Gert Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 9/10. Had deze fout: Jérôme Baugnies was de eerste Belg die victorie mocht kraaien in 2014. Waar deed hij dat? Hierboven lees ik dat iedereen die goed had. Knap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Dat was voor mij een pure gok, ik dacht dat ze daar als eerst beginnen met koersen. Maar zelfs dat hoeft niet waar te zijn ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Die was meer logica voor mij omdat ik wist dat het een continentale renner was en die andere koersen zal die wel niet gereden hebben dacht ik. Die van Strade Bianche wist ik wel maar somehow klikte ik op een andere naam :cab: Die van Terpstra was de enige die ik echt niet wist. 8/10 dus maar eigenlijk 9/10 :5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 4/10, drie goed gegokt ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 3 fout: een vraag verkeerd gelezen (jongeren- ipv bergtrui), een stomme fout (elleboog wist ik op het moment dat ik op volgende klikte) en eentje gewoon echt fout (baugnies). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 8/10. Garmin renner fout (niet gezien, want vakantie). En die vraag van Baugnies fout, want ook niet gezien. Alsof iemand die koers kijkt trouwens :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 10/10. Is er ook een moeilijke quiz? 9/10. Had deze fout: Jérôme Baugnies was de eerste Belg die victorie mocht kraaien in 2014. Waar deed hij dat? Hierboven lees ik dat iedereen die goed had. Knap. Gewoon een kwestie van strepen. Cali deed ie niet mee (is volgens mij ook vrij laat nog) en qua Oman kon ik me ook niks herinneren van een Belgische zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik gokte Oman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 10/10. Is er ook een moeilijke quiz? http://www.sporcle.com/games/g/giro_ditalia Verwacht wel een perfecte score van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 http://www.sporcle.com/games/g/giro_ditalia Verwacht wel een perfecte score van je. LOL. Net van de 2000-2009 grote rondes, monumenten en WK slechts 73 op 90. Ik vrees geen perfecte score, want oud-winnaars onthou ik nooit zo goed. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 35 ;c viel me nog mee, ben altijd slecht in die shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Ik sta nu op 38 met nog 4 min, maar weet er geen meer. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 http://www.sporcle.com/games/g/giro_ditalia Verwacht wel een perfecte score van je. 53/69. en dan gewoon Contador en Scarponi nog vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) 10/10 :) Had alleen die van Jerome Baugnies gegokt :) En Sporcle 60/69 15 oktober 2014 bewerkt door steijns Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 9/10 alleen die laatste fout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 3 goed :cab: en sporcle 28, valt me tegen. Eerste niet echt, veel kleine koersen niet gekeken, dat van Terpstra had ik ook gewoon niet van gehoord. Volgend jaar dus meer tijd in steken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 3 goed :cab: en sporcle 28, valt me tegen. Eerste niet echt, veel kleine koersen niet gekeken, dat van Terpstra had ik ook gewoon niet van gehoord. Volgend jaar dus meer tijd in steken :) Onder een steen geleefd of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Om te weten wat voor melodietje die floot? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Om te weten wat voor melodietje die floot? :cab: Oh, ging het niet om zijn klap aan Wynants? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Oh geen idee. Nja 't is niet alsof heel Nederland voor de buis zit bij de Eneco Tour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 Nuja, het was in Augustus? Toen heb ik bijna non-stop aan m'n thesis gewerkt, als ik dat niet deed dan werkte ik, of Lowlands ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 15 oktober 2014 Share Geplaatst 15 oktober 2014 10/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 38/69 :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 [spoiler=26/69] Vind eigenlijk zelfs niet dat ik zo veel heb laten liggen. [tekst]Savoldelli[/tekst] kon ik niet opkomen, maar verder. Toch veel namen waar ik nog nooit van gehoord had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 Algemeen wielernieuws #6 53/69 Meer was voor mij ook echt niet te doen. Hooguit [tekst] Nencini en Saronni[/tekst] hadden eventueel nog gekund, maar dat is allebei al meer passieve dan actieve kennis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten