Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed. Dacht na de vorige aflevering eindelijk een mol te hebben, doet Jan-Willem dit :cab: Als hij écht de mol is en er komt geen mogelijkheid meer om geld uit de pot te spelen, dan is hij een slechte mol. De mol pakt nooit het geld op zo'n windmolen. Topo maken was ook moeilijker dan losse stukjes overhebben. Nee, deelnemer of slechte mol. Op dit moment kies ik voor deelnemer. Verder heb ik Tygo allang afgestreept, achter Freek zoek ik geen mol (of anders een heel goede), Sophie zie ik ook niet als mol. Blijft alleen Susan over, na deze aflevering zou dat ook niet gek zijn.

Poll is weer vernieuwd!

Eens. Behalve dat ik de optie Freek wel open laat. Eigenlijk iedere keer dan ook op Susan in de poll gestemd, behalve vorige keer, toen op Freek. Maar nu ga ik weer op Susan stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of JW is na die €2.000 niet de mol, of hij ging er van uit dat die €2.000 toch wel gepakt zou worden en pakte het als dekmantel ahw.

Lijkt me dat Susan na haar €2.000 niet de mol is. Waarom zou ze als mol zo haar best doen voor die oranje dingen anders?

Ik switch denk ik over op Freek..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of JW is na die €2.000 niet de mol, of hij ging er van uit dat die €2.000 toch wel gepakt zou worden en pakte het als dekmantel ahw.

De kans dat iemand random voor 2 koos, is niet al te groot... Zou me echter niets verbazen als de mol voor nummer 2 wilde gaan, om vervolgens het geld niet mee te nemen ofzo. Of een actie als Susan, die toch niet hoger durfde. Maar als zij voor 2 ging, wel boven kwam, maar dan zag je dat nu nog niet. Zo'n soort actie verwachtte ik eigenlijk van de mol. Maar JW was gewoon de mol te slim af....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ook een beetje een tunnelvisie op JW, maar als hij de mol is heeft hij deze aflevering wel héél slecht gespeeld. Afstrepen dus. En jouw tunnelvisie op Freek begin ik te begrijpen [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];, wat heeft nou eigenlijk werkelijk in de pot gebracht? Het is of Sofie, of Freek, denk ik. Mja, Susan is ook nog zo onberekenbaar. En als Tygo de mol is, baas _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=25021]Rogier.[/MENTION]; mijn tunnelvisie op Freek? Ik stem eigenlijk vanaf het begin in de poll hier op Susan, op 1 uitzondering na, dat was wel op Freek, maar ondertussen staat mijn stem alweer op Susan... Freek heb ik wel als goede nummer 2 staan en is de enige die naast Susan naar mijn idee nog kans maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susan dan. Nja, je loopt in ieder geval al constant te bashen op JW ;c

JW was de makkelijkste naam om door te strepen van alle huidige deelnemers.. van Tygo en Sofie kan ik niet echt hoogte krijgen, maar het lijken me erg fanatieke kandidaten die het spel spelen zoals het gespeeld hoort te worden: Vol met list en bedrog. Ik zou het wel vet vinden als een van hun de mol zou zijn, maar ik verwacht het eerlijk niet. Houd je Freek en Susan over, die dus vanaf moment 1 eigenlijk mijn 2 hoofdverdachten zijn geweest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Verborgen boodschap van de mol? SPOILER ALERT!]http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/laatste-videos-boulevard/jan-willem-roodbeen-onder-de-indruk-van-wie-de-mol-theorie

Als hij de mol is, is dit een toffe hint. Als hij dat niet is, zou dit nog veel toffer zijn, maar dat zal wel niet.

Oei, wat een hint. Zeker als hij er boete mee riskeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor geld gaan, betekent meteen dat je onverdacht bent voor iedereen en zeker zo laat in het spel wil je dat niet, daar heb je alleen maar nadeel bij. De meeste kandidaten zouden wel voor de vrijstelling gaan om die reden. En aangezien Freek en Susan een bondje hebben, kan Freek Susan waarschijnlijk het beste inschatten. Alleen iemand als Tygo is niet echt in te schatten, omdat die nogal eens onlogische gedachtegangen heeft... Zijn ruil met JW was daardoor 'onmolser' in mijn ogen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, ik kan er nog inkomen dat JW dit in overleg gezegd heeft om luisteraars te fucken. Maar ik ga het zeker niet als serieuze hint zien. JW zit sowieso al het hele spel de kijkers te fucken met 'hints' die al eerder geweest zijn etc... Of denk je dat de 7 O W ook echt een hint is? :huhu:

Als er één persoon is die je overduidelijk af kunt strepen als mol, is het JW wel. Bij mij is er meteen een dikke streep door gegaan die alsmaar dikker is geworden. Al is het natuurlijk wel logisch dat de mol het meeste verdiend van alle kandidaten... O nee, toch niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, ik kan er nog inkomen dat JW dit in overleg gezegd heeft om luisteraars te fucken. Maar ik ga het zeker niet als serieuze hint zien. JW zit sowieso al het hele spel de kijkers te fucken met 'hints' die al eerder geweest zijn etc... Of denk je dat de 7 O W ook echt een hint is? :huhu:

Als er één persoon is die je overduidelijk af kunt strepen als mol, is het JW wel. Bij mij is er meteen een dikke streep door gegaan die alsmaar dikker is geworden. Al is het natuurlijk wel logisch dat de mol het meeste verdiend van alle kandidaten... O nee, toch niet...

Voor de vorige aflevering dacht ik bar en bar weinig verdiend hoor. Vooral de eerste afleveringen praktisch 0. Ja JW kan een dubbele dikke streep doorheen, tis Freekie Susan.

bewerkt door Stefan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites