Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Per 1 augustus 2014 vindt er een zenderwijziging plaats voor Digitenne:

Zender die wordt toegevoegd: FOX

Je vindt FOX per 1 augustus 2014 op kanaal 26.

Zender die wordt verwijderd: 13th Street.

:Ox

Ja dan had ik 't toch niet.

Nee ik had geen idee joh :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ging er eigenlijk blind vanuit dat iedereen (m.u.v. bejaarden) tegenwoordig digitaal keek ipv analoog. ;c

Huhu, mijn ouders kijken alleen maar Turkse tv, of een film op een nederlandse zender. Daarom hebben die er nooit wat aan gedaan. Heb zelf ook graag een kastje hoor :p

Op welke van de twee heb je die zenders niet? In die flatscreen zit het kaartje waarschijnlijk er achter in, heb je geen kastje meer nodig.

Beide niet, wat moet je doen met dat kaartje dan :p Aangezien FOX ook op die flatscreen er niet in staat ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tanane gewoon 5x gescoord. :cab:

Die eerste goal :cab: Wat een knal, met zijn zwakkere been nog wel geloof ik. Die Bakkati was ook wel dramatisch aan het verdedigen, Tannane kon doen wat hij wilde.

Terechte penalty? Zag dat Brandts aan het huilen was op VP.

Olynyk werd wel geraakt. Wilde wel vallen voordat hij werd geraakt kreeg ik het idee. Kon wel gewoon gegeven worden, was in ieder geval meer een penalty dan die van afgelopen weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet? Lekker kort door de bocht. Natuurlijk hoort Toornstra er niet bij en zodra Strootman weer fit is, is er ook geen plek meer voor Vejinovic.

Vejinovic kan gewoon nog een stap hoger aan, terwijl Feyenoord echt wel het plafond is van Toornstra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan tegen Cim zeggen "kort door de bocht". Zou zo maar kunnen dat Toornstra zich op een hoger niveau doorontwikkeld. Vergeet niet dat hij pas laat van de amateurs naar Ado ging. Zijn carrière verloop is tot op heden best vergelijkbaar met Kuyt. Die heeft zich tot op late leeftijd nog doorontwikkeld, waarom zou Toornstra dit niet kunnen?

Als ik kijk naar hoe hij zich nu manifesteert bij Feyenoord zou ik hem niet bij voorbaat afschrijven. Oranje gaat wellicht te ver (al zal hij een van de middenvelders zijn die bij blessures/schorsingen in aanmerking gaat komen), maar om stellig te beweren dat Feyenoord zijn top is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik niet en dat is ook pure speculatie. Is gewoon puur op gevoel en kijkend naar beide spelers en waarin ze zich nog kunnen ontwikkelen.

Nee ok maar je kwam nogal stellig over dus ik was een beetje verbaasd. Zelf dacht ik ook dat ie bij Feyenoord wel z'n top zou bereiken, maar als je ziet dat ie zich moeiteloos heeft aangepast alweer. Verbaas me nergens meer over :huhu: Vind 'm beter dan Kuijt in het begin, maar die was wel een paar jaar jonger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je wilt hem dus op de '6' hebben staan? Dat gaat echt niet werken.

Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, prima. Nederland mist in mijn ogen een stylist op het middenveld die het spel kan verdelen. Strootman, De Jong en in minderemate Clasie zijn harde werkers en gaten dichtlopers, maar de echte stylist met het subtiele passje heb ik al een tijd niet meer gezien. Kan zich in de kleine ruimtes vrij spelen en is balvast, heeft fantastisch overzicht, cross- en dieptepass is loepzuiver. Snelheid en kracht mag nog aan gewerkt worden. Dé beste middenvelder op dit moment in de Eredivisie als je het mij vraagt.

Hij heeft voornamelijk een mooie pass en overzicht. Mist het vermogen om snel weg te draaien en verdedigend kan het ook een stuk beter. Op die positie heb je iemand nodig die verdedigend goed is en makkelijk bij zijn man weg kan draaien. Vejinovic vind ik dan beter passen op de positie van Strootman, maar liever niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet? Lekker kort door de bocht. Natuurlijk hoort Toornstra er niet bij en zodra Strootman weer fit is, is er ook geen plek meer voor Vejinovic.

Vejinovic kan gewoon nog een stap hoger aan, terwijl Feyenoord echt wel het plafond is van Toornstra.

Ik vind juist de Eredivisie het plafond van Vejinovic, hij kan al sowieso niet mee bij Ajax vanwege het systeem etc. Bij Feyenoord en PSV geen idee misschien wel misschien niet. Ik vind juist dat Toornstra nog een stap kan maken, ik zeg niet dat hij bij Liverpool gaat spelen later maar Bundesliga waarom niet? Het gaat mij erom dat Toornstra weg werd gezet als een nuttige speler voor Feyenoord een ''Clubspelertje'' terwijl Vejinovic Oranje in moet. Dat vind ik gewoon niet kloppen, dus kort door de bocht nee hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites