Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Lekker, gefeliciteerd! Gaat de nummer 9 in de competitie nu ook play-offs spelen als jullie achtste blijven?

Hangt er vanaf of we de finale winnen of verliezen. In het laatste geval, wat het meest waarschijnlijk is, gaat Zwolle alsnog playoffs spelen omdat ze dan een hoger ticket kunnen halen. Winnaar van de beker komt namelijk in de vierde voorronde en de verliezer in de tweede voorronde. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou dus tien keer zo graag tegen AZ spelen, heb je een grotere kans dat je wint. Heb liever een grotere winkans in de finale dan een reis naar Armenië of Estland.

Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh, van AZ had Zwolle toch niet gewonnen. En jij moet ook weten hoe vet Europees voetbal is ;) Eerste keer in de clubhistorie voor Zwolle he.

AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ zal dan zeker de favoriet zijn, maar je bent zeker niet kansloos tegen die ploeg. Europees voetbal kan heel vet zijn, maar de kans dat je zo ver doorstroomt is heel klein. Wij hadden destijds in de eerste ronde al alle geluk van de wereld. Maar goed, voor een eerste keer is het wel speciaal ja. Wist niet dat jullie nog nooit Europees hebben gespeeld.

Je moet als een PEC Zwolle toch ook helemaal niet willen doorstromen? Lekker genieten van dat tripje naar Estland joh. En daarna gewoon weer met z'n allen normaal doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd heb ik best wel wat vertrouwen in PEC. Die hebben een prima middenveld. Als ze een fatsoenlijke centrale verdediger en een fatsoenlijke spits erbij kunnen krijgen, zouden ze best eens kunnen stunten.

Edit: We zitten al op een andere pagina. Bizarre wedstrijd dit...

Alsof Zwolle deze ploeg bijelkaar houdt. Lachman gaat sowieso al weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond die gele kaart voor die rechtsback van AZ belachelijk. Die ving de Sa niet op. De Sa liep tegen hem aan. Kans is nu met 11 tegen 10 best groot dat AZ de finale zal halen en dan mist die gozer door zo'n situatie de finale :cab:

Daarvoor had hij wel al geel mogen hebben voor die overtreding op volgens mij Serero. Maar goed, de finale had hij sowieso niet gehaald :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu niet maar toen ik keek wél, als je goed kijkt staan de samenvattingen van de laatste PEC Zwolle - NEC er nog niet zo lang op, Pino.
Link naar opmerking
Deel via andere websites