Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Je hebt wel echt een IQ van een varken als je ook na de 1-0 nog vuurwerk gaat gooien ;e

Nog erger is dat politie, KNVB etc. de regels weer zullen gaan aanscherpen. En waarom? Omdat ze de huidige regels niet goed naleven. Worden die mensen niet gefouilleerd? Ja die gasten zijn enorm debiel bezig, maar je kan gerust zeggen dat de beveiliging ook heel hard gefaald heeft...

Potverdorie een mooi feestje voor de Zwolle-fans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is voor Zwolle als een kampioenschap voor de komende 5 jaar. Die gozers worden zo dronken hé :r wou dat ik Zwolle supporter was, sowieso feestje dan

Ik denk dat je [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; de komende paar dagen niet op het forum zult zien. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben de supporters gedaan dan dat Zwolle vier keert scoort? Dat mag je als Ajax zijnde toch nooit gebeuren, wat voor situatie ook.

Ik had zelf echt zoiets van: What the fuck gebeurt hier nou? Supporters die je eigen keeper en verdediging zowat torpederen met vuurwerk? Zou er bij mij voor zorgen dat ik niet meer echt geconcentreerd met de wedstrijd bezig kan zijn. Maar 4-1 blijft natuurlijk belachelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben de supporters gedaan dan dat Zwolle vier keert scoort? Dat mag je als Ajax zijnde toch nooit gebeuren, wat voor situatie ook.

Zwolle komt in hun eerste finale ooit na 3 minuten op 1-0 achter. Normaal kun je er daarna overheen walsen. Dat groepje vuurwerkgooiers gaven Zwolle de kans zich te herpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Gaan we naar Zwolle vanavond? :mrgy:

Vriend van me vroeg wel of ik mee wou baar Amsterdam voor de huldiging. Trek gewoon een Ajax shirt aan en ga fucking hard feesten, heerlijk toch. Als nl eruit vliegt trek ik ook een Belgisch of Duits shirt aan :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwolle komt in hun eerste finale ooit na 3 minuten op 1-0 achter. Normaal kun je er daarna overheen walsen. Dat groepje vuurwerkgooiers gaven Zwolle de kans zich te herpakken.

Onzin argument. Dit mag gewoon nooit gebeuren, al gooien ze een 1000 klapper op het veld. Of zijn ze bij Ajax bang voor vuurwerk? Ik zou het bijna denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ik ben benieuwd of Frank de Boer dit nog kan afwimpelen tot incident. PEC Zwolle doet precies hetzelfde als Salzburg, maar daarin was het verschil in kwaliteit onder andere ook de reden. Hier mag dat niet het geval zijn. Echt beschamend gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites