Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Muziek topic

Richarð.

Aanbevolen berichten

Die nieuwe van AM is zo heerlijk. Draai hem non stop nu. Zoveel beter dan dat vorige album. Dat heb ik 2 keer helemaal geluisterd en kon het daarna geen kans meer geven.

Verder kijk ik alleen nog uit naar het nieuwe album van 1 van de betere bands: Arcade Fire. Promo belooft al wat. Wat een muzikaliteit hebben die gasten

Dit. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel geinige shizzle zeg. :D

http://rateyourmusic.com/list/Kerftminister/the_best_and_worst_of_2013/

Mijn jaarlijst so far, heb er 90 gehad. Tot en met Lovesliescrushing vond ik erg goed, tot en met Sebadoh vind ik wel vermakelijk met wat leuke nummers, tot en met Clazziquai vond ik leuk voor een keertje, maar meer niet echt, op een nummertje hooguit na. Tot en met Robin Thicke is tegenvallend, maar had nog wel wat leuke dingen. Tot en met Yeah Yeah Yeahs is middelmaat, tot en met Kanye West is matig en alles daaronder is verschrikkelijk.

Iemand buiten Sigur Ros, Charles Bradley en Nick Cave nog dingen die ik vergeten ben te luisteren? Die ga ik allemaal nog doen.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit weekend de nieuwe EP van John Frusciante gekocht (Outsides).

Eerste kant bevat een solo wat eigenlijk een compleet nummer is, wel interessante materie.

Tweede kant doet me heel erg denken aan Ummagumma van Pink Floyd. Extreem experimenteel, en momenteel verkeer ik in een fase dat ik geen zin heb om me daar aan toe te leggen :cab: Dus die viel wat tegen. Vond de muziek relaxter die hij in z'n Shaddows Collide With People tijd maakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites