Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Pino:

Ja dat snap ik ook niet. Bardet ook heel netjes.

Bollentrui ook, mooi.

Hopelijk morgen wat eerder vuurwerk inderdaad. Je zag Alaphilippe namelijk wel kraken, maar lossen hem eigenlijk pas veel te laat, waardoor hij kan terugkomen in de afdaling. Morgen en zaterdag wel bergop aankomst.

Bernal sterk, zoals ik al verwachtte. Die hoogte ligt hem ook erg goed natuurlijk. Benieuwd of hij dat ook 3 dagen achter elkaar kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhaal is nu dat hem meerdere beloftes zijn gedaan over materiaal, die niet werden nagekomen. Gaat dan dus niet alleen over inferieur materiaal, maar ook over het niet nakomen van toezeggingen. Zeker als dat al langer speelt, kan ik me zijn frustratie/ergernis goed voorstellen. Al is dit wel een erg drastische stap.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maarjah als de regels zijn dat er pas gestraft dient te worden bij een duw langer dan tien seconde of meerdere duwtjes, dan is er toch weinig aan de hand.

Die Nicky Degrendele gisteren aan tafel zat bij Karl is wel een schatje trouwens.

Spoiler

Afbeeldingsresultaat voor nicky degrendele

Afbeeldingsresultaat voor nicky degrendele

image.png.7c33848dd117ff50a60200ded37eb4a6.png

Denk wel dat ze sterker is dan ik :-D 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bernal staat vanavond in het geel jongens. Gaat de etappe winnen ook nog eens.

Hopelijk kan Kruijswijk mannen als Pinot en Buchmann achter zit laten. Leken beide goed gister. Alaphilippe gaat wat verliezen, maar ben benieuwd hoeveel. Kan ook zomaar in 1 keer volledig opblazen natuurlijk.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei MetalMichael:

Zou wel een teleurstelling zijn als Kruijswijk het podium niet haalt. Hoe goed zijn tour verder ook is. Wordt nog lastig zat.

Voor de Tour zei hij toch dingen als 'ga niet voor een ereplek rijden'(?) Mogen dus nog wel een alles of niets poging verwachten a la Alpe d'Huez 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk idd ook dat Bernal wel eens goede zaken kan doen vandaag. Colombiaantje boven de 2000 meter.

Als we het toch over Colombianen hebben, ben ik ook wel benieuwd of Quintana zich kan handhaven na de inspanning van gisteren. Dwnk het persoonlijk wel, en daarbij denk ik nog steeds dat het een tactische blunder is om hem terug te laten komen in klassement.

Uran vergeet ierereen ook. Staat 9e maar leek gister makkelijk mee te komen. Misschien kan die ook nog wat opschuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Als we het toch over Colombianen hebben, ben ik ook wel benieuwd of Quintana zich kan handhaven na de inspanning van gisteren. Dwnk het persoonlijk wel, en daarbij denk ik nog steeds dat het een tactische blunder is om hem terug te laten komen in klassement.

Uran vergeet ierereen ook. Staat 9e maar leek gister makkelijk mee te komen. Misschien kan die ook nog wat opschuiven.

Alsof die nog de winst gaan pakken, allemaal meer dan 2 minuten achter 4 man (en dan moet Alaphilippe ook veel minuten verliezen). Degene die morgen bergop als eerste aankomt, wint 'm denk ik. Daar zal iedereen inderdaad wel alles of niets gaan rijden, kijkend naar wie er in de top staan. Alleen Buchmann zal daar misschien focussen op zichzelf niet opblazen.

Landa gaat winnen vandaag met Kruijswijk er vlak achter, en dan een gat van 30+ seconden erachter naar de groep favorieten.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Uran Uran heb ik in al mijn pouletjes. Die gaat denk ik verrassen de komende twee dagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sophomore:

Voor de Tour zei hij toch dingen als 'ga niet voor een ereplek rijden'(?) Mogen dus nog wel een alles of niets poging verwachten a la Alpe d'Huez 2018.

Ja maar een ereplek is plek 4 tm 10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Pino:

Dat ziet er niet goed uit bij Pinot.

EDIT: Pinot afgestapt.

Net het afstappen van Pinot gezien. Kreeg plaatsvervangende tranen in de ogen. Mooie renner, maakte de koers de afgelopen week. Sneu dat dit nu hem overkomt. Had liever Kruiswijk zo gezien. Dat is een laffe hond deze tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Berjan1986:

Dat is een laffe hond deze tour.

Er waren toch ook vrijwel geen mogelijkheden voor hem om aan te vallen? Pyrineeën waren helemaal niet zijn terein en gisteren voelde hij zich nie ttop. Dan ga je natuurlijk niet aanvallen. Vandaag of morgen gaat hij zeker een aanval plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Pino:

Er waren toch ook vrijwel geen mogelijkheden voor hem om aan te vallen? Pyrineeën waren helemaal niet zijn terein en gisteren voelde hij zich nie ttop. Dan ga je natuurlijk niet aanvallen. Vandaag of morgen gaat hij zeker een aanval plaatsen.

Ik hoop het. Maar hij heeft ook niet echt de pinache of hoe je dat ook maar schrijft. Er zijn maar weinig Nederlanders in het peloton met een aanval. Meestal rijden ze eigen tempo. Zoals Dumoulin. Mollema die aanklampt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Berjan1986:

Ik hoop het. Maar hij heeft ook niet echt de pinache of hoe je dat ook maar schrijft. Er zijn maar weinig Nederlanders in het peloton met een aanval. Meestal rijden ze eigen tempo. Zoals Dumoulin. Mollema die aanklampt.

Ja maar zeg nou zelf, hoe vaak heeft een aanvaller á la Pinot een grote ronde gewonnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites