Mouko Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Twee kut clubs fuseren, hoe kut moet die fusieclub dan wel niet zijn :p Kut in de zin van vaak betrokken bij gestaakte wedstrijden, ongeregeldheden etc. Laat me raden, FC Presikhaaf is er een van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Laat me raden, FC Presikhaaf is er een van? Huhu idd en ESCA ook :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Huhu idd en ESCA ook :r Haha ja, dacht ik al na het lezen van je omschrijving. Had verwacht dat die andere club de Arnhemse Boys zouden zijn. Grootste zooitje waar ik ooit tegen gevoetbald heb. Die lui hebben hier een paar jaar geleden nog de hele kantine verbouwd. Esca, was dat die club in de buurt van het GelreDome? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 Presikhaaf:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 22 oktober 2014 Share Geplaatst 22 oktober 2014 (bewerkt) Nee dat is Esa. Esca was bij Valkenhuizen. Naast Vitesse 1892. Arnhemse Boys heet tegenwoordig SC Oranje. Die spelen in de buurt van Huissen zegmaar. Naast Rdw 22 oktober 2014 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=2829 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 http://www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/article/detail/3779737/2014/10/31/Oud-Ajacied-pikt-Franse-zwerver-op-en-brengt-hem-naar-Ajax-en-McDonalds.dhtml Mooie actie van Gino van Kessel. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Haha ziek he las het ook al, erg netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 http://www.theguardian.com/football/2014/oct/28/only-14-western-sydney-wanderers-fans-to-travel-to-riyadh-for-acl-final Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Verdediger in Zwitserland voor 50 jaar geschorst Hoewel Ricardo Ferreira pas 28 jaar is, kan hij nu al met zekerheid zeggen dat zijn voetbalcarrière erop zit. De verdediger is namelijk voor 50 jaar geschorst door de Zwitserse voetbalbond. Ferreira is voor een halve eeuw van de voetbalvelden verbannen omdat hij na afloop van een duel van zijn club Portugal Futebol Clube de bal in het gezicht van een scheidsrechter schoot en water over hem heen goot. Bovendien schold hij de arbiter bij het verlaten van het veld de huid vol. Wellicht hadden de frustraties van Ferreira te maken met het feit dat hij de hele wedstrijd tegen SC Worb (1-0 nederlaag) vanaf de bank moest toekijken. Het duel werd gespeeld op het vierde niveau in Zwitserland. Robert Breiter, advocaat van de Zwitserse amateurvoetbalbond, spreekt duidelijke taal over de schorsing van Ferreira. ''Zo’n speler willen we niet in onze competitie hebben. Helaas komen incidenten zoals deze ongeveer één keer per jaar voor'', zegt Breiter tegen de Zwitserse krant Blick. Geschokt Ferreira die al eerder 45 wedstrijden geschorst werd voor het onheus bejegenen van tegenstanders en officials, is geschokt. ''Ik had een straf van maximaal één of twee jaar verwacht. Maar 50 jaar? Voetbal is mijn leven.'' Ferreira mag pas op 5 juni 2064 weer zijn rentree maken. Dan is hij 78. http://www.nusport.nl/mixed-zone/3917959/verdediger-in-zwitserland-50-jaar-geschorst.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Meanwhile in Tel Aviv Speler kreeg rood voor dat. Heel vergelijkbaar met Ajax - AZ van een paar jaar terug in de beker. Wedstrijd is inmiddels gestaakt. 2js0TK7um6g Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Ja mooi he, tel aviv derby haha. Die gozer die veld op kwam, nu al in de rechtzaal trouwens hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Qatar wil Afrika Cup 2015 organiseren Qatar is bereid om de Afrika Cup 2015 te organiseren. Dat maakte Hamad Ben Khalifa Ben Ahmed Al-Thani, de voorzitter van de Qatarese Voetbalbond, bekend. Hij beklemtoonde wel dat zijn land niet officieel is benaderd om gastland te zijn voor het toernooi, nadat Marokko de organisatie weigerde. Het emiraat in het Midden-Oosten organiseert in 2022 de eindronde van het WK. Dinsdag nam de Afrikaanse Voetbalconfederatie (CAF) nota van de weigering van Marokko om gastheer te zijn van de volgende Africa Cup. Tegelijk werd beslist dat Marokko de contractbreuk betaalt met een diskwalificatie. De Afrika Cup vindt plaats van 17 januari tot 8 februari. Nigeria is titelverdediger. Marokko was aanvankelijk aangeduid als gastheer voor het Afrikaanse landenkampioenschap, maar vorige week herhaalde de bondstop van het land dat het van die verantwoordelijkheid wilde afzien. Marokko vreest dat het ebolavirus, dat al duizenden levens heeft geëist in West-Afrika, tijdens het toernooi de kans zal krijgen om zich ook in Noord-Afrika te verspreiden. http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3789510/2014/11/13/Qatar-wil-Afrika-Cup-2015-organiseren.dhtml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Gisteravond was de bekerfinale in Brazilië tussen de rivalen uit Belo Horizonte, Cruzeiro en Atletico Mineiro. Lokale krant had het volgende te melden: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 :D Former Liverpool winger Albert Riera has been sacked by Udinese after skipping a game to play in a poker tournament Albert _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 :D Former Liverpool winger Albert Riera has been sacked by Udinese after skipping a game to play in a poker tournament Albert _O_ Het AD meldt wat anders http://gyazo.com/be832a82b1b55840835bce75cce3f5b5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 30 november 2014 Share Geplaatst 30 november 2014 Dat huis had hij verhuurd volgens mij. Aan de vader van Coutinho? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 december 2014 Share Geplaatst 4 december 2014 Robbie Keane wins Major League Soccer's MVP award Republic of Ireland striker Robbie Keane has been named Major League Soccer's most valuable player. The 34-year-old captained LA Galaxy to the Western Conference title, and his 20 goals in 33 games also helped the club reach Sunday's MLS Cup final against New England Revolution. Seattle Sounders FC striker Obafemi Martins was second and Revolution midfielder Lee Nguyen third. Lee Nguyen, voormalig PSV talent, de op twee na beste speler in de MLS... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Matig Soph. Ik had op zijn minst een woordgrap verwacht met betrekking tot zijn clubnaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 New England Revolution? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Als Robbie Keane daar beste speler wordt, zegt dat toch ook genoeg over het niveau daar..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 Tjah hier Daley Blind... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 december 2014 Share Geplaatst 5 december 2014 En nog onterecht ook, Lex Immers had 'm gewonnen als Blind geen 7 ofzo had gekregen in de laatste wedstrijd waarin hij fucking slecht speelde. Althans zoiets was het als ik het me goed herinner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 december 2014 Share Geplaatst 6 december 2014 Robbie Keane was toch helemaal geen slechte voetballer in Engeland, of vergis ik mij nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten