Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Op woensdagavond 1 januari zal er rond 21:20 uur op Nederland 3 een eenmalige Wie is de Mol? special worden uitgezonden: 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is wat het lijkt.

Hierin blikken oud-kandidaten en Mollen terug op dertien jaar WIDM. De beste, mooiste én ontroerendste opdrachten, vriendschappen, verraad, mindfucks, mislukkingen en triomf zijn slechts enkele ingrediënten van het recept waarmee Wie is de Mol? in 2013 de Gouden Televizier-Ring won. Deze special wordt herhaald op donderdag 2 januari rond 15:30 uur op Nederland 1.

[MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice, weer helemaal klaar voor! Ik deed op andere fora overigens wel eens een WIDM-pooltje. Is hier een speciale plaats voor forumspellen, of zou dat hier kunnen? :)

Wat bedoel je precies met WIDM-pooltje? Dat iedereen stemt op zijn eigen mol? Wij voegen tijdens de editie een poll toe aan dit topic waarin je kan stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ieder jaar heeft dit topic ook weer een poll.

Nouja ik organiseerde iets (geen idee of daar hier animo voor is) dat je iedere week kon inzetten op de afvaller. En als bonusvoorspelling helemaal aan het begin inderdaad de Mol. Het was een soort Toto, waarbij je 'geld' had en je inzet dubbel terug kreeg als je juist gokte ;)

Ik denk dat je het beste hier in dit subboard er een topic over aan kan maken. Mochten we toch het idee krijgen dat het beter gewoon in dit topic kan, kan het altijd alsnog samengevoegd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ieder jaar heeft dit topic ook weer een poll.

Ik denk dat je het beste hier in dit subboard er een topic over aan kan maken. Mochten we toch het idee krijgen dat het beter gewoon in dit topic kan, kan het altijd alsnog samengevoegd worden.

Thanks! Eens kijken of het gaat lopen: http://forum.manutd.nl/showthread.php?53775-Wie-is-de-Mol-2014-Voorspelwedstrijd!&p=4521005#post4521005

Link naar opmerking
Deel via andere websites