Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Opmerkelijke nieuwsfeiten uit de voetbalwereld

Captain

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 14-6-2022 om 20:56 zei Bogatyr:

FB_IMG_1655232985335.jpg

In hetzelfde land waar een niet nader te benoemen club met Kylian Mbappé als technisch directeur (:-D) een verlies noteert van 224 miljoen en doodleuk door kan gaan met wat het doet. Please, explain this to me like I am a 5 year old.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Dat zou wel een redelijke blamage zijn als Nederland daar niet van wint straks dan

Nja, een clubteam is over het algemeen wel beter getraind en op in elkaar ingespeeld. Weet niet of we nog meer voorbeelden van dit soort wedstrijden hebben ter vergelijking. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft ook wel iets naïefs (arrogants?) om te denken dat je zo'n toernooi kunt laten organiseren in Qatar en dan je eigen normen en waarden mee kunt nemen vanuit Europa. Ik hoop dat het nog veel pijnlijke situaties op gaat leveren voor bestuurders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las gisteren toevallig dat bijvoorbeeld in Dubai als stel hand in hand lopen nog net kan, maar op straat zoenen verboden is. Dus geen seks verhaal, is echt totaal geen stretch in mijn ogen.. En +1 over wat Lenstra zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites