Kavinos Geplaatst 12 maart 2016 Share Geplaatst 12 maart 2016 Ja alleen jammer dat ik de winnaar al ergens had zien staan voordat ze gefinisht waren op tv, waardoor er geen spanning meer was bij mij helaas :@ Op Eurosport is het live, op Sporza daarna integraal ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 maart 2016 Share Geplaatst 12 maart 2016 Lekkere etappe in Frankrijk vandaag : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Was een mooi ritje ja :< Paar aanvallen van Contador maar Sky kon toch makkelijk controleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Thomas mocht van geluk spreken dat ie Henao bij zich had, anders was Contador gewoon weg. Blijft toch zonde om zulke renners in een dienende rol te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Dat verhaal blijft ook bizar van Sky. Wat ze gisteren weer vertelden; de renner die op kop rijdt, rijdt nooit harder dan degene achter hem aan kan/kunnen. Zo rijden ze elkaar niet kapot. Deze volgorde wordt bepaald aan de hand van de metertjes van de etappe daarvoor. Aan de hand daarvan wordt een opbouwende trein gebouwd. Dus je kan de concurrentie pijn doen door harder te rijden, maar omdat persoon 2 in de trein niet harder kan, doe je dat niet. Dan wissel je dat toch om óf laat je diegene een dag niet zijn kopwerk doen. Het is toch de bedoeling dat diegene op kop, zeker de laatste beklimming(en) de concurrentie op de pijnbank legt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Dat verhaal blijft ook bizar van Sky. Wat ze gisteren weer vertelden; de renner die op kop rijdt, rijdt nooit harder dan degene achter hem aan kan/kunnen. Zo rijden ze elkaar niet kapot. Deze volgorde wordt bepaald aan de hand van de metertjes van de etappe daarvoor. Aan de hand daarvan wordt een opbouwende trein gebouwd. Dus je kan de concurrentie pijn doen door harder te rijden, maar omdat persoon 2 in de trein niet harder kan, doe je dat niet. Dan wissel je dat toch om óf laat je diegene een dag niet zijn kopwerk doen. Het is toch de bedoeling dat diegene op kop, zeker de laatste beklimming(en) de concurrentie op de pijnbank legt? Het is de bedoeling van Sky dat er gewonnen wordt. Dat lukte gisteren prima. Contador kon het niet en Thomas had zich niet naar de kloten gefietst en die pakt de leiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Contador :< aangevallen op 55 km van de meet. Ongeveer een minuut voor op Thomas nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Contador in de aanval op een kilometertje of 50. Het is koers : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Krijg je weer dat schijt Sky hè, zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Krijg je weer dat schijt Sky hè, zucht. Ja, verschrikkelijk, die rijden om te winnen, het zou verboden moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 En ook nog eens in een goede organisatie. Verschrikkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/article/detail/4263365/2016/03/15/Maffia-dwong-arts-om-Pantani-s-bloedstalen-te-vervalsen.dhtml Heftig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Benieuwd naar morgen hoor. Wat hoop ik toch op Cancellara :< Acht de kans nog vrij groot dat de ontsnapping slaagt, geen Paolini dit jaar. Zorgde de laatste jaren er toch voor dat de aanvallers altijd terug werden gepakt in de laatste kilometers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 maart 2016 Share Geplaatst 18 maart 2016 Heb ook zin in morgen :< Zijn al veel renners in een goede vorm, kan mooie koers gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Geen apart topic? Waar is [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; als je hem nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Commentatoren hadden niet door dat Cancellara al Kwiatkowski al had terug gepakt, waardoor ik ging twijfelen aan mijn eigen waarnemingen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Gaviria :r 7 uur fietsen en dan op 300 meter voor het eind vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Ook lullig voor Sagan die valpartij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Bouhanni was volgens mij beetje boos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Bouhanni was volgens mij beetje boos. Snap ik wel, als 'ie niet verkeerd had geschakeld had 'ie waarschijnlijk gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Commentatoren hadden niet door dat Cancellara al Kwiatkowski al had terug gepakt, waardoor ik ging twijfelen aan mijn eigen waarnemingen ;c Ja, vreemd was dat. Had dacht ik ook gezien dat hij was ingelopen, maar doordat Michel maar bleef roepen raakte ik ook verward. Démare dan toch als een duiveltje uit een doosje. Sterk hoor. Unieke koers blijft het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Snap ik wel, als 'ie niet verkeerd had geschakeld had 'ie waarschijnlijk gewonnen. Ik snap het ook wel, alleen zag er wel komisch uit. Zo'n renner die compleet over de zeik over de streep komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Geen apart topic? Waar is [MENTION=13501]Viktor[/MENTION]; als je hem nodig hebt. Jullie kunnen ook topics openen, he. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 http://www.ad.nl/ad/nl/1018/Wielrennen/article/detail/4263365/2016/03/15/Maffia-dwong-arts-om-Pantani-s-bloedstalen-te-vervalsen.dhtml Heftig Maar wtf. Saaie race. Klassieker onwaardig. Strade Bianchi graag bij de vijf monumenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 maart 2016 Share Geplaatst 19 maart 2016 Gaviria naait hier m'n prono door zowel zichzelf, Sagan en Cancellara uit te schakelen :moop: Snap ik wel, als 'ie niet verkeerd had geschakeld had 'ie waarschijnlijk gewonnen. Hoogstens tweede, Démare had sowieso gewonnen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten