Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Radio 2 Top 2000

Kweekie

Aanbevolen berichten

Ok, daar gaan we.

Adele. ;e;e;e;e;e;e;e;e

Viva la Vida 16. :cab:

Gotye ook veel te hoog.

Otis. (y)

The Cave, goed nummer maar wederom veel te hoog. Het is me ook een raadsel dat je dit nummer kan kiezen terwijl er voor de rest niks uit het 2000s rock repertoire te kiezen was. Zelfs niet dingen als Queens of the Stone Age welke toch ver van Indie en alternatief afwijken.

Toto - Africa ook gestegen, heerlijk nummer, mee opgegroeid.

Empire State of Mind 2. :cab::cab::cab:

Triggerfinger :cab::cab::cab:;e

All Along the Watchtower. (y)

Ben Howard ook onbegrijpelijk. ;e

Nja ik houd maar op, we zullen het er maar ophouden dat dit niet mijn favoriete lijst is.

I Gotta Feeling op 369????!!!!! :-D:-D

Ok deze lijst is niet serieus te nemen. Gewoon boven fucking Purple Haze.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij hebt zeker Liever Jolin Tsai of een van die andere rare geelhuiden met je fetisj.

Ik heb liever echte topmuziek erin en niet van die 13 in een dozijn crap. Want als ik Adele afkraak krijg ik het tegenargument: 'MAAR ZE KAN WEL GOED ZINGEN' Ja, dat kunnen 1 miljard mensen op de aardkloot. Wordt meteen aangegeven dat buiten de stem er niks bijzonders aan de muziek is.

Doe mij maar liever nummers van Fela Kuti, Coltrane, Tony Allen, Mike Oldfield (buiten alleen Tubular Bells) maar daar kon je niet eens uit kiezen.

Je gaat me verder ook niet vertellen hopelijk dat al die nummers van Adele beter zijn dan bijvoorbeeld Buena Vista Social Club - Chan Chan, welk nummer dan ook van Jimi Hendrix of Dire Straits, Creedence Clearwater Revival, welk legendarisch nummer dan ook uit het Soul genre?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er mis met Adele? In de categorie popmuziek denk ik niet dat er momenteel veel beters te vinden is hoor.

Ze kan mooi zingen maar haar composities zijn gewoon oersaai, er is meer nodig voor een goed nummer dan een mooie stem. Maar ik snap wel dat ze er in staat en zelfs dat ze best hoog staat, het is gelukkig al weer minder dan vorig jaar.

Verder Black op 24, meer hebben we niet nodig om een beetje gelukkig van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites