Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Die plek is al vergeven aan Higler. Schouderduw is direct een gele kaart :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vivabarcelona Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Van Boekel naait AZ . Serero viel over ze eigen benen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Van Boekel naait AZ . Serero viel over ze eigen benen :-D Ze kunnen dan wel zo zwart als de nacht zijn, maar dat was toch echt De Sa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Van Boekel naait AZ . Serero viel over ze eigen benen :-D Gelukkig zag jij het beter :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Eerste helft fluit die voor alles, nu fluit die af en toe. Toch blijven de beslissingen bijna allemaal raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Eerste helft fluit die voor alles, nu fluit die af en toe. Toch blijven de beslissingen bijna allemaal raar. Je mening over het fluiten van Pol van Boekel is duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vivabarcelona Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 (bewerkt) Je mening over het fluiten van Pol van Boekel is duidelijk. Jouw clubvoorkeur ook. Familie van Van Boekel? 27 maart 2014 bewerkt door vivabarcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Je mening over het fluiten van Pol van Boekel is duidelijk. Die kan er helemaal niks van, Zo ga je van Chelsea- Arsenal naar de El clasico naar Man utd-man city naar halve finale beker in Nederland het voetbal wordt er met de wedstrijd slechter op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Jou clubvoorkeur ook. Familie van Van Boekel? Oke, ik ben wel benieuwd naar die van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Europaaaaaaaa _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Lekker, gefeliciteerd! Gaat de nummer 9 in de competitie nu ook play-offs spelen als jullie achtste blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Lekker, gefeliciteerd! Gaat de nummer 9 in de competitie nu ook play-offs spelen als jullie achtste blijven? Hangt er vanaf of we de finale winnen of verliezen. In het laatste geval, wat het meest waarschijnlijk is, gaat Zwolle alsnog playoffs spelen omdat ze dan een hoger ticket kunnen halen. Winnaar van de beker komt namelijk in de vierde voorronde en de verliezer in de tweede voorronde. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Die Van Boekel was echt dramatisch, beide kanten op overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Europaaaaaaaa _O__O_ Ik zou dus tien keer zo graag tegen AZ spelen, heb je een grotere kans dat je wint. Heb liever een grotere winkans in de finale dan een reis naar Armenië of Estland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Zwolle is wel de laatste ploeg die mag klagen over de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ik zou dus tien keer zo graag tegen AZ spelen, heb je een grotere kans dat je wint. Heb liever een grotere winkans in de finale dan een reis naar Armenië of Estland. Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he. AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld. Je moet als een PEC Zwolle toch ook helemaal niet willen doorstromen? Lekker genieten van dat tripje naar Estland joh. En daarna gewoon weer met z'n allen normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Eerlijk gezegd heb ik best wel wat vertrouwen in PEC. Die hebben een prima middenveld. Als ze een fatsoenlijke centrale verdediger en een fatsoenlijke spits erbij kunnen krijgen, zouden ze best eens kunnen stunten. Edit: We zitten al op een andere pagina. Bizarre wedstrijd dit... Alsof Zwolle deze ploeg bijelkaar houdt. Lachman gaat sowieso al weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik kan geen samenvatting van PEC Zwolle - NEC vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik kan geen samenvatting van PEC Zwolle - NEC vinden https://www.google.nl/search?q=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&oq=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&aqs=chrome..69i57.1827j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Niet zo moeilijk toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ik vond die gele kaart voor die rechtsback van AZ belachelijk. Die ving de Sa niet op. De Sa liep tegen hem aan. Kans is nu met 11 tegen 10 best groot dat AZ de finale zal halen en dan mist die gozer door zo'n situatie de finale :cab: Daarvoor had hij wel al geel mogen hebben voor die overtreding op volgens mij Serero. Maar goed, de finale had hij sowieso niet gehaald :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 https://www.google.nl/search?q=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&oq=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&aqs=chrome..69i57.1827j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Niet zo moeilijk toch? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Oké die wedstrijd van gisteren, dit kan toch niet. Dit vind ik zo absurd, volledig onterechte rode kaart voor AZ. Ik geloof mijn ogen nog steeds niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 https://www.google.nl/search?q=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&oq=samenvatting+PEC+Zwolle+-+NEC&aqs=chrome..69i57.1827j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8 Niet zo moeilijk toch? Nu niet maar toen ik keek wél, als je goed kijkt staan de samenvattingen van de laatste PEC Zwolle - NEC er nog niet zo lang op, Pino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten