Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Heb zelf wel het gevoel dat het de laatste 2/3 weken een stuk erger is geworden. Soms word je zelfs van heel PSN getrapt.

Zou goed kunnen ja. Geloof dat Sony de afgelopen dagen ook weer allerlei problemen had met nieuwe users. Konden ze ook allemaal weer niet aan.

Het blijft raar. Nu we voor de service moeten betalen is de kwaliteit eigenlijk alleen maar gedaald ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een PS4 + Fifa 16 bundel.

Kan het niet echt vinden, en anders is het 450 euro oid.

Dan ben je net 4 dagen te laat begonnen met zoeken. Zag PS4's voor 280 euro staan. Bij bol zijn ze los 60 + 344. Zie ook een voordeelbundel staan. http://www.bol.com/nl/d/algemeen/voordeelbundel-PlayStation4/276500007/index.html Geen FIFA, maar bijv GTA. 374 + 60 dan.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dat is jammer :(

Ik haal bij Media Markt wel dan voor 349 euro met Uncharted collection. Ik vind Uncharted sowieso een tof spel en dan koop ik Fifa wel los. Wel een investering hoor, ook nog die internetkaart erbij voor 50 euro ;c

Hoeveel kost die PSN Plus eigenlijk op de store? [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal bij Media Markt wel dan voor 349 euro met Uncharted collection. Ik vind Uncharted sowieso een tof spel en dan koop ik Fifa wel los. Wel een investering hoor, ook nog die internetkaart erbij voor 50 euro ;c

Hoeveel kost die PSN Plus eigenlijk op de store? [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

49,99

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je dat teveel vindt in 1 keer kun je ook een maand/3 maanden doen. Heb zelf eerst ff 3 maanden gedaan. Aankijken of het wel wat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan al ong. een week niet inloggen bij PSN doordat Sony blijkbaar over de hele wereld sommige IP adressen heeft geblockt om een DDOS aanval te voorkomen!

Al een week lang bezig om met Sony in contact te komen maar reageren niet op emails, twitter vragen en de helpdesk in Spanje is ook dramatisch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Triest ja die servers. Dacht dat ze op de PS4 beter zouden zijn dan op de PS3 (mag ook wel voor dat jaarlijkse bedrag), maar is weer totaal niet zo (niet alleen gebaseerd op het onderhoud dat momenteel plaatsvindt). Drama.

Even afkloppen hoor, maar toch frappant dat ik daar nog nooit last van heb gehad. Nog geen enkele disconnect op FIFA16 en kan altijd gewoon inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites