Cerebral Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Volgens mij niets. Zijn systeembugs van de PS. En die zitten er al maanden in ;eHeb zelf wel het gevoel dat het de laatste 2/3 weken een stuk erger is geworden. Soms word je zelfs van heel PSN getrapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Maar waarom wordt zoiets dan niet gefixed? Kan toch niet zo moeilijk zijn... & dan vind ik het nog steeds vreemd waarom ik er enkel last van had en de andere drie waarmee ik in een party zat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 Heb zelf wel het gevoel dat het de laatste 2/3 weken een stuk erger is geworden. Soms word je zelfs van heel PSN getrapt. Zou goed kunnen ja. Geloof dat Sony de afgelopen dagen ook weer allerlei problemen had met nieuwe users. Konden ze ook allemaal weer niet aan. Het blijft raar. Nu we voor de service moeten betalen is de kwaliteit eigenlijk alleen maar gedaald ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik zoek een PS4 + Fifa 16 bundel. Kan het niet echt vinden, en anders is het 450 euro oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 (bewerkt) Ik zoek een PS4 + Fifa 16 bundel. Kan het niet echt vinden, en anders is het 450 euro oid. Dan ben je net 4 dagen te laat begonnen met zoeken. Zag PS4's voor 280 euro staan. Bij bol zijn ze los 60 + 344. Zie ook een voordeelbundel staan. http://www.bol.com/nl/d/algemeen/voordeelbundel-PlayStation4/276500007/index.html Geen FIFA, maar bijv GTA. 374 + 60 dan. 29 december 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ah dat is jammer :( Ik haal bij Media Markt wel dan voor 349 euro met Uncharted collection. Ik vind Uncharted sowieso een tof spel en dan koop ik Fifa wel los. Wel een investering hoor, ook nog die internetkaart erbij voor 50 euro ;c Hoeveel kost die PSN Plus eigenlijk op de store? [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ah dat is jammer :( Ik haal bij Media Markt wel dan voor 349 euro met Uncharted collection. Ik vind Uncharted sowieso een tof spel en dan koop ik Fifa wel los. Wel een investering hoor, ook nog die internetkaart erbij voor 50 euro ;c Hoeveel kost die PSN Plus eigenlijk op de store? [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; 49,99 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ah dat is jammer :( Ik haal bij Media Markt wel dan voor 349 euro met Uncharted collection. Ik vind Uncharted sowieso een tof spel en dan koop ik Fifa wel los. Wel een investering hoor, ook nog die internetkaart erbij voor 50 euro ;c Hoeveel kost die PSN Plus eigenlijk op de store? [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Als je dat teveel vindt in 1 keer kun je ook een maand/3 maanden doen. Heb zelf eerst ff 3 maanden gedaan. Aankijken of het wel wat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ja heb ook 3 maanden gedaan, thanks voor de hulp. Heb even Fifa nog niet genomen ;c In Januari waarschijnlijk, eerst mijn boete afbetalen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ja heb ook 3 maanden gedaan, thanks voor de hulp. Heb even Fifa nog niet genomen ;c In Januari waarschijnlijk, eerst mijn boete afbetalen :r Bij bol kun je achteraf betalen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Held, gelijk maar gedaan :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Dat wordt elk jaar wel gezegd zowat. Alternatieven zijn er niet op PES na en die gameplay moet je ook maar net liggen. Elk jaar hopen op beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Goh. Eindelijk sinds weken een hele avond voor me zelf om ziek hard Star Wars battlefront te doen. Ligt de server hele avond down... Zieligste service ooit dat PSN en dat voor moederneukende 60 euro per jaar, damn :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Is de PS4 dan ineens zo in prijs gestegen weer? Aangezien ik in September een PS4 1tb + FIFA16 nog kocht voor 350 ekkies. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ja, omdat de PS4 bundels aanbiedt in de kerstperiode. Het beste is dan ook om je bundel te kopen in die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik heb fokking koude handen. Kun je ook niet mee PS4-en Randy. Maak je ze ff warm? :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik kan al ong. een week niet inloggen bij PSN doordat Sony blijkbaar over de hele wereld sommige IP adressen heeft geblockt om een DDOS aanval te voorkomen! Al een week lang bezig om met Sony in contact te komen maar reageren niet op emails, twitter vragen en de helpdesk in Spanje is ook dramatisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Triest ja die servers. Dacht dat ze op de PS4 beter zouden zijn dan op de PS3 (mag ook wel voor dat jaarlijkse bedrag), maar is weer totaal niet zo (niet alleen gebaseerd op het onderhoud dat momenteel plaatsvindt). Drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Zeker drama ja. Verlang best terug naar de xbox360 toen. Deed het altijd prima hier. Fifa met legends ook. Klote Sony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Ik heb fokking koude handen. Kun je ook niet mee PS4-en Randy. Maak je ze ff warm? :naughty: Een wijs man sprak ooit de legendarische woorden: hand bij ballen is eeuwige warmte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Niet als je blauwe ballen hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Triest ja die servers. Dacht dat ze op de PS4 beter zouden zijn dan op de PS3 (mag ook wel voor dat jaarlijkse bedrag), maar is weer totaal niet zo (niet alleen gebaseerd op het onderhoud dat momenteel plaatsvindt). Drama. Even afkloppen hoor, maar toch frappant dat ik daar nog nooit last van heb gehad. Nog geen enkele disconnect op FIFA16 en kan altijd gewoon inloggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Mede de reden dat ik overgestapt ben naar de xbox one Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Ik heb echt bijna nooit problemen met PSN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Tsja, ik word hier ook soms random afgemeld als ik op PSN zit. Enorm vervelend. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten