele wedstrijd niet he? ;c Cabral vind ik nog de mooiste verandering ondergaan, die speelt echt5 klassen beter als voor de winterstop, net als Gutierrez. Dat eerste doelpunt voor Twente afgelopen week gun ik hem dan ook. (ondanks dat hij zijn enige doelpunten in Twente dienst tegen Twente maakte, in huurbasis van Willem II ;c) Prachtige assist van van der lely overigens, en dat interview van hem vond ik ook typerend (Leuk om eens de held ipv de schlemiel te zijn). Gaat qua spel nog wel goed komen dit seizoen. Nu de organisatie nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites