Lenstra Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 31 minuten geleden zei FlyD: Inderdaad, prachtig podium, alleen had ik liever Vos op 1 gezien. Ik vind het wel jammer dat het Balsamo is geworden. In die groep zaten echt nog wel (veel) aansprekendere namen. Maar goed, mooi voor haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 26 minuten geleden zei Socrates: Nah, gun het Wout wel een keer. Zit er toch steeds net naast. Nog leuker zou imo een verrassing uit de tweede lijn zijn. Almeida, Cort of een Mohoric ofzo. Die hele Italiaanse ploeg mag van mij ook wel winnen op misschien Trentin na. Gewoon Mads Pedersen weer zou ook wel baas zijn. Ik gun het Van Aert ook wel, maar de Belgische pers minder Met de rest ook eens. Eigenlijk zijn er dit jaar enorm veel sympathieke potentiële winnaars. @Abe: Balsamo is pas 23, die kan de komende jaren nog een evengrote naam worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 2 minuten geleden zei FlyD: Ik gun het Van Aert ook wel, maar de Belgische pers minder Met de rest ook eens. Eigenlijk zijn er dit jaar enorm veel sympathieke potentiële winnaars. @Abe: Balsamo is pas 23, die kan de komende jaren nog een evengrote naam worden. Ik vind 't het mooist als een vedette wereldkampioen wordt. Maar goed, dat zegt een groot fan van Pedersen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Wat zou ik graag bij die vrouwenploeg zijn tijdens de nabespreking. Zit niet helemaal goed bij die dames. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Dat krijg je als eigenlijk iedereen kapitein op het schip wil spelen. Was bij de Olympische spelen toch al ook een beetje het probleem? Ik heb de wedstrijd trouwens zelf niet gezien, maar dit is op basis van wat ik gelezen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Te merken dat je het niet gezien hebt. Brand, Van Dijk en vooral Van Vleuten reden gewoon prima in dienst van Vos. Die kon het in een sprintje met die Italiaanse niet afmaken en werd dan tweede. Nou, dat kan he. Gewoon naar mogelijkheden gereden imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 2 minuten geleden zei Socrates: Te merken dat je het niet gezien hebt. Brand, Van Dijk en vooral Van Vleuten reden gewoon prima in dienst van Vos. Die kon het in een sprintje met die Italiaanse niet afmaken en werd dan tweede. Nou, dat kan he. Gewoon naar mogelijkheden gereden imo. Maar dezelfde renners die dus wel in dienst reden, zaten wel te klagen over het gebrek aan samenwerking binnen de Nederlandse ploeg? Wat is daar dan de achtergrond van? Vos was volgens mij de enige die afstand deed van dat standpunt. Of heb ik iets gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Ik heb daar niks van gelezen, maar obv hetgeen ik gezien heb, deden ze gewoon alles goed. Reageren op uitvallen en tempo maken. Vraag me dan echt af wat er anders moest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Ook benieuwd wat Pidcock kan vandaag. Britten doen beetje geheimzinnig over zijn vorm, maar is voor mij toch ook een outsider vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 9 uur geleden zei Socrates: Te merken dat je het niet gezien hebt. Brand, Van Dijk en vooral Van Vleuten reden gewoon prima in dienst van Vos. Die kon het in een sprintje met die Italiaanse niet afmaken en werd dan tweede. Nou, dat kan he. Gewoon naar mogelijkheden gereden imo. Inderdaad, en dat vond Vos ook volgens mij. Die zei dat toch in een interview. Dat kleine gaatje bij de aanzet van de Italiaanse Leadout is ook niet makkelijk op te lossen door een knecht, daar moet Vos zelf direct aanzetten. Van Vleuten en Van Dijk zijn volgens mij de rensters die er een probleem van maken. Ik denk dat ze het hebben over Vollering die nog 7e werd en niet meehielp bij de leadout. Waarschijnlijk zitten daar bij Van Vleuten nog wat oude frustraties achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 (bewerkt) Blaak heeft het er ook over: Wielrensters snoeihard na mislopen wereldtitel: 'We reden als los zand' - https://nos.nl/l/2399227 26 september 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Er zijn meerdere rensters die spreken met de termen zoals Blaak. Vos zelf ontkent dat trouwens, zij geef aan gewoon op waarde te zijn geklopt en zij vond de samenwerking niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Vollering was inderdaad nergens te vinden. En van Dijk vond ik laat nog een keer onnodig en kansloos aanvallen waarmee ze bijna Bastianelli meenam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Wat een heerlijke koers en een meer dan verdiende winnaar! Prachtige 2de plaats ook voor Dylan van Baarle en Valgren trekt zijn vorm door voor brons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 september 2021 Share Geplaatst 26 september 2021 Was die Alaphilippe even sterk zeg. Potverdorie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Heerlijke sfeer ook in Leuven, overal was het bommetje vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 14 uur geleden zei Elano: Heerlijke sfeer ook in Leuven, overal was het bommetje vol. Was je in Leuven? Waar heb je gekeken? De weersvoorspelling voor zondag in Roubaix: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 september 2021 Share Geplaatst 27 september 2021 Als de weerkaarten zo blijven (en ik hoop wel) dan wordt zondag een spektakeleditie. Windstoten tot 110 km/u + KLETSNAT rond de middag. Zou misschien milderen rond het piekuur, maar het is nog 6-7 dagen vooruit. In alle waarschijnlijkheid kan dit wel nog wat meevallen, zeker als de regen van tijdstip opschuift of de depressie wordt elders ingetekend. Maar met dat de steentjes er nu al nat liggen, en het er op dat vlak niet beter gaat worden, en vooral dat zondag wellicht toch wel een slechtweer dag wordt, of indien niet het die nacht of morgen gigantisch zal gegoten hebben, denk ik toch dat het op dat vlak eerder een natte Roubaix wordt (en dat is al een tijdje geleden). 12z = 14 uur dus hier zou in theorie van windstoten al net voorbij zijn, maar ja ze starten al rond 10-11 uur dus dan zou de voorbereiding op de finale toch al wat problemen met zich meebrengen, en zoiets kruipt dan in de kleren (maar de details zijn voor later). En het is nog iets te ver vooruit, maar ik hou het wel in de gaten. Ik denk wel dat het geen windstoten tot 110 km/u worden. Dat zou me sterk verbazen als dat nog zo is zondag (en dat is ook wat te veel, dus maar goed ook), want dan riskeer je dat de koers niet doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 9 uur geleden zei FlyD: Was je in Leuven? Waar heb je gekeken? De weersvoorspelling voor zondag in Roubaix: Exacte plek durf ik zo niet te zeggen, denk 1 kilometer na de finish? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 15 uur geleden zei Laki: Als de weerkaarten zo blijven (en ik hoop wel) dan wordt zondag een spektakeleditie. Windstoten tot 110 km/u + KLETSNAT rond de middag. Zou misschien milderen rond het piekuur, maar het is nog 6-7 dagen vooruit. In alle waarschijnlijkheid kan dit wel nog wat meevallen, zeker als de regen van tijdstip opschuift of de depressie wordt elders ingetekend. Maar met dat de steentjes er nu al nat liggen, en het er op dat vlak niet beter gaat worden, en vooral dat zondag wellicht toch wel een slechtweer dag wordt, of indien niet het die nacht of morgen gigantisch zal gegoten hebben, denk ik toch dat het op dat vlak eerder een natte Roubaix wordt (en dat is al een tijdje geleden). 12z = 14 uur dus hier zou in theorie van windstoten al net voorbij zijn, maar ja ze starten al rond 10-11 uur dus dan zou de voorbereiding op de finale toch al wat problemen met zich meebrengen, en zoiets kruipt dan in de kleren (maar de details zijn voor later). En het is nog iets te ver vooruit, maar ik hou het wel in de gaten. Ik denk wel dat het geen windstoten tot 110 km/u worden. Dat zou me sterk verbazen als dat nog zo is zondag (en dat is ook wat te veel, dus maar goed ook), want dan riskeer je dat de koers niet doorgaat. Heerlijk dit. Ik zit ook bij elke vlakke etappe te kijken naar de windkaarten in de hoop op waaiers. Het mag wel guur weer worden, maar niet té guur (anders weten we zeker dat Pedersen wint ). Ergens wel jammer dat Wellens niet mee doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 (bewerkt) De piek ervan is toch vervroegd en zou nu eerder zaterdag op zondag laat in de nacht/ zo vroeg in de morgen zijn, dus tegen dat de koers in de slotfase zit zal het allemaal wel wat kalmer zijn, maar wind nog steeds een factor. Regen valt nog af te wachten, nu lijkt het eerder droog op het moment zelf te worden, maar de steentjes gaan er toch nat bijliggen als het de nacht ervoor zo geregend en gewaaid zal hebben. 28 september 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 10 uur geleden zei Elano: Exacte plek durf ik zo niet te zeggen, denk 1 kilometer na de finish? Dat is wel een kilometer of 4 na de finish denk ik. Echt in het centrum van de stad, prima plaatsje aan die bocht. Ik stond/woon ongeveer 2 kilometer eerder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 september 2021 Share Geplaatst 28 september 2021 Moest nog aan de discussie denken over de sprint in de RvV tussen Van der Poel en Asgreen bij de sprint op het WK voor het podium (volgens mij was dat met jou FlyD). Zie nu (pas) in hoe dat anders is na 200+ km Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 13 uur geleden zei FlyD: Dat is wel een kilometer of 4 na de finish denk ik. Echt in het centrum van de stad, prima plaatsje aan die bocht. Ik stond/woon ongeveer 2 kilometer eerder Mooie stad om in te wonen dan! Sowieso heeft België wel een aantal leuke steden moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 september 2021 Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) Voorafgaande waarschuwing van zeer slecht weer voor zondag 3 oktober We zien wel wat het geeft. Ik denk tegen dat de koers start, het ergste voorbij is (terwijl het nog wat hier blijft plakken), maar toch veelbelovend. Vaak zijn dat de mooiste koersen. Bij wielerbeminnend Vlaanderen dat een dagje ouder is, zal iedereen nog Eric Vanderaerden in 1985 herinneren en misschien Bernard Hinault in zijn Luik-Bastenaken-Luik die het gevoel van één vinger in die koers verloor, en voor ons is dat nog altijd Bobbie Traksel en Luca Paolini die bekendstaan als de beste slechtweertrotseerders. 29 september 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten