Viktor Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 KNVB @KNVB 44 sec. Aanklager start onderzoek naar vuurwerk bij bekerfinale en vraagt Ajax en KNVB om verklaring. Info over tuchtrecht: http://bit.ly/1gMCTiO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Het wordt steeds gekker, vrije verkoop voor Urk - Ajax terwijl Ajax geen supporters zou mogen meenemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Viel toch al niet te controleren joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Achjah, alsof de KNVB Ajax al niet genoeg (in)direct steunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ik pak alvast even popcorn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Achjah, alsof de KNVB Ajax al niet genoeg (in)direct steunt Vrij terecht ook als je bekijk wat Ajax voor het Nederlands voetbal betekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Dat geeft ze nog geen vrijbrief om buiten de regels te leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Jawel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Euh nee, denk even na man. Ajax moet zich net zo goed aan de richtlijnen houden, anders kun je de regels net zo goed afschaffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Wat doet Ajax hier dan precies verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 In dit geval niks, dit kun je niet tegenhouden. Maar jij beweert dat ajax zich alles mag/kan permitteren, alleen omdat ze de succesvolste club in NL zijn, en dat mag nooit de bedoeling zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Want de eerste bal van een eventuele vrije verkoop ligt natuurlijk bij Ajax en niet bij de lokale autoriteiten in Urk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Kunnen we ook stoppen met dit gezeik en gewoon leuke incest-grapjes maken over Urk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 In dit geval niks, dit kun je niet tegenhouden. Maar jij beweert dat ajax zich alles mag/kan permitteren, alleen omdat ze de succesvolste club in NL zijn, en dat mag nooit de bedoeling zijn. Wat permitteert Ajax zich dan allemaal? Volgens mij moet je gewoon even je Twentse eierdopje afzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Nouja wat Ajax zich in dit geval permitteert is dat Ajax-supporters hun eigen keeper bekogelen met vuurwerk tijdens de bekerfinale en deze straf behoorlijk laag is. Ik had ook ergens gelezen dat in het verleden andere clubs die incidenten met vuurwerk hadden veel zwaarder gestraft werden, terwijl het vuurwerk daar nog in de vakken bleef en niet op het veld werd gesmeten. Dan is het dus niet heel vreemd als er geluiden komen dat de KNVB Ajax hiermee bevoordeelt ten opzichte van andere clubs, puur afgaand op jurisprudentie. Dus misschien gaat het wel niet om een Twents eieirdopje bij Elano, maar om een Ajax-bril bij jou.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Achjah, alsof de KNVB Ajax al niet genoeg (in)direct steunt Ik pak alvast even popcorn. Vrij terecht ook als je bekijk wat Ajax voor het Nederlands voetbal betekent. Heb wel mijn twijfels bij meer dingen, zoals de (in)directe steun van de KNVB aan Ajax door het sinds kort spelen van alle thuis interlands in de ArenA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Heb wel mijn twijfels bij meer dingen, zoals de (in)directe steun van de KNVB aan Ajax door het sinds kort spelen van alle thuis interlands in de ArenA Ja, maar dat is weer onderdeel van die zielige nieuwe Kuip lobby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Heb wel mijn twijfels bij meer dingen, zoals de (in)directe steun van de KNVB aan Ajax door het sinds kort spelen van alle thuis interlands in de ArenA Wat is hier t voordeel van dan? Dat Urk t in de vrije verkoop mag doen is indd belachelijk, net als die straf totaal achterlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Wat is hier t voordeel van dan? Geld Door het spelen van thuis interlands in de ArenA verdient Ajax geld. Deze club is namelijk voor 13% eigenaar van deze multifunctionele evenementenhal. Bovendien zullen de interlands van Oranje de exploitatiekosten drukken, met als gevolg dat Ajax minder huur dient te betalen voor hun thuis wedstrijden. Hetzelfde met de Cruijff schaal & de KNVB beker finale (maar dan voor Feyenoord). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Geld Door het spelen van thuis interlands in de ArenA verdient Ajax geld. Deze club is namelijk voor 13% eigenaar van deze multifunctionele evenementenhal. Bovendien zullen de interlands van Oranje de exploitatiekosten drukken, met als gevolg dat Ajax minder huur dient te betalen voor hun thuis wedstrijden. Hetzelfde met de Cruijff schaal & de KNVB beker finale (maar dan voor Feyenoord). Pfoe zou daar deze zomer Zimling van gekomen zijn? Nu je dit zo zegt snap ik eigenlijk waarom PSV en Feyenoord niet uit de Eredivisie stappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Huhu Sopho :D Het grappige is dat je dit gewoon meent he met je mooie complotten altijd :D Dat Oranje speelt in de Arena is schadelijk voor Ajax, het veld wordt vaker gebruikt en dat komt het veld natuurlijk niet ten goede, hierdoor verspeelt Ajax wel eens punten in de eigen arena, spelers glijden wel eens uit, en raken eerder vermoeid omdat ze op een zwaar veld spelen. Dit kost Ajax punten, ik denk dat er door Oranje in de Arena wordt gespeeld om de competitie eens spannend te maken, na 4 jaar Ajax wordt het een beetje saai en dat moet de KNBB natuurlijk niet hebben #Sopho Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) Pfoe zou daar deze zomer Zimling van gekomen zijn? Nu je dit zo zegt snap ik eigenlijk waarom PSV en Feyenoord niet uit de Eredivisie stappen. Die balen flink inderdaad. PSV is namelijk eigenaar van het voetbalstadion (...niet van de grond voor de grappenmakers onder ons) en zal dus aanzienlijk meer inkomsten genereren uit een wedstrijd van Oranje. Weet niet precies wel percentage van de tickets naar de eigenaar van het stadion gaan, hetzelfde voor de horeca inkomsten, maar durf te beweren dat dat geen kleine bedragen zijn. Daarom vond ik het altijd erg goed van de KNVB dat afwisselend Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven aangedaan werden. Meen me te herinneren dat er ook een aantal keer in Arnhem is gespeeld. Doe daar nog Enschede bij en het is helemaal een stuk eerlijker. Maakt het Nederlands Elftal ook gelijk een stuk beter bereikbaar voor de toeschouwers (lees: kinderen). 9 oktober 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Die balen flink inderdaad. PSV is namelijk eigenaar van het voetbalstadion (...niet van de grond voor de grappenmakers onder ons) en zal dus aanzienlijk meer inkomsten genereren uit een wedstrijd van Oranje. Weet niet precies wel percentage van de tickets naar de eigenaar van het stadion gaan, hetzelfde voor de horeca inkomsten, maar durf te beweren dat dat geen kleine bedragen zijn. Maar jij denkt dus dat de KNVB de thuiswedstrijden in de ArenA laat spelen om Ajax voor te trekken en extra te spekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Maar jij denkt dus dat de KNVB de thuiswedstrijden in de ArenA laat spelen om Ajax voor te trekken en extra te spekken? Ik mag hopen van niet. De KNVB heeft namelijk naar buiten toe aangegeven dat het enkel in 50.000+ moderne stadions wilt spelen. We zullen zien of dit blijft staan als De Kuip is uitgebreid. Het zal mij benieuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 oktober 2014 Share Geplaatst 9 oktober 2014 Ik mag hopen van niet. De KNVB heeft namelijk naar buiten toe aangegeven dat het enkel in 50.000+ moderne stadions wilt spelen. We zullen zien of dit blijft staan als De Kuip is uitgebreid. Het zal mij benieuwen. Dit viel me wel op ja. Opvallend dat je criteria hanteert waar maar één stadion aan voldoet. Zeg dan gewoon "we willen in de ArenA spelen". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten