Djurovski Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Met een 1 motorig vliegtuig het kanaal oversteken tijdens sneeuwstormen is ongeveer hetzelfde als in een ton de angel falls af te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Oh zeker, maar het ging om ongeluk/opzet en de aanwezigheid van brokstukken dat daar uitsluitsel over zou geven, wat daar eigenlijk niets mee te maken heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Ah ik las laatst dat de speler ergens werd vastgehouden door de maffia. Kan ook natuurlijk maar ik denk dat hij ergens ronddobbert in het koude water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Misschien heeft hij nadien alles zelf wel in scène gezet. Hebben ze hem gewoon gevonden, maar heeft hij ze betaald om hun mond dicht te houden en ligt hij nu lekker in een hangmat ergens op één van de Caribische eilanden. De echte bevestiging hebben we nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 (bewerkt) Heftig interview met drugsverslaafde Lensky: 'Helaas, zo gaat het al jaren' Gepubliceerd: Zondag 17 februari 2019 om 12:39 Laatste update: Zondag 17 februari 2019 om 12:50 Een heftig verhaal over Jacob Lensky in de nieuwste editie van ELF Voetbal Magazine: de voormalig prof van onder meer Feyenoord en FC Utrecht leeft tegenwoordig in Vancouver en zit daar zonder werk, is verslaafd aan drugs en heeft soms niet eens een dak boven zijn hoofd. De dertigjarige Lensky, die in 2011 zijn laatste wedstrijd speelde namens Utrecht en daarna uit beeld verdween, erkent dat hij al jarenlang ernstige problemen heeft. "Het is al vaker slecht met me gegaan, maar afgelopen zomer was een nieuw dieptepunt. Ik had een lelijke infectie in mijn arm. Opgelopen door het spuiten van opiaten. Artsen vreesden voor mijn leven. Toen ben ik gevlucht uit het ziekenhuis. Het infuus nog in mijn arm en de infuuszak verstopt onder mijn jas." Het lukt hem maar niet om van de drugs af te blijven. "Ondanks mijn fysieke gesteldheid zocht ik mijn toevlucht tot drugs. Vanwege mijn gekelderde weerstand nam ik een lagere dosis dan gebruikelijk, maar het volgende moment lag ik aan de beademing, aan de dood ontsnapt na een overdosis. Dat ik nog leef is puur te danken aan het feit dat ik op het juiste moment telkens gevonden werd." De situatie blijft voorlopig uitzichtloos. Lensky gebruikt nog altijd. "Ja. Ik dacht even dat ik op de weg terug was, dankzij hulp van een vriend. Maar helaas. Vorige week had ik een terugval. Zo gaat het al jaren." Ergens verbaast dit me ook niet. 17 februari 2019 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Kwam een paar jaar geleden als alcoholverslaafde ook al in het nieuws, toch? In dit interview klinkt hij vrij helder en benoemt hij zelf zijn problemen, maar het lukt hem dus maar niet om er wat aan te doen. Erg sneu voor die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Tjah die paar jaar in Rotterdam gaat niet in je koude kleren zitten. Nee zonder grappen, erg sneu ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 https://www.vi.nl/nieuws/het-opmerkelijke-verhaal-achter-de-20-0-nederlaag-van-pro-piacenza- Hier raak je ook van aan de drank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 Hoorde dat de 14-0 buitenspel was. Als die niet valt, speel je een totaal andere wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 februari 2019 Share Geplaatst 17 februari 2019 19 jarige trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Moet je maar betalenVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 19 uur geleden zei Magikarp: https://www.vi.nl/nieuws/het-opmerkelijke-verhaal-achter-de-20-0-nederlaag-van-pro-piacenza- Hier raak je ook van aan de drank Haha, daar ben ik mijn huidige FM carrière begonnen. Die hebben in FM18 ook geen cent te makken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 februari 2019 Share Geplaatst 20 februari 2019 Op 17-2-2019 om 18:19 zei MetalMichael: Heftig interview met drugsverslaafde Lensky: 'Helaas, zo gaat het al jaren' Gepubliceerd: Zondag 17 februari 2019 om 12:39 Laatste update: Zondag 17 februari 2019 om 12:50 Een heftig verhaal over Jacob Lensky in de nieuwste editie van ELF Voetbal Magazine: de voormalig prof van onder meer Feyenoord en FC Utrecht leeft tegenwoordig in Vancouver en zit daar zonder werk, is verslaafd aan drugs en heeft soms niet eens een dak boven zijn hoofd. De dertigjarige Lensky, die in 2011 zijn laatste wedstrijd speelde namens Utrecht en daarna uit beeld verdween, erkent dat hij al jarenlang ernstige problemen heeft. "Het is al vaker slecht met me gegaan, maar afgelopen zomer was een nieuw dieptepunt. Ik had een lelijke infectie in mijn arm. Opgelopen door het spuiten van opiaten. Artsen vreesden voor mijn leven. Toen ben ik gevlucht uit het ziekenhuis. Het infuus nog in mijn arm en de infuuszak verstopt onder mijn jas." Het lukt hem maar niet om van de drugs af te blijven. "Ondanks mijn fysieke gesteldheid zocht ik mijn toevlucht tot drugs. Vanwege mijn gekelderde weerstand nam ik een lagere dosis dan gebruikelijk, maar het volgende moment lag ik aan de beademing, aan de dood ontsnapt na een overdosis. Dat ik nog leef is puur te danken aan het feit dat ik op het juiste moment telkens gevonden werd." De situatie blijft voorlopig uitzichtloos. Lensky gebruikt nog altijd. "Ja. Ik dacht even dat ik op de weg terug was, dankzij hulp van een vriend. Maar helaas. Vorige week had ik een terugval. Zo gaat het al jaren." Ergens verbaast dit me ook niet. Heel sneu, had nog laatst een momentje ´´hoe zou het zijn met Lensky´´ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 21 februari 2019 Share Geplaatst 21 februari 2019 Wat is daar sneu aan? Of bedoel je sneu van hemzelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 21 februari 2019 Share Geplaatst 21 februari 2019 Op 17-2-2019 om 18:27 zei JanVertonghen: In dit interview klinkt hij vrij helder en benoemt hij zelf zijn problemen, maar het lukt hem dus maar niet om er wat aan te doen. Verslaving is een 'ziekte' hè. In een geval als dat van Lensky vind ik het best sneu voor de beste man inderdaad. Ik neem aan en gezien zijn verhaal ga ik er vanuit dat hij niet voor de lol aan de drank en drugs zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Op 21-2-2019 om 13:39 zei N4z4reno: Wat is daar sneu aan? Of bedoel je sneu van hemzelf? Wat Jan zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Wat een onzin. Je weet zelf best goed waar je aan begonnen bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei N4z4reno: Wat een onzin. Je weet zelf best goed waar je aan begonnen bent. Ja, maar een verslaving vraag je niet zelf om. Ken er zat die het een keer proberen en nu jaren later nog gebruiken en sommigen zelf nodig hebben zoals deze Lensky. Daarnaast weet je niet wat de motieven zijn in eerste instantie om het (voor het eerst) te gebruiken, zelf heb ik het probleem met alcohol gehad. Was voor mij een uitweg om aan de dagelijkse shit te ontsnappen, terwijl je het eigenlijk erger maakt. Tot dit besef bij je doordringt ben je gewoon "ziek". En je moet best sterk in je schoenen staan om er bovenop te blijven, heb daar nog weleens moeite mee maar gaat al bijna 10 jaar goed. Iemand die drugs gebruikt is niet altijd verslaafd he. 22 februari 2019 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 1 minuut geleden zei Rossi: Ja, maar een verslaving vraag je niet zelf om. Ken er zat die het een keer proberen en nu jaren later nog gebruiken en sommigen zelf nodig hebben zoals deze Lensky. Daarnaast weet je niet wat de motieven zijn in eerste instantie om het (voor het eerst) te gebruiken, zelf heb ik het probleem met alcohol gehad. Was voor mij een uitweg om aan de dagelijkse shit te ontsnappen, terwijl je het eigenlijk erger maakt. Tot dit besef bij je doordringt ben je gewoon "ziek". En je moet best sterk in je schoenen staan om er bovenop te blijven, heb daar nog weleens moeite mee maar gaat al bijna 10 jaar goed. Iemand die drugs gebruikt is niet altijd verslaafd he. Nee i know, maar je weet wel wat de gevolgen kunnen zijn en of je een verslavingsgevoelig bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 Zojuist zei N4z4reno: Nee i know, maar je weet wel wat de gevolgen kunnen zijn en of je een verslavingsgevoelig bent. Dat zeker, vooral het eerste. Verslavingsgevoeligheid kom je vaak pas te weten wanneer het te laat is. Sommige zijn nog zo dom (zoals ik) om dan nog andere dingen te doen waar je uiteindelijk ook verslaafd aan wordt. Dan wordt het echt een hels karwei maar met de juiste in stelling en vooral vrienden lukt het echt wel. Heb een hoop type vrienden afstand van genomen, jammer maar het moest wel. Waarschijnlijk zit zo'n Lensky ook in het wat mindere milieu en zo blijf je tobben helaas. Hoop voor die jongen dat het goed komt, want heb van dichtbij gezien dat mensen letterlijk kapot gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari 2019 Share Geplaatst 22 februari 2019 2 uur geleden zei N4z4reno: Wat een onzin. Je weet zelf best goed waar je aan begonnen bent. 2 uur geleden zei N4z4reno: Nee i know, maar je weet wel wat de gevolgen kunnen zijn en of je een verslavingsgevoelig bent. Ah, is het allemaal zo simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Als het zo simpel was, waren er niet zoveel mensen verslaafd, natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 19 uur geleden zei JanVertonghen: Ah, is het allemaal zo simpel. Blijkbaar zit ik er compleet naast. Jij zou het wel weten met al die likes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 Ik als psycholoog kan dat bevestigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari 2019 Share Geplaatst 23 februari 2019 23 minuten geleden zei N4z4reno: Blijkbaar zit ik er compleet naast. Yep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten