Pino Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Overal ter wereld, knallen zeer elkaar overhoop. Ook maar doen hier? @cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Als ze beginnen en eindigen in Heerlen, mijn stem heb je :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Geef dan eens antwoord. Ik vraag me af wie dat dan gaat betalen en welke voordelen die partij dan van zou hebben. Lijkt me geen gekke vraag. Zou zelf niet weten waarom, buiten dat het 'leuk' is. Misschien is het voor 'iedereen' ook niet rendabel, weet jij daar meer van? Ik reageer op de post van Kokkie, die met een domme vraag komt ''wie gaat er de overige 340 dagen spelen'' of hij gaat er niet serieus op in of het is echt een te domme vraag. Je gaat toch ook niet vragen wie er op Wembley spelen de overige 340 dagen? Nu even Tottenham dan. Maar normaal gesproken geen club iig. Ik heb niet eens gezegd dat zo'n stadion er moet komen. Liever niet, want het NL elftal leeft hier zo weinig dat je waarschijnlijk met moeite 1/3de vult van zo'n stadion. Maar reageer op de overdreven reacties. Zoals ik nu al een stuk of 4 mentions/quotes krijg op ''gebeurt overal, dus hier ook'' terwijl ik heel wat anders zeg :D Gaat niet eens om wat iemand post maar vooral wat iemand wil lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Mocht het zo uitpakken als Wembley, absoluut neerleggen dat geld. Maar aangezien het niet gaat werken in Nederland zou ik het idd niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Kun jij mij een link met jaarcijfers tonen? Waavan precies lieve Kok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Waavan precies lieve Kok. Hoe rendabel Wembley is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Jullie weten dat Wembley een complex is dat meer inhoudt dan een voetbalstadion? Worden het hele jaar door allerlei shows gegeven. Muziek, comedy, festivals. Meer dan rendabel. In 2013 4 miljoen winst gemaakt, investering is per 2015 volledig terugverdiend. Niet dat ik wil zeggen dat in Nederland per definitie zulke cijfers gehaald worden, maar het is wel erg kort door de bocht om te stellen dat een nationaal stadion 340 dagen per jaar leeg staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 Hoe rendabel Wembley is Dat boeit mij dus niet. Als het zoveel geeft als wat Wembley doet neem ik dat voor lief. Oefeninterland Engeland - Nederland, 80.000 man op de tribune. Bekerfinale 40.000 man van Arsenal en 40.000 man van United bij wijze van spreken. Daar doe je het voor. Daarnaast geeft PJ hierboven aan dat het blijkbaar wel rendabel is, nou dat is mooi meegenomen ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 8 mei 2017 Share Geplaatst 8 mei 2017 (bewerkt) Dat boeit mij dus niet. Als het zoveel geeft als wat Wembley doet neem ik dat voor lief. Oefeninterland Engeland - Nederland, 80.000 man op de tribune. Bekerfinale 40.000 man van Arsenal en 40.000 man van United bij wijze van spreken. Daar doe je het voor. Daarnaast geeft PJ hierboven aan dat het blijkbaar wel rendabel is, nou dat is mooi meegenomen ook nog. Die 80.000 tovert zelfs Hans Klok niet uit de hoge hoed hier. Geef je zelf ook al aan. Concertjes kan, maar daar heb je al vrij veel locaties voor. Om nou een nationaal stadion te bouwen dat net zo groot is (hooguit ietsjes groter) dan de grote stadions die Nederland al heeft vind ik een beetje riskant. Londen telt al de helft van de inwoners van Nederland, daar kan het wel ja. 8 mei 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 Dat boeit mij dus niet. Als het zoveel geeft als wat Wembley doet neem ik dat voor lief. Oefeninterland Engeland - Nederland, 80.000 man op de tribune. Bekerfinale 40.000 man van Arsenal en 40.000 man van United bij wijze van spreken. Daar doe je het voor. Daarnaast geeft PJ hierboven aan dat het blijkbaar wel rendabel is, nou dat is mooi meegenomen ook nog. Punt is dat bijna alle nationale stadions een zekere historische en nostalgische waarde vertegenwoordigen. Daardoor heeft het stadion een bepaalde (mythische?) status. Dat ga je nooit bereiken met een nieuw stadion. Toegevoegde waarde is daardoor 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 (bewerkt) Doe dan iets aan het Olympisch Stadion van 1928. Integreer je het met een atletiek baan a la West Ham (enorm succes ;c ). @Kokkie "Financieel. Sportief. Wie gaan er de overige 340 dagen in spelen?" Euh ja daar moet natuurlijk een plan voor geschreven worden. Het is niet dat ik hier een 500 pagina dik dossier heb liggen inclusief een financieel plan. Misschien goed kijken naar het Millennium Stadium in Wales. Klein land, maar stadion blijkt een groot succes te zijn. 10 mei 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 In Millennium Stadium worden ook RugbyMatches gespeeld en nog andere dingen georganiseerd... Of ik moet me heel sterk vergissen @Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 mei 2017 Share Geplaatst 10 mei 2017 [quote name='Östlund']In Millennium Stadium worden ook RugbyMatches gespeeld en nog andere dingen georganiseerd... Of ik moet me heel sterk vergissen @Sophomore [/QUOTE] Dat klopt, rugby, motorsport en ook evenementen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 mei 2017 Share Geplaatst 11 mei 2017 Daar doelde ik ook op met "goed naar kijken" . Is nog hele ophef dat het schoolrugby kampioenschap daar niet gespeeld mag worden doordat de CL finale er een paar dagen later is. Dat van motorsport wist ik niet trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juli 2017 Share Geplaatst 3 juli 2017 Story continues. Knvb die meldt dat Vitesse voor gestemd heeft betreft de veranderingen (dus ook het aantal kaarten), maar Vitesse heeft dus tegen de vergaderingen gestemd. https://www.vitesse.nl/nl/nieuws/detail/6545/vitesse-stemt-tegen-besluit-knvb Zou me er totaal niet over verbazen als de knvb de boel bij elkaar liegt, het is sowieso daar al de laatste maanden een bende. De wedstrijd wordt nu ook om 18u gespeeld ipv 20u vanwege veiligheidsredenen want vakantie. Wedstrijd is wat betreft veel supporters enorm verziekt. Het zou een toetje moeten zijn na de winst in de bekerfinale maar blijkbaar is de bekerwinnaar (ook in de komende jaren) slechts een bijrol in de JC schaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Ik geloof een goed georganiseerde vereniging zoals de KNVB toch eerder..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Bijrol. Gvd. Piep piep hallo. En dat bij de errste prijs in de historie. Vakantie inderdaad, dus zullen wel minder agenten op de been zijn vanaf 22.00 ofzo. En je kan ook gewoon denken: 'ah, 18.00, ook leuk'. Enige dat er 'verziekt' is is het aantal kaarten wellicht, maargoed als het zo bepaald is dat de landskampioen de thuisploeg is is dat ook niet gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 (bewerkt) Joh het zou andersom zijn, dan ligt heel Rotterdam ook te nuilen dat ze meer kaarten willen (al werkt ons BC ongetwijfeld weer graag mee :r). Vind het prima dat de kampioen thuis speelt want sneller een vol stadion, probleem is het aantal kaarten voor de uitsupporters. Ze hadden vooraf wel kunnen indenken dat de bekerwinnaar niet tevreden is met maar 1200 kaarten. Maja, wat zouden ze volgend bij een evt Ajax Feyenoord (of andersom doen? Zou me niks verbazen dat ze daar niet helemaal over nagedacht hebben. Kijk voor ons is het nu balen, kut etc. maar andere clubs krijgen hier ook mee te maken de komende jaren. Aantallen gaan dan omhoog naar max 5000 geloof ik maar zijn clubs daar ook tevreden mee? De supporters die bii de bekerfinale waten, willen (als ze kunnen ivm vakantie) ongetwijfeld dan ook naar de JC schaal. Zeker zoals in ons geval, we winnen amper wat, dan is zo'n schaal een leuke extra bijkomstigheid. 4 juli 2017 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Hadden jullie maar kampioen moeten worden. Huilie huilie om een veredelde oefenwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Hadden jullie maar kampioen moeten worden. Huilie huilie om een veredelde oefenwedstrijd. Haha ja, denk de doelstelling voor komend jaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juli 2017 Share Geplaatst 4 juli 2017 Joh het zou andersom zijn, dan ligt heel Rotterdam ook te nuilen dat ze meer kaarten willen (al werkt ons BC ongetwijfeld weer graag mee :r). Vind het prima dat de kampioen thuis speelt want sneller een vol stadion, probleem is het aantal kaarten voor de uitsupporters. Ze hadden vooraf wel kunnen indenken dat de bekerwinnaar niet tevreden is met maar 1200 kaarten. Maja, wat zouden ze volgend bij een evt Ajax Feyenoord (of andersom doen? Zou me niks verbazen dat ze daar niet helemaal over nagedacht hebben. Kijk voor ons is het nu balen, kut etc. maar andere clubs krijgen hier ook mee te maken de komende jaren. Aantallen gaan dan omhoog naar max 5000 geloof ik maar zijn clubs daar ook tevreden mee? De supporters die bii de bekerfinale waten, willen (als ze kunnen ivm vakantie) ongetwijfeld dan ook naar de JC schaal. Zeker zoals in ons geval, we winnen amper wat, dan is zo'n schaal een leuke extra bijkomstigheid. Een Vitessenaar die nuilen zegt, nog nooit meegemaakt :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 augustus 2017 Share Geplaatst 28 augustus 2017 dinsdag 19 september 1700 Zwaluwen-FC Den Bosch 1830 RKC Waalwijk-Sparta Rotterdam (tv) 1945 GVVV-FC Dordrecht 1945 FC Oss-Almere City FC 1945 Noordwijk-Fortuna Sittard 1945 Barendrecht-Go Ahead Eagles 1945 Helmond Sport-SC Cambuur 1945 FC Emmen-NEC 1945 Kozakken Boys-De Graafschap 1945 Sparta Nijkerk-FC Eindhoven 1945 SC Genemuiden-De Treffers 1945 Quick Boys-FC Volendam 2045 MVV Maastricht-AZ (tv) woensdag 20 september 1700 Capelle-Roda JC Kerkrade 1700 Swift-Vitesse 1830 Scheveningen-Ajax (tv) 1945 ASV De Dijk-HHC Hardenberg 1945 Katwijk-Ter Leede 1945 Achilles'29-NAC Breda 1945 VVSB-Telstar 1945 Excelsior-sc Heerenveen 1945 Staphorst-Kon. HFC 1945 ONS Sneek-FC Twente 1945 Ajax (am.)-FC Utrecht 1945 Rijnsburgse Boys-Heracles Almelo 1945 csv Apeldoorn-Willem II 1945 FC Lisse-HSV Hoek 2045 Feyenoord-ADO Den Haag (tv) donderdag 21 september 1830 Hercules-FC Groningen (tv 1945 Blauw Geel'38-VVV Venlo 1945 De Meern-PEC Zwolle 2045 SDC Putten-PSV (tv) Jammer dat Katwijk en Feyenoord niet op 2 verschillende dagen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 september 2017 Share Geplaatst 1 september 2017 Kijkje nemen bij CSV - Willem 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Vitesse :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 september 2017 Share Geplaatst 20 september 2017 Ik kan alleen maar mee lachen, verbaas me niet dat Buttner de enige was die heeft gemist :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten