007mark Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Niet voor lang. Sneu man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Nu definitief eruit. Maar dat zag je meteen al. Wel jammer want het is een klasbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Kuss toch weer terug in het klassement. 8e op 59 seconden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 augustus 2021 Share Geplaatst 24 augustus 2021 Leuke actie van Roglic vandaag, maar moet hij wel op de fiets blijven zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Eindelijk echte koers nu met Bernal in de aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Wel mooi dat hij dit doet. Roglic wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Niet verwacht dat Roglic ook daadwerkelijk zou meerijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Roglic voor ritwinst nummer 4 vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 2 september 2021 Share Geplaatst 2 september 2021 Of hij gunt Kuss een etappeoverwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 Movistar Lopez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 4 september 2021 Share Geplaatst 4 september 2021 1 uur geleden zei Kelvin: Movistar Lopez Ik weet nu nog steeds niet echt of hij uit de koers is of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 14 uur geleden zei Kelvin: Movistar Lopez Ben benieuwd naar het volgende seizoen op Netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Vingers omhoog die denken dat het een "massa"sprint gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 1 uur geleden zei Sophomore: Vingers omhoog die denken dat het een "massa"sprint gaat worden. Een echte massasprint lijkt me sowieso niet, daarvoor is de plaatselijke ronde in Leuven te bochtig. Als de echte toppers (Van der Poel) vroeg aanvallen kan er een klein groepje wegrijden. Anders wordt het een strijd met een man of 30-35 en kan het ook wel tactisch worden in die smalle straatjes (parcours is eigenlijk niet WK-waardig vind ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Hoezo niet WK-waardig? Ik ben ook wel benieuwd, maar denk dat het voor renners als Alaphilippe in de finale niet onderscheidend genoeg gaat zijn. Een van de Denen die op een van de laatste klimmen gaat en de Wout en Matje naar elkaar kijken? Anders vrees ik ook voor een sprint met een grote selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 8 uur geleden zei Abe: Hoezo niet WK-waardig? Ik ben ook wel benieuwd, maar denk dat het voor renners als Alaphilippe in de finale niet onderscheidend genoeg gaat zijn. Een van de Denen die op een van de laatste klimmen gaat en de Wout en Matje naar elkaar kijken? Anders vrees ik ook voor een sprint met een grote selectie. De plaatselijke rondes, zeker die in Leuven, zijn niet geschikt voor een groot peloton (+volledige karavaan volgwagens) door de smalle baantjes en vele bochten. Dat vind ik toch een vereiste op een WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 5 minuten geleden zei FlyD: De plaatselijke rondes, zeker die in Leuven, zijn niet geschikt voor een groot peloton (+volledige karavaan volgwagens) door de smalle baantjes en vele bochten. Dat vind ik toch een vereiste op een WK. Dat kun je de ronde van Vlaanderen ook wel afschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 10 minuten geleden zei rich ruzzian: Dat kun je de ronde van Vlaanderen ook wel afschaffen. Dat is geen WK en dat vind ik ook geen goed parcours voor een WK Daar zijn trouwens wel meer grote tussenstraten waar in elk geval de volgwagens weer terug kunnen komen. Als het huidige parcours niet in België was geweest maar in een ander land dan was er volgens mij veel meer kritiek op geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 50 minuten geleden zei FlyD: Dat is geen WK en dat vind ik ook geen goed parcours voor een WK Daar zijn trouwens wel meer grote tussenstraten waar in elk geval de volgwagens weer terug kunnen komen. Als het huidige parcours niet in België was geweest maar in een ander land dan was er volgens mij veel meer kritiek op geweest. Denk het niet. WK is ook met veel minder renners dan een grote andere koers. Is volgens mij niks mee met dit parcours. Veiligheid is in orde en die smalle wegen gaan zorgen voor een lint waarbij je steeds op moet trekken. Is alleen maar goed voor de koers op een WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 4 uur geleden zei rich ruzzian: Denk het niet. WK is ook met veel minder renners dan een grote andere koers. Is volgens mij niks mee met dit parcours. Veiligheid is in orde en die smalle wegen gaan zorgen voor een lint waarbij je steeds op moet trekken. Is alleen maar goed voor de koers op een WK. Dat is dubbel natuurlijk, het zorgt er ook voor dat het nerveuzer is omdat iedereen vooraan wil zitten Het lijkt wel droog te blijven, dat scheelt al veel, anders werd het een grote glijpartij. Het positieve van het parcours is wel dat de renners eigenlijk beslissen of het zwaar wordt of niet. De hoogtemeters op zich zullen het probleem niet zijn, maar als de grote mannen vaak genoeg vol doortrekken kan er wel een verschil gemaakt worden icm de vermoeidheid van de bochten en nervositeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Marianne Vos zit er nog goed bij, zou prachtig zijn als zij nog een wereldtitel erbij kan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 Morgen Van Aert vs. Colbrelli. Mogelijk een tweede trauma voor de Belgjes. Wel lekkere startlijst. Deentjes ook een gevaarlijke ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 25 minuten geleden zei FlyD: Marianne Vos zit er nog goed bij, zou prachtig zijn als zij nog een wereldtitel erbij kan pakken. Net op waarde geklopt in het sprintje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 15 minuten geleden zei rich ruzzian: Net op waarde geklopt in het sprintje. Inderdaad, prachtig podium, alleen had ik liever Vos op 1 gezien. 31 minuten geleden zei Socrates: Morgen Van Aert vs. Colbrelli. Mogelijk een tweede trauma voor de Belgjes. Wel lekkere startlijst. Deentjes ook een gevaarlijke ploeg. Die aankomst is ideaal voor Van Aert, maar ook prima voor Colbrelli natuurlijk. Denemarken heeft inderdaad een heel leuke ploeg. Ben ook benieuwd naar de Britten met Hayter en Pidcock (hoewel me die nog net te 'light' lijken voor de zege). Mijn droomscenario: Asgreen en Van der Poel rijden weg, Van Aert gokt op Evenepoel om het dicht te rijden, maar die kan/wil dat niet. Van der Poel wint de sprint met 2 als revenche voor de RvV, Mohoric wordt nog 3de na een late uitval. Van Aert wint de sprint voor plaats 4, voor Colbrelli en Matthews. Fingers crossed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 september 2021 Share Geplaatst 25 september 2021 (bewerkt) Nah, gun het Wout wel een keer. Zit er toch steeds net naast. Nog leuker zou imo een verrassing uit de tweede lijn zijn. Almeida, Cort of een Mohoric ofzo. Die hele Italiaanse ploeg mag van mij ook wel winnen op misschien Trentin na. Gewoon Mads Pedersen weer zou ook wel baas zijn. 25 september 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten