Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Waar heb je dat voor nodig dan :cab:

Als je het over een album heb in de beginfase onthoud je niet alle titles van de tracks, dus dan heb je het over track #17, #4 of #14 en iedereen weet waar je het over hebt. Als de nummers er niet bijstaan moet je de hele tijd zelf tellen en duurt het langer voordat ik een album ken ;c Overigens kun je de nummers niet zien in de eigen bibliotheek. Verder heeft Spotify ziek veel shit fout getaged en dan veranderen ze weer alles pure graf tyfus soms. Echt uren van mijn tijd aan kwijt geweest/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het elders ook al gevraagd, maar wat is dit nu precies voor genre? So far heb ik enkel dat iemand zei DNB, mensen hier nog andere ideeën?

Vind dit namelijk echt een strakke plaat, normaliter luister ik dit soort muziek helemaal niet.

0Wo0BDFupqo

Dnb ja. Liquid dnb voor als je meer van zulke shit wil, want er zijn heel veel soorten dnb en denk dat je veel andere dnb niet chill zult vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig Zweeds popbandje tegengekomen, dacht eerst dat ik naar Phoenix aan het luisteren was :mrgy:

[YOUTUBE]Bp-S31NZ4-Y[/YOUTUBE]

[MENTION=139]Niels[/MENTION]: Ik ken enkel de laatste twee albums van The Black Keys. Brothers vond ik een heerlijke plaat, El Camino al iets minder maar nog steeds goed. In welk opzicht verschillen ze van hun voorgangers dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=139]Niels[/MENTION]: Ik ken enkel de laatste twee albums van The Black Keys. Brothers vond ik een heerlijke plaat, El Camino al iets minder maar nog steeds goed. In welk opzicht verschillen ze van hun voorgangers dan?

Voorgaande albums zijn meer blues, dacht ik.

Vorige albums hebben een stuk minder catchy songs, zijn wat harder voor het oor.

De oudere albums zijn inderdaad harder/rauwer en kaler. Ze spelen nu met band, terwijl ik juist die eenvoudige blues zeer kicken vind. Vorige twee albums heb ik vaak gedraaid, en waren ook gewoon goed. Vooral live krijgen de nieuwe nummers een zaal wat makkelijker mee.

Ik vind Chulahoma het beste wat ze hebben uitgebracht. Dat is eigenlijk een cover-EP van legende Junior Kimborough. Die liedjes zijn zó mooi. Qua eigen werk vind ik Thickfreakness het vetste album. Alleen de opener al, echt geluid vol open gooien en gaan :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop idd dat de rest wel weer wat vuiger wordt, want dit is wel wat slapjes voor hun

Dan verheug ik me meer op het nieuwe album van de Chris Robinson Brotherhood (29 april)

[soundcloud]

[/soundcloud] bewerkt door bas2204
Link naar opmerking
Deel via andere websites