Pino Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Mathias Pogba _O_ Verkeerde topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Nee deed mee bij jong Sparta en scoorde daar ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Nee deed mee bij jong Sparta en scoorde daar ook Ah vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Dat vind ik dus echt niet kunnen, bij zowel de selectie van 1 als 2 zitten in één speelronde (en ook nog voor beide teams spelen). Groot voorstander van tweede elftallen in de voetbal piramide, maar dit soort kinderziektes moeten ze eruit halen (terwijl ze deze regel volgens mij juist net dit seizoen hebben ingevoerd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 1 april 2017 Share Geplaatst 1 april 2017 Jong AZ dus kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Jong AZ dus kampioen Ook maar nipt. Daaronder ligt het erg dicht bij elkaar. Had leuk geweest als dat om het kampioenschap ging. Is er bij Katwijk (of andere clubs) interesse in promotie dat je weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Ook maar nipt. Daaronder ligt het erg dicht bij elkaar. Had leuk geweest als dat om het kampioenschap ging. Is er bij Katwijk (of andere clubs) interesse in promotie dat je weet? Bij Katwijk wel iig, Maar ik heb een beetje het gevoel alsof je voor niks speelt dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Bij Katwijk wel iig, Maar ik heb een beetje het gevoel alsof je voor niks speelt dit seizoen. Ah ok. Ja snap ik, zeker met dat Jong AZ :-D Denk dat het volgend seizoen wel wat beter zal gaan, gat zal veel minder groot zijn verwacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 2 april 2017 Share Geplaatst 2 april 2017 Het ligt waarschijnlijk ook dicht bij elkaar juist omdat het allemaal niet zoveel meer uitmaakt. Kijk bijvoorbeeld naar het verhuren van Powel om extra budget voor volgend seizoen vrij te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Wat gaat er nu gebeuren met teams als Jong Feyenoord? Of wanneer wordt dat iig duidelijk. Volgens Hans Kraay moet je beginnen in de vijfde klasse en zou het heel naar zijn mocht Feyenoord opeens beginnen in de derde divisie omdat het een profclub is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Heb je gezien met hoeveel overmacht Jong AZ kampioen is geworden? Het zou natuurlijk van de gekke zijn om reserveteams in de laagste klasse te laten beginnen, dan wordt het elke week 15 - 0 of meer en hebben de Jong-teams geen tegenstand, terwijl dat juist de reden is dat ze in de piramide opgenomen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Ik noem Jong Feyenoord omdat die sowieso gaan deelnemen toch? Of denk je dat teams als Jong Heracles ook zo makkelijk zouden winnen in de tweede divisie? Ik heb nog bijzonder weinig kennis van de 2de en 3de divisie maar is het dan niet gek dat als Feyenoord volgend jaar mee doet, dan worden die toch waarschijnlijk ook gewoon met overmacht kampioen? Of je moet er een heleboel betaald voetbalclubs bij doen maar dan heb je denk ik weinig aan die piramide en kunnen die amateurclubs er beter mee kappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Jong Twente gaat roemloos ten onder, Sparta doet leuk mee, Vitesse ook volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Ik noem Jong Feyenoord omdat die sowieso gaan deelnemen toch? Of denk je dat teams als Jong Heracles ook zo makkelijk zouden winnen in de tweede divisie? Ik heb nog bijzonder weinig kennis van de 2de en 3de divisie maar is het dan niet gek dat als Feyenoord volgend jaar mee doet, dan worden die toch waarschijnlijk ook gewoon met overmacht kampioen? Of je moet er een heleboel betaald voetbalclubs bij doen maar dan heb je denk ik weinig aan die piramide en kunnen die amateurclubs er beter mee kappen. Daarom moet Feyenoord 'gewoon' in de Jupiler League instromen, anders heb je er geen zak aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Daarom moet Feyenoord 'gewoon' in de Jupiler League instromen, anders heb je er geen zak aan. Da's vanuit het perspectief van Feyenoord wel wenselijk en vanuit het perspectief van de Tweede Divisionisten. Of de Jupiler League dit wenselijk acht, waag ik te betwijfelen. Een bezoekje van of aan de diverse Jong ... teams levert meestal een hoop frustratie op vanwege de vage regeltjes en het gebrek aan inkomsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Jong Twente gaat roemloos ten onder, Sparta doet leuk mee, Vitesse ook volgens mij Ligt er net aan wie Vitesse opstelt. Op dit moment staan de 2de van onderen.. Ik hoop echt dat HHC het vege lijf weet te redden. Afgelopen zaterdag leken ze de druk van het moeten winnen niet aan te kunnen, maar er zijn nog steeds kansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Daarom moet Feyenoord 'gewoon' in de Jupiler League instromen, anders heb je er geen zak aan. Wil je dan 5 beloften teams in de Jupiler? AZ komt er ook al bij en Utrecht kan niet meer degraderen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Daarom moet Feyenoord 'gewoon' in de Jupiler League instromen, anders heb je er geen zak aan. Die kans is gewoon geweest... Vind het nu zon verhaal van; o we hebben even gekeken en zien dat het zin heeft (voor de jong teams he) en dan willen ze nu ineens wel meedoen. Sowieso hoeven ze niet onderaan te beginnen maar in de jp kan je niet maken (los van het feit dat er idd maar 4 jong teams in mogen) want AZ heeft heel jaar voor die JP gespeeld en terecht behaald en zouden jullie direct mee mogen doen..gewoon de in de 2de divisie beginnen (op zijn hoogst, worden jullie al genoeg gematst). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Ik ben vóór instroming van Belofteteams, maar ik ben vooral een voorstander van vaste selecties van die teams. Dat fucking gezever over wedstrijdritme is zo'n dooddoener. Je traint elke dag, je bent uren per dag bezig met voetbal, wedstrijdritme zit tussen de oren. En anders speel je een (half) uur 11 tegen 11 op een groot veld... Maar goed, dat geneuzel van 'amateur' clubs moet maar eens voorbij zijn, elke club boven en in de Hoofdklasse betaald, linksom, rechtsom, hoedanook. Zet die schimmige stichtingen buitenspel en betaal de spelers wit. Daar zit het probleem, de geldstroom moet openbaar en dat komt een aantal clubs slecht uit. Een minimum aan contracten hoeft van mij niet, dat moet een club zelf regelen. Maar kap dan wel met 'we betalen niet', zoals AFC. Geen enkele speler komt voor de koffie naar een club toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Toch leuk dat alle voorstanders supporters zijn van de clubs die vrijwel nooit in de Jupiler League zouden uitkomen. Jong elftallen verzieken heel de competitie: geen fans, geen vast team, rot tijden. Liever een amateurclub erin dan een jong elftal waar je 9 van de 10x tegen een ander elftal speelt. Jong elftallen lekker tegen elkaar laten spelen, in een aparte competitie, zoals het was. Want hoe dit systeem nu in elkaar zit, is alleen goed voor de topclubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 (bewerkt) Ik ben vóór instroming van Belofteteams, maar ik ben vooral een voorstander van vaste selecties van die teams. Dat fucking gezever over wedstrijdritme is zo'n dooddoener. Je traint elke dag, je bent uren per dag bezig met voetbal, wedstrijdritme zit tussen de oren. En anders speel je een (half) uur 11 tegen 11 op een groot veld... Iedere sportwetenschapper beweert dat wedstrijdritme wel bestaat, maar Satyr weet dat het tussen de oren zit. Ok, ok. Da's vanuit het perspectief van Feyenoord wel wenselijk en vanuit het perspectief van de Tweede Divisionisten. Of de Jupiler League dit wenselijk acht, waag ik te betwijfelen. Een bezoekje van of aan de diverse Jong ... teams levert meestal een hoop frustratie op vanwege de vage regeltjes en het gebrek aan inkomsten. Geen enkele klasse zal het wenselijk achten, dus dat is niet echt een goed argument denk ik. Uiteindelijk interesseert het me ook echt helemaal niks wat de andere ploegen er van vinden. Als je niet tegen Jong-teams wil spelen, dan moet je maar zorgen dat je promoveert. 3 april 2017 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Geen enkele klasse zal het wenselijk achten, dus dat is niet echt een goed argument denk ik. Uiteindelijk interesseert het me ook echt helemaal niks wat de andere ploegen er van vinden. Als je niet tegen Jong-teams wil spelen, dan moet je maar zorgen dat je promoveert. Het werd ook niet als argument aangevoerd, niet door mij althans. Ik ga er verder niet echt inhoudelijk op in, mijn aversie tegen de Jong ... teams is bekend, evenals mijn argumenten. Hoe minder van die teams in de Juup, hoe beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Iedere sportwetenschapper beweert dat wedstrijdritme wel bestaat, maar Satyr weet dat het tussen de oren zit. Ok, ok. Hoe doen Duitse teams dat dan? Robben speelt echt helemaal nooit met het 2e team mee (kan ook helemaal niet daar...), maar toch speelt hij op een gegeven moment weer in de basis. Ik zie een Diego Costa na een blessure ook niet in Chelsea -23 in de Checkatrade Cup, zeg maar. Maar in Nederland, waar Klaassen al jankt als hij op donderdag en zondag moet voetballen, is het reden nummer één om geen vaste selecties voor de Beloftes te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Hoe doen Duitse teams dat dan? Robben speelt echt helemaal nooit met het 2e team mee (kan ook helemaal niet daar...), maar toch speelt hij op een gegeven moment weer in de basis. Hij en Ribery zijn dan ook het toppunt van fitheid te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 april 2017 Share Geplaatst 3 april 2017 Hij en Ribery zijn dan ook het toppunt van fitheid te noemen. Klopt, Robben heeft nooit blessures gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten