Justin Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Tips voor beginners: - Neem zoveel mogelijk bier mee, plus wat drinken voor in de ochtend (8L pp) - Neem de donderdag ervoor en maandag erna vrij - Drink tussendoor veel water, hou je het veel langer vol. Water is gratis bij het sanitair te halen ;) Zijn toch wel redelijk standaard dingen? :D Neem sowieso de maandag al vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Zijn toch wel redelijk standaard dingen? :D Neem sowieso de maandag al vrij. Ken veel mensen die bij de eerste keer geen vrij namen op de maandag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Nouja als het moet kom je de dag altijd wel door erna, beetje karakter tonen. Maar neem evengoed wel vrij hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2016 Auteur Share Geplaatst 16 december 2016 Camping 3 is trouwens een aanrader. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Ah, zit daar zoveel verschil in dan joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 december 2016 Auteur Share Geplaatst 16 december 2016 Zit dicht bij de ingang van het festivalterrein en de tentjes waar je eten en drinken kan halen. Bovendien is het er altijd gezellig. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 december 2016 Share Geplaatst 16 december 2016 Nouja als het moet kom je de dag altijd wel door erna, beetje karakter tonen. Maar neem evengoed wel vrij hehe Camping 3 vind ik ook ideaal. Maar 1-4 is wel acceptabel. Weet niet hoe goed jij een gemiddelde maandag doorkomt als je tot wellicht 5:00 doortrekt ? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Naja ik neem sowieso vrij hoor. ;c Zit dicht bij de ingang van het festivalterrein en de tentjes waar je eten en drinken kan halen. Bovendien is het er altijd gezellig. ;c Meer redenen heb ik niet nodig. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 december 2016 Share Geplaatst 28 december 2016 Nog mensen naar Awake komende dagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 Neh, andere feestjes op de planning. Wil met dat 20 jarige jubileum wel eentje meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 New Years' Day special ben ik daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 december 2016 Share Geplaatst 30 december 2016 (bewerkt) Zitten voor mij echt weinig interessante avonden tussen(Alleen die met randober en Dasha Rush is wel vet). Alleen gashouder is wel liefde. Dus misschien dat ik die nog meepak 30 december 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Nieuwe namen voor Lowlands! Namentijd! Zestien nieuwe bevestigingen voor #LL17! Bastille, Cypress Hill, London Grammar, Michael Kiwanuka, ARCHITECTS, Billy Talent, Future Islands, Glass Animals, Nina Kraviz, Robert Hood (DJ-set), Talaboman, BALOJI, Denzel Curry, Palace, shame, SMIB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2017 Matige namen, hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Ja werd er ook niet warm van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Vind die 2e,3e en 4e naam best wat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2017 Share Geplaatst 8 februari 2017 Ik ga maar gewoon nog keer naar LL haar dochter DTRH Massive Attack en Bonobo o.a :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 Justin bieber naar pinkpop dit jaar. Goede reden om niet te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 februari 2017 Share Geplaatst 15 februari 2017 Ik was al niet van plan om te gaan, maar dit zou voor mij ook een reden zijn geweest om Pinkpop over te slaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Ik ga dit jaar wel weer naar Bospop denk ik. Mooi programma ook al tot op heden. En dan moet de headliner van de zondag en nog minimal één grote naam voor de zaterdag bekend worden... Beth Hart, Doe Maar, Anouk, Dropkick Murphys, The Pretenders, Supertramp’s Roger Hodgson, Anastacia, Bløf, Wolfmother, Airbourne, Vintage Trouble, Gogol Bordello, My Baby, Laurence Jones en Xander and the Peace Pirates. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Justin bieber naar pinkpop dit jaar. Goede reden om niet te gaan. :-D Verschrikkelijk toch Hier geboekt voor Dour. Schijnt een super gaar festival te zijn met vooral Drum & Bass, Techno en Reggea. Kom maar op, wordt gezellig ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 februari 2017 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2017 Zeer tevreden met Real Estate, Whitney, Wild Beasts, Agnes Obel, Metronomy en James Blake. King Gizzard and the Lizard Wizard schijnt ook wel gaaf te zijn. Verder de komende tijd maar even luisteren of de rest, van wat ik niet ken, wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 7 juni 2017 Share Geplaatst 7 juni 2017 Toch maar ticketje gehaald voor Graspop. Met In Flames, Dillinger Escape Plan en vooral Alcest drie namen die ik al tijden live wil zien. Deep Purple en Rammstein lijkt me ook wel een keer geinig en verder paar dingen die ik al gezien heb maar altijd goed zijn: Gojira, Opeth, Rob Zombie, Amen Ra. Wordt leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 10 juni 2017 Share Geplaatst 10 juni 2017 Dit weekend We Love Green. Wordt een mooi feestje. Nicolas Jaar, Moderat, Jon Hopkins. Ik heb er zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 juni 2017 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2017 Dit weekend We Love Green. Wordt een mooi feestje. Nicolas Jaar, Moderat, Jon Hopkins. Ik heb er zin in :< Ga je nog Perfume Genius? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten