Bruins Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Per 1 augustus 2014 vindt er een zenderwijziging plaats voor Digitenne: Zender die wordt toegevoegd: FOX Je vindt FOX per 1 augustus 2014 op kanaal 26. Zender die wordt verwijderd: 13th Street. :Ox Ja dan had ik 't toch niet. Nee ik had geen idee joh :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ah, ging er eigenlijk blind vanuit dat iedereen (m.u.v. bejaarden) tegenwoordig digitaal keek ipv analoog. ;c Huhu, mijn ouders kijken alleen maar Turkse tv, of een film op een nederlandse zender. Daarom hebben die er nooit wat aan gedaan. Heb zelf ook graag een kastje hoor :p Op welke van de twee heb je die zenders niet? In die flatscreen zit het kaartje waarschijnlijk er achter in, heb je geen kastje meer nodig. Beide niet, wat moet je doen met dat kaartje dan :p Aangezien FOX ook op die flatscreen er niet in staat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Tanane gewoon 5x gescoord. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Vejinović :< Wat is 't toch een heerlijke speler ondanks een hele zwakke eerste helft van zijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hij heeft werkelijk iedere bal, samen met Propper echt een genot. Diks trouwens een puik partij, liever hem laten staan dan Wallace. Score had wel hoger mogen uitvallen, maar het belangrijkste is de winst :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hij heeft werkelijk iedere bal, samen met Propper echt een genot. Diks trouwens een puik partij, liever hem laten staan dan Wallace. Score had wel hoger mogen uitvallen, maar het belangrijkste is de winst :) Terechte penalty? Zag dat Brandts aan het huilen was op VP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Terechte penalty? Zag dat Brandts aan het huilen was op VP. Kon het niet zien, gebeurde aan de andere kant van het veld. M'n gevoel neigt na twijfel/geen pingel maar wil hem wel ff terugzien. Wat een actie trouwens van Kramer van Urk haha :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2014 Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hij heeft werkelijk iedere bal, samen met Propper echt een genot. Diks trouwens een puik partij, liever hem laten staan dan Wallace. Score had wel hoger mogen uitvallen, maar het belangrijkste is de winst :) Ik zie 'm graag in Oranje. En dan ben ik serieus. Vejinović dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Tanane gewoon 5x gescoord. :cab: Die eerste goal :cab: Wat een knal, met zijn zwakkere been nog wel geloof ik. Die Bakkati was ook wel dramatisch aan het verdedigen, Tannane kon doen wat hij wilde. Terechte penalty? Zag dat Brandts aan het huilen was op VP. Olynyk werd wel geraakt. Wilde wel vallen voordat hij werd geraakt kreeg ik het idee. Kon wel gewoon gegeven worden, was in ieder geval meer een penalty dan die van afgelopen weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Tanane _O_ Vond hem bij PSV A1 echt goed, zonde van zijn gedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Vond ik ook al raar bij VI ja, Rene zei ook al dat hij opgeroepen moest worden. Ik weet wel het zijn andere types etc, maar als je roept dat Toornstra er niet bij hoort dan hoort Vejinovic er ook niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Waarom niet? Lekker kort door de bocht. Natuurlijk hoort Toornstra er niet bij en zodra Strootman weer fit is, is er ook geen plek meer voor Vejinovic. Vejinovic kan gewoon nog een stap hoger aan, terwijl Feyenoord echt wel het plafond is van Toornstra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Hoe kan je dat nou al zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Kan ik niet en dat is ook pure speculatie. Is gewoon puur op gevoel en kijkend naar beide spelers en waarin ze zich nog kunnen ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 En dan tegen Cim zeggen "kort door de bocht". Zou zo maar kunnen dat Toornstra zich op een hoger niveau doorontwikkeld. Vergeet niet dat hij pas laat van de amateurs naar Ado ging. Zijn carrière verloop is tot op heden best vergelijkbaar met Kuyt. Die heeft zich tot op late leeftijd nog doorontwikkeld, waarom zou Toornstra dit niet kunnen? Als ik kijk naar hoe hij zich nu manifesteert bij Feyenoord zou ik hem niet bij voorbaat afschrijven. Oranje gaat wellicht te ver (al zal hij een van de middenvelders zijn die bij blessures/schorsingen in aanmerking gaat komen), maar om stellig te beweren dat Feyenoord zijn top is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Kan ik niet en dat is ook pure speculatie. Is gewoon puur op gevoel en kijkend naar beide spelers en waarin ze zich nog kunnen ontwikkelen. Nee ok maar je kwam nogal stellig over dus ik was een beetje verbaasd. Zelf dacht ik ook dat ie bij Feyenoord wel z'n top zou bereiken, maar als je ziet dat ie zich moeiteloos heeft aangepast alweer. Verbaas me nergens meer over :huhu: Vind 'm beter dan Kuijt in het begin, maar die was wel een paar jaar jonger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Hou op man. Waarom? Doet niet onder voor een Clasie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Nee joh :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Waarom? Doet niet onder voor een Clasie. Je wilt hem dus op de '6' hebben staan? Dat gaat echt niet werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Je wilt hem dus op de '6' hebben staan? Dat gaat echt niet werken. Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Je beschrijft nu anders precies Clasie, die je even daarvoor een (in mindere mate) harde werker en gaten dichtloper noemt. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt. Hij heeft voornamelijk een mooie pass en overzicht. Mist het vermogen om snel weg te draaien en verdedigend kan het ook een stuk beter. Op die positie heb je iemand nodig die verdedigend goed is en makkelijk bij zijn man weg kan draaien. Vejinovic vind ik dan beter passen op de positie van Strootman, maar liever niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Waarom niet? Lekker kort door de bocht. Natuurlijk hoort Toornstra er niet bij en zodra Strootman weer fit is, is er ook geen plek meer voor Vejinovic. Vejinovic kan gewoon nog een stap hoger aan, terwijl Feyenoord echt wel het plafond is van Toornstra. Ik vind juist de Eredivisie het plafond van Vejinovic, hij kan al sowieso niet mee bij Ajax vanwege het systeem etc. Bij Feyenoord en PSV geen idee misschien wel misschien niet. Ik vind juist dat Toornstra nog een stap kan maken, ik zeg niet dat hij bij Liverpool gaat spelen later maar Bundesliga waarom niet? Het gaat mij erom dat Toornstra weg werd gezet als een nuttige speler voor Feyenoord een ''Clubspelertje'' terwijl Vejinovic Oranje in moet. Dat vind ik gewoon niet kloppen, dus kort door de bocht nee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Quizvraag: Welke drie ex-PSV'ers zijn uitgekomen voor Almere City FC en/of de voorganger FC Omniworld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Brenet sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten