KN Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Hmm ja Laat Me en Testament vind ik ook erg goed. Verdronken Vlinder vind ik juist minder ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 25 november 2012 Auteur Share Geplaatst 25 november 2012 Pastorale is ook een van mijn favoriete NL-talige nummers ja. Complete lijst wordt 3 december (dacht ik) bekend gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Lijst is bekend. Weer een aantal verbeteringen maar ook een hoop verschrikkingen. Psy op 472. :cab: Slayer op 199. Pink Floyd fanclub heeft ook gestemd volgens mij, 3x in de top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Slayer \m/. Zwaar terecht dat die niet langer geblokkeerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 december 2012 Auteur Share Geplaatst 3 december 2012 Viva La Vida uit de top 10, Black weer gestegen, naar 24 Otis op 31, Telegraph Road op 73, Karma Police 73 plaatsen gestegen naar 131 Ik zie goede dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Was er een actie om op Mad World te stemmen? ;c 1004 plekken gestegen. 10x André Hazes. De Weg van Guus Meeuwis 208 plekken gestegen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 6. Pink Floyd - Wish You Were Here 7. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond 10. Pink Floyd - Comfortably Numb _O__O_ :< EDIT: Goyte op 25. Wat heeft die daar te zoeken :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 (bewerkt) Ok, daar gaan we. Adele. ;e;e;e;e;e;e;e;e Viva la Vida 16. :cab: Gotye ook veel te hoog. Otis. (y) The Cave, goed nummer maar wederom veel te hoog. Het is me ook een raadsel dat je dit nummer kan kiezen terwijl er voor de rest niks uit het 2000s rock repertoire te kiezen was. Zelfs niet dingen als Queens of the Stone Age welke toch ver van Indie en alternatief afwijken. Toto - Africa ook gestegen, heerlijk nummer, mee opgegroeid. Empire State of Mind 2. :cab::cab::cab: Triggerfinger :cab::cab::cab:;e All Along the Watchtower. (y) Ben Howard ook onbegrijpelijk. ;e Nja ik houd maar op, we zullen het er maar ophouden dat dit niet mijn favoriete lijst is. I Gotta Feeling op 369????!!!!! :-D:-D Ok deze lijst is niet serieus te nemen. Gewoon boven fucking Purple Haze. 3 december 2012 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Check 989. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Gelukkig staat call me maybe erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Er zijn echt een aantal verschrikkelijker binnenkomers. Maar goed, volgende jaren zullen die gewoon weer zakken. Net een echte poplijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Er zijn echt een aantal verschrikkelijker binnenkomers. Maar goed, volgende jaren zullen die gewoon weer zakken. Net een echte poplijst. Die bolle zeug blijft anders maar hoog noteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Als je reëel bent is die dan ook wel beter dan de gemiddelde binnenkomer van dit jaar. Alleen staat ze wel te hoog over het algemeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Die bolle zeug blijft anders maar hoog noteren. Jij hebt zeker Liever Jolin Tsai of een van die andere rare geelhuiden met je fetisj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Living Doll eruit:cab: Gerard Ekdom zal wel huilen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Jij hebt zeker Liever Jolin Tsai of een van die andere rare geelhuiden met je fetisj. Ik heb liever echte topmuziek erin en niet van die 13 in een dozijn crap. Want als ik Adele afkraak krijg ik het tegenargument: 'MAAR ZE KAN WEL GOED ZINGEN' Ja, dat kunnen 1 miljard mensen op de aardkloot. Wordt meteen aangegeven dat buiten de stem er niks bijzonders aan de muziek is. Doe mij maar liever nummers van Fela Kuti, Coltrane, Tony Allen, Mike Oldfield (buiten alleen Tubular Bells) maar daar kon je niet eens uit kiezen. Je gaat me verder ook niet vertellen hopelijk dat al die nummers van Adele beter zijn dan bijvoorbeeld Buena Vista Social Club - Chan Chan, welk nummer dan ook van Jimi Hendrix of Dire Straits, Creedence Clearwater Revival, welk legendarisch nummer dan ook uit het Soul genre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Wat is er mis met Adele? In de categorie popmuziek denk ik niet dat er momenteel veel beters te vinden is hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ggSprUtch Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Zozo, toch zeer veel nummers waar ik op heb gestemd zijn flink gestegen dit jaar. Mooi om te zien. Vooral Pink Floyd natuurlijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Huhu Adele, drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Wat is er mis met Adele? In de categorie popmuziek denk ik niet dat er momenteel veel beters te vinden is hoor. Ze kan mooi zingen maar haar composities zijn gewoon oersaai, er is meer nodig voor een goed nummer dan een mooie stem. Maar ik snap wel dat ze er in staat en zelfs dat ze best hoog staat, het is gelukkig al weer minder dan vorig jaar. Verder Black op 24, meer hebben we niet nodig om een beetje gelukkig van te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Mooi dat Black weer gestegen is, zelfde geldt voor Stairway To Heaven. Voor de rest te veel Coldplay en Adele. One (U2) en Angie (Stones) te hoog, zijn van beide bands veeeeeel betere nummers te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 3 december 2012 Share Geplaatst 3 december 2012 Adele met 4 nummers in de top 50? Goede zangeres, daar niet van, maar dit is echt niet serieus te nemen. Evenals een cover die nieuw binnenkomt op de 79ste plek.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 december 2012 Share Geplaatst 4 december 2012 232 +1235 Pink Floyd Echoes 1971 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Upje, want hij is alweer begonnen. Nu nog net buiten de Top 1300 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 27 december 2012 Share Geplaatst 27 december 2012 Heerlijk om te luisteren, gewoon op de achtergrond :) Blijkt trouwens dat ik nog wel erg veel muziek gewoon ken terwijl het over het algemeen oudere nummers zijn haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten