Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

PlayStation topic

Stefan

Recommended Posts

_O_.. GTA5 heb ik hier ook. Dan kun je ons clubje ook wel joinen, want wij doen veel playlists met races en dat soort ongein. Altijd wel gaaf hoor. FIFA heb ik ook destijds gehaald, maar na een paar wedstrijden waarin het goed gaat, speel ik tegen Ronaldinho FC die met aka's, panna's en al dat soort glitch acties van voor naar achteren mij er voorbij rennen en dan ben ik er ook weer helemaal klaar mee. Grafhoerentyfus spel.

_O_.. GTA5 heb ik hier ook. Dan kun je ons clubje ook wel joinen, want wij doen veel playlists met races en dat soort ongein. Altijd wel gaaf hoor. FIFA heb ik ook destijds gehaald, maar na een paar wedstrijden waarin het goed gaat, speel ik tegen Ronaldinho FC die met aka's, panna's en al dat soort glitch acties van voor naar achteren mij er voorbij rennen en dan ben ik er ook weer helemaal klaar mee. Grafhoerentyfus spel.

Glitch? Je kunt waarschijnlijk gewoon niet verdedigen :huhu:

Naar welke games kijken jullie uit dit jaar? Ik heb F1 2015 al besteld, ik ga waarschijnlijk The Division en Rainbow Six Siege halen en ik kijk het meeste uit naar Star Wars Battlefront 3. ik heb 2 al helemaal kapot gespeeld maar als je de gameplay ziet van 3 :love:

oja en Need for Speed was ik even vergeten.

Kijk eigenlijk alleen uit naar FIFA16. Boeit me vrij weinig hoe goed die wordt, maar wil weer met NEC kunnen spelen. Verder misschien eens dat NBA2K aanschaffen.

Beide dikke aanraders idd. Ik verwacht volgend jaar nog niet zo'n apparaat te hebben, anders kwamen die 2 er zeker. (NBA wel te verstaan [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; ;c)

Just cause 3 sws kopen voor de ps4 , misschien nog tes: online ook nog.

Naar welke games kijken jullie uit dit jaar? Ik heb F1 2015 al besteld, ik ga waarschijnlijk The Division en Rainbow Six Siege halen en ik kijk het meeste uit naar Star Wars Battlefront 3. ik heb 2 al helemaal kapot gespeeld maar als je de gameplay ziet van 3 :love:

oja en Need for Speed was ik even vergeten.

The Division komt sowieso dit jaar niet meer. Op z'n vroegst spring 2016. En ook Siege is nog verre van zeker dat die dit jaar nog uitkomt. De beta start pas ergens in september, dus ook daar lijkt het volgend jaar te gaan worden.