Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

Tja, weet het ook niet. Lijkt me iig dat het een blank iemand is, dus dan zal Zarayda het niet zijn. Als je de uitzending nakijkt dan zie je het ook beter he, dan zie je echt een hoofd zo bewegen achter het doek. Moet je kijken bij die tijden die ik heb neergezet vorige post.

Maar ja, verder schiet je er ook niet heel veel mee op :P Kunnen er meerdere zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kees is de mol.

Je zag dat hij bij die vraag van hem ''als derde'' aanklikte, ging volgens mij over de volgorden van afvallen bij die helikopter opdracht. Hij viel zelf als derde af.

Daarnaast wou ie ook graag eerder in het spel die kokers openen, jatte ie er eentje uit de broek van Tim, zijn zn reacties gemaakt, blabla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net voor de ontwikkelopdracht zie je een flashback van de safariopdracht waar ook kokers te vinden zijn. Dat is half zwart/wit en half in kleur. Weet niet meer welke kandidaten het waren, maar zou me niets verbazen als die kandidaten de finalisten + Art waren. Weet niet meer wie het waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens misschien een te vergaande hint, maar toen ze op een gegeven moment buiten aan de tafel zaten, zat Zarayda met haar ellebogen op tafel en een vuist voor haar mond. Daarna in dat stukje dat ze achteraf wat zei, zegt ze dat de mol zich vast een vuistje zou lachen. Wat zij dus deed?

Mja, ik ga ook voor Zarayda en Carolien wint (zit op Zarayda).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees is de mol.

Je zag dat hij bij die vraag van hem ''als derde'' aanklikte, ging volgens mij over de volgorden van afvallen bij die helikopter opdracht. Hij viel zelf als derde af.

Daarnaast wou ie ook graag eerder in het spel die kokers openen, jatte ie er eentje uit de broek van Tim, zijn zn reacties gemaakt, blabla

Dit dus.....

Gaar dat Daniel eruit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, ik heb even teruggekeken naar wie Janine verdacht 2e aflevering. Ze sprak de hele tijd over Kees, dus had Carolien alle vragen juist (van die opdracht met de mol dat je die vragen kon stellen). Dan zou het dus Zarayda zijn, als ze niet iemand anders heeft ingevuld bij die laatste testvraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, ik heb even teruggekeken naar wie Janine verdacht 2e aflevering. Ze sprak de hele tijd over Kees, dus had Carolien alle vragen juist (van die opdracht met de mol dat je die vragen kon stellen). Dan zou het dus Zarayda zijn, als ze niet iemand anders heeft ingevuld bij die laatste testvraag.

Dan kan een ander nog altijd fout zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net voor de ontwikkelopdracht zie je een flashback van de safariopdracht waar ook kokers te vinden zijn. Dat is half zwart/wit en half in kleur. Weet niet meer welke kandidaten het waren, maar zou me niets verbazen als die kandidaten de finalisten + Art waren. Weet niet meer wie het waren.

Degene die dus in kleur waren, zijn Tania, Daniël, Zarayda, Tim en Art. De rest was in zwart wit.

Waarom zouden ze dat doen als er geen hint in zat? Volgende week valt Zarayda af, durf ik nu te beweren.

Dus Zarayda speelt niet haar dommigheid, maar is dus echt zo dom. Weten we dat nu ook. Wanneer verft ze haar haar blond?

Kees, Carolien of Paulien is de mol. Die hint van C is the mole die vanaf het begin circuleerde is dus zeer goed, want die sloeg voornamelijk op drie personen:

- Kees, de C was van Case, qua uitspraak lijkt Case en Kees op elkaar.

- Carolien, voornaam begint met een C

- Paulien, achternaam begint met een C

Zelfs in de finale kun je nog niets met die hint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Degene die dus in kleur waren, zijn Tania, Daniël, Zarayda, Tim en Art. De rest was in zwart wit.

Waarom zouden ze dat doen als er geen hint in zat? Volgende week valt Zarayda af, durf ik nu te beweren.

Dus Zarayda speelt niet haar dommigheid, maar is dus echt zo dom. Weten we dat nu ook. Wanneer verft ze haar haar blond?

Kees, Carolien of Paulien is de mol. Die hint van C is the mole die vanaf het begin circuleerde is dus zeer goed, want die sloeg voornamelijk op drie personen:

- Kees, de C was van Case, qua uitspraak lijkt Case en Kees op elkaar.

- Carolien, voornaam begint met een C

- Paulien, achternaam begint met een C

Zelfs in de finale kun je nog niets met die hint.

Dat zal dan wel zo zijn inderdaad, maar waar kwam die C is the mole dan vandaan?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij vielen we soms ook in de zinnen, dus wat wij gehoord hebben, lijkt echt zo in elkaar gezet te zijn. Maar goed. Dan vraag je je weer af hoe ze het voor elkaar hebben kunnen krijgen dat je precies C is the mole eruit kreeg. Lijkt me ook niet makkelijk. Ze zouden er denk ik sowieso een hint in gestopt hebben, maar nu hadden ze er tijdens de aflevering echt de aandacht op gevestigd. Ik denk dat als er andere finalisten waren, ze dat stuk weggeknipt zouden hebben ofzo. Maar juist nu de drie naar wie het kan linken in de finale staan, hebben ze er juist wat meer aandacht op gericht, zodat er vanaf het begin al drie kampen zouden ontstaan, drie keer tunnelvisie op iemand, en dat zou tot de finale doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog steeds voor Carolien, gaat al vanaf aflevering één goed, dus ja. Ik begin alleen ook Zaraida wel te verdenken, maar dat zou wel een waardeloze mol zijn, een kopie bijna van Miljoeska een aantal seizoenen terug. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Paulien, ontzettend jammer als een van die twee de mol zou zijn. Kees is voor mij nooit de mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Kees de mol is had hij toch nooit Carolien laten rennen met dat laatste stukje, dan had hij gewoon dat ding zelf gehouden en net zo lang gesukkeld tot hij was afgeschoten.

Kees kan zich ook makkelijk laten schieten en als een gek naar carolien gaan wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites