Richarð. Gepost June 16, 2016 Author Share Gepost June 16, 2016 Vant is Brits, toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas2204 Gepost June 16, 2016 Share Gepost June 16, 2016 Shit klopt, verwar ze met wat anders. Maakt niet uit, nog steeds de moeite waard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 16, 2016 Share Gepost June 16, 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Ryley Walker, Israel Nash en Bombino zijn ook zeker aan te raden. En Vant is ook nog wel een leuk Nederlands bandje Ja Ryley al geluisterd en zit al tijdje op mijn radar, ga zeker heen denk ik. Israel Nash en Bombino wel op de radar maar nog niet geluisterd. Nee Bombino wel al dat was best wel oke. Thnx! En Vant zou eens kijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost June 16, 2016 Author Share Gepost June 16, 2016 Bombino is tof. Daar ga ik ook heen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Gepost June 18, 2016 Share Gepost June 18, 2016 Wolf Parade was het hoogtepunt van de eerste dag Best Kept Secret voor mij. Bevlogen set en gewoon geëindigd met een vijftien minuten durend Kissing The Beehive. Durf wel te zeggen dat ik dit beter vond dat Radiohead vorige maand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost June 18, 2016 Author Share Gepost June 18, 2016 Wolf Parade was het hoogtepunt van de eerste dag Best Kept Secret voor mij. Bevlogen set en gewoon geëindigd met een vijftien minuten durend Kissing The Beehive. Durf wel te zeggen dat ik dit beter vond dat Radiohead vorige maand. Wolf Parade was goed, ja. Na Beach House de beste van de dag, voor mij. Zag je trouwens nog vooraan staan bij Beach House. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 23, 2016 Share Gepost June 23, 2016 Best Kept Secret!! Ja mijn 3e keer van de 4, alleen vorig jaar niet... Dit keer besloten om eens verder te kijken dan mijn neus lang is naar stage One. En dat was de moeite waard! Het was echt aangenaam om Wolf Parade , Yeasayer en Mystery Jets na jaren al te luisteren, EINDELIJK eens live te zien.. Wolf Parade was voor mij een 9, Yeasayer 8.5 en Mystery Jets 8.1 Verder erg genoten van Julien Baker en Beaty Heart die ik allebei nog niet kende of ooit geluisterd had.. In t programma boekje werd Beaty Heart omschreven als mix van Animal Collective, Yeasayer en Vampire Weekend. Ook daar weer vooraangestaan zoals bij bijna alles dit festival. En het lijkt idd wel op die 3 bands. Een tof en goed optreden 8.0 en Julien Baker had emotionele liedjes die door merg en been gaan; 8.2 The Slow Show luister ik kleine 7 maanden pas. De eerste twee nummers kreeg ik de rillingen, kippenvel en moest ik huilen. Die twee waren voor mij een 9 helaas was de rest van de show voor mij ook goed maar minder speciaal daarom; 8.0 Verder ook Alice on the Roof gezien. Daar heb ik erg van genoten en stond wederom vooraan, was erg genieten 7.8 Tot slot Mount Kimbie was leuk maar viel beetje tegen 7.0 en Caribou dat was echt geweldig niet alleen door wat omheen gebeuren maar hun optreden was echt magnifiek 9/10 Verder stukjes/momentjes gezien van Explosions in the Sky, Beck, Air, Christine and the Queens, Half Moon Run en Unknown Mortal Orchestra. Oh ja en Psychic Ills maar dat vond ik echt VERSCHRIKKELIJK KUt. En bij Explosions in the Sky had gevoel dat alle nummers op elkaar lijken was maar naar Ryley Walker geweest... En morgen naar Down the Rabbit Hole :D Wie gaat er nog meer? The Cinematic Orchestra, Savages, The National, PJ Harvey, Alex Vargas, Daniel Docherty, Frightened Rabbit, ANONHI, Daughter, Mac DeMarco etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost June 24, 2016 Share Gepost June 24, 2016 Ik zou ook de DMA's checken op zondagavond Krylleke. Nothing But Thieves is ook een geweldig bandje als je beetje van Muse houdt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 24, 2016 Share Gepost June 24, 2016 Ik zou ook de DMA's checken op zondagavond Krylleke. Nothing But Thieves is ook een geweldig bandje als je beetje van Muse houdt. DMA zou ik proberen te kijken, Muse haat ik...En staat iets anders tegelijk met Thieves dat ik wil zien vriend :) Namelijk Alex Vargas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 24, 2016 Share Gepost June 24, 2016 Muse haten, goh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 25, 2016 Share Gepost June 25, 2016 Muse haten, goh ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 25, 2016 Share Gepost June 25, 2016 ? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost June 25, 2016 Share Gepost June 25, 2016 Best Kept Secret!! Ja mijn 3e keer van de 4, alleen vorig jaar niet... Dit keer besloten om eens verder te kijken dan mijn neus lang is naar stage One. En dat was de moeite waard! Het was echt aangenaam om Wolf Parade , Yeasayer en Mystery Jets na jaren al te luisteren, EINDELIJK eens live te zien.. Wolf Parade was voor mij een 9, Yeasayer 8.5 en Mystery Jets 8.1 Zonde dat je niet hebt genoten van Explosions in the Sky! Het lijkt ook wel op elkaar, want het is heel erg meanderend/kabbelend en zoekend, melancholisch, sonisch van aard. Met Sigur Ros achtige slotstukken. Verschillen zijn heel subtiel imo. Ik heb dan alleen The Earth Is Not a Cold Dead Place, maar dat vind ik wel een heel mooi album. Zeker de moeite waard om nog eens op te zoeken Kyrillke ;) ! , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost June 27, 2016 Share Gepost June 27, 2016 Zaterdag extra beveiliging bij Sensation ivm dreiging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost June 27, 2016 Share Gepost June 27, 2016 Zaterdag extra beveiliging bij Sensation ivm dreiging. Is [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; al gevraagd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Down The Rabbit Hole(verder DTRH te noemen) Wat een festival _O_ Geniale sfeer! Muziek optredens, vlotten bouwen, films kijken, zo veel te doen. Verschillende plekken om te dansen waar DJ's zijn. Je kan van optreden naar optreden rushen of gewoon rustig aan doen. De mensen zijn chill, hele leuke dames en met best veel gedanst.Niet meer dan dat maar is dikke prima Heb denk 500 mensen gesproken en ook aantal bekenden gezien en gesproken :). Enig klein minpuntje was de blubberige camping. Heb 14/15 hele optredens gezien en daarna nog paar losse, hier mijn top 10: 1:ANOHNI: Hopelessness 2: Glen Hansard 3: Sun Kill Moon 4: PJ Harvey 5: My Baby 6:Howard 7:Woods 8: The National 9: Daughter 10: Alex Vargas Verder die er buiten vallen ; The Cinematic Orchestra was leuk maar niet heel erg goed ofzo, Frightened Rabbit want niet helemaal gezien, Philharmonisch Orkest. DTRH is vanaf heden mijn favoriete editie. Ga niet alleen volgend jaar komen maar de komende jaren!!:< :mrgy: [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Hahahaha goeiuh!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Down The Rabbit Hole(verder DTRH te noemen) Wat een festival _O_ Geniale sfeer! Muziek optredens, vlotten bouwen, films kijken, zo veel te doen. Verschillende plekken om te dansen waar DJ's zijn. Je kan van optreden naar optreden rushen of gewoon rustig aan doen. De mensen zijn chill, hele leuke dames en met best veel gedanst.Niet meer dan dat maar is dikke prima Heb denk 500 mensen gesproken en ook aantal bekenden gezien en gesproken :). Enig klein minpuntje was de blubberige camping. Heb 14/15 hele optredens gezien en daarna nog paar losse, hier mijn top 10: 1:ANOHNI: Hopelessness 2: Glen Hansard 3: Sun Kill Moon 4: PJ Harvey 5: My Baby 6:Howard 7:Woods 8: The National 9: Daughter 10: Alex Vargas Verder die er buiten vallen ; The Cinematic Orchestra was leuk maar niet heel erg goed ofzo, Frightened Rabbit want niet helemaal gezien, Philharmonisch Orkest. DTRH is vanaf heden mijn favoriete editie. Ga niet alleen volgend jaar komen maar de komende jaren!!:< :mrgy: [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Hahahaha goeiuh!! Hoorde al dat PJ goed was. Morgen richting Werchter, onder andere om haar te zien. Ben benieuwd. Nieuwe plaat is iig fantastisch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Hoorde al dat PJ goed was. Morgen richting Werchter, onder andere om haar te zien. Ben benieuwd. Nieuwe plaat is iig fantastisch. Ja is inderdaad erg goed ja!! Ik ga nu de nieuwe plaat luisteren... Net Line Up van RW bekeken... De zaterdag en zondag vind ik wel vele malen sterker dan donderdag en vrijdag als ik eerlijk ben :) Veel plezier alvast!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Ja is inderdaad erg goed ja!! Ik ga nu de nieuwe plaat luisteren... Net Line Up van RW bekeken... De zaterdag en zondag vind ik wel vele malen sterker dan donderdag en vrijdag als ik eerlijk ben :) Veel plezier alvast!! :) Ja, klopt. Vind de laatste twee dagen ook het sterkt. Toch staan er mooie dingen op donderdag en vrijdag, hoe dan ook komt het gedeelte plezier wel goed. Thanks ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Ja, klopt. Vind de laatste twee dagen ook het sterkt. Toch staan er mooie dingen op donderdag en vrijdag, hoe dan ook komt het gedeelte plezier wel goed. Thanks ;) Als je niet te brak/dood bent check op zondag in The Barn van 13:00-14:00 Alice on the Roof ze was op BKS echt heel goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juca Gepost June 28, 2016 Share Gepost June 28, 2016 Als je niet te brak/dood bent check op zondag in The Barn van 13:00-14:00 Alice on the Roof ze was op BKS echt heel goed. Ait, zal het meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 29, 2016 Share Gepost June 29, 2016 Denk dat ik dit jaar maar voor het eerst naar Lowlands ga, ooit... [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Oscar and the Wolf, Foals,Disclosure, Local Natives,Sigur Ros, Paul Kalkbrenner,CHVRCHES, M83, James Blake, Jake Bugg, Mike Snow, Charlotte OC en nog veel meer, wat een mooie line up _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 29, 2016 Share Gepost June 29, 2016 Denk dat ik dit jaar maar voor het eerst naar Lowlands ga, ooit... [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Oscar and the Wolf, Foals,Disclosure, Local Natives,Sigur Ros, Paul Kalkbrenner,CHVRCHES, M83, James Blake, Jake Bugg, Mike Snow, Charlotte OC en nog veel meer, wat een mooie line up _O_ Zal je vast goed bevallen! Kan bijna niet anders :) Ik wacht nog wel op de laatste namen. Vrijwel zeker dat oa Die Antwoord en nog wat andere B-namen erbij komen. Vergeet Muse niet he ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost June 29, 2016 Share Gepost June 29, 2016 Zal je vast goed bevallen! Kan bijna niet anders :) Ik wacht nog wel op de laatste namen. Vrijwel zeker dat oa Die Antwoord en nog wat andere B-namen erbij komen. Vergeet Muse niet he ;) Muse vergeet ik met opzet, ben ik geen fan van ;) Maar ben nog wel aantal anderen namen vergeten ja! Thnx! Ja precies. Hoor alleen wel dat steeds massaler is geworden laatste jaren maar zal t zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost June 29, 2016 Share Gepost June 29, 2016 Muse vergeet ik met opzet, ben ik geen fan van ;) Maar ben nog wel aantal anderen namen vergeten ja! Thnx! Ja precies. Hoor alleen wel dat steeds massaler is geworden laatste jaren maar zal t zien. Wat bedoel je met massaler? Was vorig jaar rustiger, simpelweg omdat er minder mensen waren. Verder is het terrein en opzet altijd vrijwel hetzelfde gebleven, dus ervaar dat niet echt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts