Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

True Detective

Gast Kokkie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 432
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Belachelijk goed, neem ik aan toch?

Ja, echt fantastisch. Heb 'm ook nog even teruggespoeld omdat ik pas na een tijdje door had dat het één take was en wou kijken wanneer het begonnen was. Ik wil me niet eens beginnen inbeelden wat een organisatie daarachter moet zitten of hoe vaak het opnieuw is gedaan. Maar het loont dan ook enorm natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben rond. Toch lichtjes teleurgesteld in de laatste aflevering.

[spoiler="Spoiler]

Magikarp zei het hier al(ja, ik heb even het hele topic doorgelezen) maar die link met dat huisje is écht een deus ex machina om aan de afronding te beginnen. Weet ook niet zo goed wat ik met dat einde moet, voel me niet echt zo goed bij dat Rust nog leeft. Had stiekem toch echt gehoopt dat hij rust zou vinden in de dood. Verder was het me allemaal een beetje te crowdplease-achtig. Die scène aan het ziekenhuisbed, nah. Beetje onnodig.

Maargoed, ben ook alleen maar zo kritisch omdat de lat wel heel erg hoog is gelegd want dit is natuurlijk een van de beste series ooit. Beste intro ooit, cinematografisch grensverleggend, formidabel acteerwerk (laat die prijzen maar aanrukken), geweldige sfeerschepping. Dialoog, mythologie, soundtrack. Noem het maar op. Absoluut genoten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat de meesten wel lichtjes teleurgesteld waren vlak na afloop, perspectief krijg je pas achteraf. 't Ging natuurlijk niet om de historie en het misbruik, maar wel om Rust en Cole, en hun onderlinge struggles

Maargoed ik ben al blij dat je ook zo enthousiast bent. Volgens mij vond je het vorig jaar nogal vreemd dat iedereen TD al ging nomineren in dat Beste TV Serie toernooi na pas 1 seizoen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben rond. Toch lichtjes teleurgesteld in de laatste aflevering.

[spoiler="Spoiler]

Magikarp zei het hier al(ja, ik heb even het hele topic doorgelezen) maar die link met dat huisje is écht een deus ex machina om aan de afronding te beginnen. Weet ook niet zo goed wat ik met dat einde moet, voel me niet echt zo goed bij dat Rust nog leeft. Had stiekem toch echt gehoopt dat hij rust zou vinden in de dood. Verder was het me allemaal een beetje te crowdplease-achtig. Die scène aan het ziekenhuisbed, nah. Beetje onnodig.

Dit dus. Alles vanaf [tekst]het ziekenhuis[/tekst] hadden ze van mij eruit mogen laten. Zeker dat [tekst]hele laatste monoloog van Rust over zijn dochter, waarin er gesuggereerd wordt dat er 'meer' is na de dood, vond ik veel te Amerikaans. Rot op met je religieuze onzin/beeldbuisvervuiling.[/tekst] Maar verder vond ik het een toppertje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites