Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

In en rond stadion De Kuip in Rotterdam zijn zondag bij de bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax 33 mensen gearresteerd. Dat heeft de politie bekendgemaakt. De meeste mensen werden aangehouden voor het bezit en afsteken van vuurwerk, openbare dronkenschap of vanwege beledigingen. Volgens de politie zijn er niet alleen supporters van Ajax en Zwolle gearresteerd. Ook acht aanhangers van Feyenoord werden aangehouden, omdat ze zonder plaatsbewijs onderweg waren naar het stadion en agenten beledigden.

Zelfs als PEC Zwolle - Ajax wordt gespeeld, en de Ajax fans misdragen zich schromelijk weten enkele Feyenoorders het nog voor elkaar te krijgen ook te worden opgepakt. Goh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, maar jij maakt de tekst over Feyenoord dikgedrukt en geeft er nog een comment bij over Feyenoorders. Hiermee richt je dus je aandacht op Feyenoorders zoals MM terecht aangeeft.

Nee hoor, ik zet er heel duidelijk bij dat ik het gewoon opmerkelijk vind dat als je eigen club niet speelt je het voor elkaar krijgt opgepakt te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, ik zet er heel duidelijk bij dat ik het gewoon opmerkelijk vind dat als je eigen club niet speelt je het voor elkaar krijgt opgepakt te worden.

Dat is natuurlijk ook opmerkelijk en triest, maar dat soort lui loopt bij elke voetbalclub rond. Als de bekerfinale tussen Zwolle en Feyenoord was gegaan, gespeeld werd in de Arena en Feyenoord 5-1 klop kreeg zouden er idiote Amsterdammers op afkomen. Ik heb niet het idee dat dit clubgerelateerd is, maar meer algemene idioterie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Zwolle-fans. Dik verdiend gewonnnen, weet niet of er mensen van hier heen zijn geweest, maar jullie hebben er een goed feestje van gemaakt.

Itt de imbecielen uit Amsterdam, bahbahbah. Denk je een mooi stil jaar te hebben, geen rellen(tijdens Eredivisie wedstrijden althans, te triest voor woorden dat je daar al blij om moet zijn), gaan ze het nu verneuken. Ongelofelijk, allemaal in een vliegtuigje Malaysia Airlines hoor, uitschot. Jammer dat dat zo'n smet geeft op een mooie voetbaldag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites