Hwb Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 (bewerkt) 10 uur geleden zei tdogg16: Daarom zou ik m'n geld zetten op een Benoot of Politt. Komt echt zeer zelden voor dat een relatief onbekende renner wint. Is toch vaak een man tegen man gevecht, waarbij de sterkste renner van de dag naar boven komt drijven. Eens, maar de omstandigheden voor de vlucht van de dag om het te redden zijn er imo. Denk niet dat de kans groot is, maar de kans is wel groter dan normaal. En de namen die ik noem acht ik daartoe in staat. De Backer heeft al 3 keer top-20 gereden in Roubaix, Backaert 2x top-25, Mullen nog geen goede uitslagen daar maar is een talentvol tijdrijder. Hoeft trouwens niet per se vroege vlucht te zijn, kan ook een tweede groepje zijn dat aansluit, zoals Summie won. Maar als Senechal en Oss genoemd worden, kan De Backer ook. Schat ik in dezelfde categorie in. 14 april 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2019 Share Geplaatst 14 april 2019 https://sporza.be/nl/2019/04/14/vanmarcke-na-pr/ ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Overwinning 192 voor QS alweer dit jaar. Jammer dat niet de sterkste in koers wist te winnen, maar wellicht beide wel geteisterd werden met pech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Hoop echt dat Sep die nog een jaar of 5 zo meemaakt om dan op z'n 36e ofzo de koers te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Op 13-4-2019 om 00:41 zei 007mark: Gilbert? Die is volgrns mij echt hopeloos uit vorm. En/of niet fit. ? Maar denk dat weinigen hem voor winst verwacht hadden hier. Al wou hij deze natuurlijk nog supergraag winnen, hij had nog niks laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 22 minuten geleden zei Kavinos: Overwinning 192 voor QS alweer dit jaar. Jammer dat niet de sterkste in koers wist te winnen, maar wellicht beide wel geteisterd werden met pech. Nou.. Gilbert was behoorlijk sterk vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 8 minuten geleden zei Erwin.: ? Maar denk dat weinigen hem voor winst verwacht hadden hier. Al wou hij deze natuurlijk nog supergraag winnen, hij had nog niks laten zien. Huhu zat al te wachten op de quote inderdaad. Opzich finishte Teunissen en Senechal nog wel kort dus lijk niet helemaal een nitwit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 Ik ben gewoon een kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 1 uur geleden zei Hwb: Hoop echt dat Sep die nog een jaar of 5 zo meemaakt om dan op z'n 36e ofzo de koers te winnen. Hayman (37 ofso bij winst) zei dat nog in De Kleedkamer tegen hem dat hij nog alle tijd heeft, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 april 2019 Share Geplaatst 15 april 2019 7 uur geleden zei Elano: Nou.. Gilbert was behoorlijk sterk vriend. Vriend Ik zeg toch niet dat Gilbert niet sterk was? Alleen niet de sterkste in koers. Sep en van Aert waren i.m.o. de sterksten in koers en werden geteisterd door pech. Ik denk dat zelfs Politt nog sterker was in koers. Gilbert heeft nou eenmaal een beter eindschot en wint daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 (bewerkt) Campenaerts verbetert het werelduurrecord. 16 april 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 april 2019 Share Geplaatst 16 april 2019 En hij heeft zijn fans getrakteerd op bier en pannekoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Vanmiddag Brabantse Pijl. Altijd leuke koers met verrassende uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Mathieu van der Poel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Alaflup doet ook mee zag ik, maar mogelijk houdt hij zich nu nog in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Las dat hij puur voor ritme en kilometers mee doet, zat eigenlijk niet in zijn programma. Aan de andere kant is hij, helaas, goed genoeg om alsnog mee te doen in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Mathieu, wat een overwinning. Fietslengte voor op Alaphillipe en Matthews gewoon naar huis sprinten. Van kop af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april 2019 Share Geplaatst 17 april 2019 Echte kenners hadden dat al voorspeld natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 11 uur geleden zei Kavinos: Mathieu, wat een overwinning. Fietslengte voor op Alaphillipe en Matthews gewoon naar huis sprinten. Van kop af... Erg indrukwekkend inderdaad, hoewel Matthews flink werd gehinderd (of gewoon slecht gepositioneerd was, hoe je het ook wilt uitleggen) had Mathieu hem er wss ook in een normale sprint van Matthews' kant wel op gelegd. Schrijf hem maar weer op voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Wat een AGR gezien ? Nog nooit meegemaakt. vdp is de nieuwe Sagan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Wat een kerel is t ook hè. Er naar toe stoempen met 10 man in je wiel en dan gewoon doorsprinten naar de winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 8 minuten geleden zei tdogg16: Wat een kerel is t ook hè. Er naar toe stoempen met 10 man in je wiel en dan gewoon doorsprinten naar de winst. Wel jammer dat de analyse van de nos totaal aan de werkelijkheid voorbij gaat. Die Nelissen doet alsof het vooral kwam omdat Alaphilippe en Fuglsang kapot zaten. Maar ze pokerden gewoon ook veel te lang. Als ze beiden doorgereden hadden zou dit niet gebeurd zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 1 minuut geleden zei Berjan1986: Wel jammer dat de analyse van de nos totaal aan de werkelijkheid voorbij gaat. Die Nelissen doet alsof het vooral kwam omdat Alaphilippe en Fuglsang kapot zaten. Maar ze pokerden gewoon ook veel te lang. Als ze beiden doorgereden hadden zou dit niet gebeurd zijn.. De reden dat ik vaak gewoon Sporza kijk, commentaar is over het algemeen wat beter en zeker wat minder chauvinistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 Ik kijk al meer dan 25 jaar wielrennen. Heb pa vd Poel de AGR zien winnen, maar dit slaat echt alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 april 2019 Share Geplaatst 21 april 2019 48 minuten geleden zei tdogg16: en zeker wat minder chauvinistisch. Dit is een grapje toch lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten