Pino Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 3 uur geleden zei 007mark: Tom ? Ja klote zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei 2019 Share Geplaatst 14 mei 2019 Voor Tom en het nederlandse wielrennen zeer klote . Wel blij dat ik hem niet gekozen heb voor de Giro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Ik had al wel het idee dat Tom niet goed genoeg zou zijn en zich niet zou mengen in de strijd om plek 1. Dat dit echter zou komen door een zware val was niet in mijn gedachte opgekomen. Mogelijk start Tom vandaag geen eens. Toch jammer als zo'n renner uitvalt. https://nos.nl/artikel/2284625-dumoulin-na-zware-val-giro-klassement-voorbij-beslis-morgen-of-ik-doorga.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Vandaag lekker afstappen, 4:30 achter, even herstellen en dan volle focus op de Tour. Oomen er ook gelijk uithalen en in eenzelfde traject zetten als Tom. Kelderman die dan weer fit is. Roche beetje laten aanvallen deze Giro, kan prima een etappe naar huis fietsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 14 minuten geleden zei Kavinos: Vandaag lekker afstappen, 4:30 achter, even herstellen en dan volle focus op de Tour. Oomen er ook gelijk uithalen en in eenzelfde traject zetten als Tom. Kelderman die dan weer fit is. Roche beetje laten aanvallen deze Giro, kan prima een etappe naar huis fietsen. Het zou wel verstandig zijn om inderdaad af te stappen en een extra hoogtestage ter voorbereiding van de Tour in te plannen. Wellicht dat ie daar nog kan vlammen, al is het deelnemersveld daar echt "packed". Krijgt ie wel Roche, Kelderman en Oomen mee waarschijnlijk. Hier valt niets meer te halen, afgezien van een eventuele ritwinst. Alleen rijdt Roche niet mee in de Giro, dus dan hou je echt niets meer over. Bakelants, Haga, Power, Vervaeke, Hindley en Chris Hamilton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Ah excuus, ik dacht dat Roche ook tot zijn ploeg behoorde deze Giro. Bakelandts, Haga, Power zijn wel mensen die met de juiste ontsnapping iets zouden moeten kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Dumoulin afgestapt na aantal kilometer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 (bewerkt) Is Tom gevallen bij de tweede valpartij bij die rotonde, waar Landa ook viel (en ging beelden van zijn)? Dus niet bij die eerste valpartij gedeeltelijk veroorzaakt door die guy van Ineos? Hoor dat nu pas. 15 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Puccio heeft nogal uitgebreid excuses gemaakt aan Dumoulin, dus gok van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 mei 2019 Share Geplaatst 15 mei 2019 Hmm dan hebben ze het onder andere bij de Cycling podcast verkeerd. Puccio heeft inderdaad zijn excuses aangeboden zie ik nu, maar hij weet zelf natuurlijk niet zeker wie er allemaal precies wel/niet bij lag. Dacht op de beelden ook te kunnen zien dat Tom ervoor zat (of laat ik het anders zeggen, heb hem er niet bij zien liggen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Masnada vanmiddag contractje verdien bij UAE voor volgend seizoen denk ik. Wat trok die door en wat reed hij Conti daardoor in een zetel. Op het laatst Conti nog beetje meetrappen voor de vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 (bewerkt) Op 15-5-2019 om 16:24 zei Hwb: Puccio heeft nogal uitgebreid excuses gemaakt aan Dumoulin, dus gok van niet. Hm alleen die ene bron van mij claimt dat het de tweede valpartij was, 123932409823324 anderen hebben het idd over de eerste crash. Denk dat dat laatst dus een stuk aannemelijker is haha. 16 mei 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 16 mei 2019 Share Geplaatst 16 mei 2019 Sam Oomen voor een klassement laten gaan? Hij hij toch al eens top 10 gereden als meesterknecht van Dumoulin? Al weer ik niet of hij voor een podium kan gaan, want anders is het gewoon een kansloze onderneming. Altijd zo triest vind ik het als iemand 8e wordt ofzo. Dan ben je het eigenlijk net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Oomen heeft een vrije rol gekregen, die zal wel proberen een etappe te gaan kapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Hopelijk is hij de laatste week van goed niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Nouja, staat door zijn aanval nu wel voor Roglic. Dus zal me niets verbazen als hij toch probeert aan te klampen in eerste bergritten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Sorry @Hwb maar bij de Rode Lantaarn zeggen ze ook dat het onduidelijk is bij welke valpartij Tom nu betrokken was. Blijft onduidelijk en toch vreemd dat er geen beelden zijn van die valpartij bij die rotonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Excuses niet nodig hoor. Ik zeg ook alleen maar wat ik hoorde/mij het meest waarschijnlijk lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 13 uur geleden zei MisterX: Sam Oomen voor een klassement laten gaan? Hij hij toch al eens top 10 gereden als meesterknecht van Dumoulin? Al weer ik niet of hij voor een podium kan gaan, want anders is het gewoon een kansloze onderneming. Altijd zo triest vind ik het als iemand 8e wordt ofzo. Dan ben je het eigenlijk net niet. Normaal ben ik dat met je eens, maar als jonge renner die eigenlijk tweede viool zou spelen is het een mooie kans om te laten zien dat je het kan. Niet alleen naar Sunweb, maar ook naar andere ploegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Gavirria en De Plus afgestapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Pogacar Wat een talent is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Roglic wel onderweg naar eindwinst denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Voor hem vooral te hopen dat hij niet te vroeg heeft gepiekt en in de derde week volledig instort daardoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Hij is al het hele jaar top. Sommige renners kennen een constante vorm door het seizoen heen lijkt wel (Alaphilippe lijkt ook wel altijd goed te zijn, Valverde in z'n goede jaren ook). Het zou kunnen dat Roglic inderdaad nog instort de laatste week, maar ik zie hem nu wel echt als favoriet voor de eindzege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2019 Share Geplaatst 19 mei 2019 Grootste probleem wordt denk ik zijn ploeg. Als andere renners vroeg gaan aanvallen in de bergen (zoals Froome vorig jaar), dan kan hij het nog wel eens heel moeilijk krijgen. Mollema verrassend sterk trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten