Erwin. Geplaatst 25 november 2020 Share Geplaatst 25 november 2020 https://cyclingtips.com/2020/11/the-dictator-the-oligarch-and-the-uci-president/ Interessant artikel over de incompetentie en corruptie in de UCI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 https://www.ad.nl/dossier-het-beste-van-ad/jakobsen-doet-zijn-indrukwekkende-verhaal-elke-keer-dacht-ik-dit-is-t-ik-ga-dood-br~ab4edd99/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 december 2020 Share Geplaatst 27 december 2020 Op 24-12-2020 om 10:42 zei MetalMichael: https://www.ad.nl/dossier-het-beste-van-ad/jakobsen-doet-zijn-indrukwekkende-verhaal-elke-keer-dacht-ik-dit-is-t-ik-ga-dood-br~ab4edd99/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web Dit is een bizar artikel, toch weer rillingen als je erover nadenkt, vooral als je bedenkt dat hij nu dus weer rondfietst en in het voorjaar al weer mee wilt koersen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 december 2020 Share Geplaatst 28 december 2020 Ja fijn te horen dat hij iig al op een fiets kan zitten. Goede prater sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Marc Hirschi gaat per direct weg bij Team DSM (vroegere Sunweb). Heel benieuwd wat daar achter zit en waar hij naartoe gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 januari 2021 Share Geplaatst 5 januari 2021 Zojuist zei FlyD: Marc Hirschi gaat per direct weg bij Team DSM (vroegere Sunweb). Heel benieuwd wat daar achter zit en waar hij naartoe gaat. Volgens mij is al bekend dat ie naar UAE Team Emirates (ploeg van Pogacar) gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Ja. Wel zonde. Begrijp best dat daar sportief en financieel misschien meer mogelijk is, maar dat afkopen van contracten hoort voor mij toch nog steeds niet echt bij wielrennen. Recent al drie toppers van Sunweb/DSM: Dumoulin, Matthews & Hirschi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Zou dit het begin zijn van meer frequente transfers zoals in het voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Moest er laatst aan denken toen bekend werd dat Jorge Mendes zich nu ook gaat focussen op de wielerwereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 4 uur geleden zei FlyD: Zou dit het begin zijn van meer frequente transfers zoals in het voetbal? Ik hoop het toch echt niet, maar vrees van wel. Het lastige is dat de financiële top niet zo breed is in het wielrennen. Je hebt een aantal teams met heel veel middelen zoals INEOS en UAE en een paar met redelijke middelen zoals Astana en TJV, maar dan wordt het toch echt heel snel veel minder. Zou wel jammer zijn als dat het geheel nog schever gaat trekken... 2 minuten geleden zei Sophomore: Moest er laatst aan denken toen bekend werd dat Jorge Mendes zich nu ook gaat focussen op de wielerwereld. Zeker met dit soort gasten aan boord. Hij vertegenwoordigt nu Almeida en Guerreiro als ik het goed heb, wel benieuwd hoe dat gaat lopen. Allebei naar INEOS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 Als de renners er meer aan gaan verdienen dan juich ik die verandering toe. Salaris is tuurlijk al veel beter dan pakweg 20 jaar terug. Maar als je ziet wat ze voor de sport doen en laten verdienen deze mannen en vrouwen toch meer dan dat ze nu krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 1 uur geleden zei Abe: Ik hoop het toch echt niet, maar vrees van wel. Het lastige is dat de financiële top niet zo breed is in het wielrennen. Je hebt een aantal teams met heel veel middelen zoals INEOS en UAE en een paar met redelijke middelen zoals Astana en TJV, maar dan wordt het toch echt heel snel veel minder. Zou wel jammer zijn als dat het geheel nog schever gaat trekken... Zeker met dit soort gasten aan boord. Hij vertegenwoordigt nu Almeida en Guerreiro als ik het goed heb, wel benieuwd hoe dat gaat lopen. Allebei naar INEOS? Het kan er misschien juist voor zorgen dat de kleinere ploegen extra inkomsten gaan krijgen uit de transfers? Almeida zit volgens mij bij João Correia als zaakwaarnemer, of is hij dit jaar overgestapt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 9 minuten geleden zei FlyD: Het kan er misschien juist voor zorgen dat de kleinere ploegen extra inkomsten gaan krijgen uit de transfers? Almeida zit volgens mij bij João Correia als zaakwaarnemer, of is hij dit jaar overgestapt? Ah, ja zo, dat zou mooi zijn inderdaad, wel benieuwd wat DSM zou kunnen doen met dat geld. Zouden ze nu nog proberen om een renner te halen? Ik las bij Cycling Weekly dat Almeida overgestapt zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 januari 2021 Share Geplaatst 6 januari 2021 48 minuten geleden zei Abe: Ah, ja zo, dat zou mooi zijn inderdaad, wel benieuwd wat DSM zou kunnen doen met dat geld. Zouden ze nu nog proberen om een renner te halen? Ik las bij Cycling Weekly dat Almeida overgestapt zou zijn. Volgens Procyclingstats hebben ze nog 30 renners over, dus dan betwijfel ik of ze er nog iemand bijhalen. Van vrije transfers is er ook niet zo heel veel interessants meer over denk ik, zeker niet van het niveau Hirschi. Ik zag wel dat Jay McCarthy nog vrij is. Die moet terugkomen van een zware operatie, maar in potentie wel een sterke renner (niet niveau Hirschi). Binnen het Development team zie ik ook niet direct opties om nog iemand over te hevelen. Eventueel Vandenabeele, maar ik vermoed dat ze daarmee eerder wachten tot augustus. Dat nieuws van Almeida had ik nog niet gezien. Zoals Gert aangeeft zou het mooi zijn als deze ontwikkelingen het gemiddelde salaris wat omhoog kunnen krijgen. Als je ziet dat er (vooral op Pro)Conti-niveau nog veel renners eigenlijk hun eigen contract betalen door de sponsoring die ze moeten binnenbrengen. Daar zou toch wel verandering in mogen komen in zo'n mondiale en professionele sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Dumoulin met een klassiek voorjaar en Romandië. Lijkt op een Giro-voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 2 uur geleden zei Zeus: Dumoulin met een klassiek voorjaar en Romandië. Lijkt op een Giro-voorbereiding. Weten we al iets van het parcours van de Giro? Ik kan het niet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 29 minuten geleden zei Abe: Weten we al iets van het parcours van de Giro? Ik kan het niet vinden. https://www.touretappe.nl/giro-2021-parcours/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei delichris: https://www.touretappe.nl/giro-2021-parcours/ Ja daar staat dus net niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 18 uur geleden zei Zeus: Dumoulin met een klassiek voorjaar en Romandië. Lijkt op een Giro-voorbereiding. Mm denk je? Als je echt in de klassiekers top wilt zijn is het vaak lastig om dat door te trekken naar een volledige Giro. Het gaat om de kasseiklassiekers en niet het heuveldrieluik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Dumoulin gaat dus helemaal niets doen. Hij stopt voor onbepaalde tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Ik vermoed dat hij overspannen is. Begrijpelijk om een time out in te lassen en dan hopelijk sterker terug te gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Moet toch ook wel als een verrassing komen voor TJV aangezien ze de afgelopen dagen nog vrolijk mededelingen over zijn programma deden. Als dit al in de lucht hing, zouden ze daar nog wel even mee hebben gewacht lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 23 minuten geleden zei Abe: Moet toch ook wel als een verrassing komen voor TJV aangezien ze de afgelopen dagen nog vrolijk mededelingen over zijn programma deden. Als dit al in de lucht hing, zouden ze daar nog wel even mee hebben gewacht lijkt me. Ik denk dat ze dit wel wisten. Ze hebben Tom bewust in de Tourselectie gezet. En geen George Bennett. Als je Tom er niet in deed kreeg je direct al vragen waarom hij er niet bij is. En nu kunnen ze George op de plek van Tom zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 50 minuten geleden zei Abe: Moet toch ook wel als een verrassing komen voor TJV aangezien ze de afgelopen dagen nog vrolijk mededelingen over zijn programma deden. Als dit al in de lucht hing, zouden ze daar nog wel even mee hebben gewacht lijkt me. Zat toevallig naar de Jumbo Visma special van The Cycling Podcast te luisteren met een uitgebreid interview met Dumoulin (over zijn programma 2021 etc.). Timing is idd wel wat vreemd. Maar aan de andere kant vind ik het geen verrassing, vooral omdat hij het zelf meerdere malen heeft genoemd (dat hij met die vragen zat). Het feit dat je zoiets noemt uit jezelf is natuurlijk al een voorteken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei delichris: Ik denk dat ze dit wel wisten. Ze hebben Tom bewust in de Tourselectie gezet. En geen George Bennett. Als je Tom er niet in deed kreeg je direct al vragen waarom hij er niet bij is. En nu kunnen ze George op de plek van Tom zetten. Klinkt logisch, maar dit volgt elkaar wel heel snel op. Als Tom deze week een knoop door ging hakken dan hadden ze die selecties toch ook niet bekend kunnen maken? @Sophomore Ja dat hij hardop met dat soort dingen speelde was wel een veeg teken 23 januari 2021 bewerkt door Abe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten