Hansje Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Vrij zeker van dat ik net tv-geschiedenis heb gezien. Die laatste sequentie van episode 4, belachelijk. Echt belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Vrij zeker van dat ik net tv-geschiedenis heb gezien. Die laatste sequentie van episode 4, belachelijk. Echt belachelijk. Belachelijk goed, neem ik aan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Belachelijk goed, neem ik aan toch? Ja, echt fantastisch. Heb 'm ook nog even teruggespoeld omdat ik pas na een tijdje door had dat het één take was en wou kijken wanneer het begonnen was. Ik wil me niet eens beginnen inbeelden wat een organisatie daarachter moet zitten of hoe vaak het opnieuw is gedaan. Maar het loont dan ook enorm natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 november 2014 Share Geplaatst 28 november 2014 Zo, ben rond. Toch lichtjes teleurgesteld in de laatste aflevering. [spoiler="Spoiler] Magikarp zei het hier al(ja, ik heb even het hele topic doorgelezen) maar die link met dat huisje is écht een deus ex machina om aan de afronding te beginnen. Weet ook niet zo goed wat ik met dat einde moet, voel me niet echt zo goed bij dat Rust nog leeft. Had stiekem toch echt gehoopt dat hij rust zou vinden in de dood. Verder was het me allemaal een beetje te crowdplease-achtig. Die scène aan het ziekenhuisbed, nah. Beetje onnodig. Maargoed, ben ook alleen maar zo kritisch omdat de lat wel heel erg hoog is gelegd want dit is natuurlijk een van de beste series ooit. Beste intro ooit, cinematografisch grensverleggend, formidabel acteerwerk (laat die prijzen maar aanrukken), geweldige sfeerschepping. Dialoog, mythologie, soundtrack. Noem het maar op. Absoluut genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Denk dat de meesten wel lichtjes teleurgesteld waren vlak na afloop, perspectief krijg je pas achteraf. 't Ging natuurlijk niet om de historie en het misbruik, maar wel om Rust en Cole, en hun onderlinge struggles Maargoed ik ben al blij dat je ook zo enthousiast bent. Volgens mij vond je het vorig jaar nogal vreemd dat iedereen TD al ging nomineren in dat Beste TV Serie toernooi na pas 1 seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 december 2014 Share Geplaatst 8 december 2014 Zo, ben rond. Toch lichtjes teleurgesteld in de laatste aflevering. [spoiler="Spoiler] Magikarp zei het hier al(ja, ik heb even het hele topic doorgelezen) maar die link met dat huisje is écht een deus ex machina om aan de afronding te beginnen. Weet ook niet zo goed wat ik met dat einde moet, voel me niet echt zo goed bij dat Rust nog leeft. Had stiekem toch echt gehoopt dat hij rust zou vinden in de dood. Verder was het me allemaal een beetje te crowdplease-achtig. Die scène aan het ziekenhuisbed, nah. Beetje onnodig. Dit dus. Alles vanaf [tekst]het ziekenhuis[/tekst] hadden ze van mij eruit mogen laten. Zeker dat [tekst]hele laatste monoloog van Rust over zijn dochter, waarin er gesuggereerd wordt dat er 'meer' is na de dood, vond ik veel te Amerikaans. Rot op met je religieuze onzin/beeldbuisvervuiling.[/tekst] Maar verder vond ik het een toppertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Gisteren uitgekeken. Topserie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Wanneer begint seizoen 2 eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Is nog niet officieel bekend gemaakt maar ik verwacht ergens in augustus/september. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Ik hoop het ook, maar had met een start in september/augustus toch al wat meer informatie verwacht over seizoen 2. Zou me niks verbazen als ze begin 2016 starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Mijn vader zei dat het een goede serie was.. Maar dat zei hij over wel meer series die ik vond tegenvallen. Raden jullie mij deze aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Absoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Zonder twijfel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 100%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Beslist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Gegarandeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik zou het niet doen, gewoon om voor afwisseling te zorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Ik parkeer hem nog even in de wachtrij, merk dat jullie nog twijfelen over de kwaliteit van deze serie.. Zaterdag ga ik er eens goed voorzitten! Net op IMDB even ratings bekeken + goede acteurs! Ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 21 juni :< get hyped Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 Ben wel een beetje sceptisch over Vince Vaughn. Maar ken hem eigenlijk alleen van comedies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten