Miz Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Is Geubels ook in Nederland jurylid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 juli 2013 Share Geplaatst 26 juli 2013 Is Geubels ook in Nederland jurylid? Nope, in nederland hebben we Maarten van Rossum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 #VoteBan Zeker niet, gisteren zat ie als gastpresentator bij Knevel & van den Brink en ineens vond ik Andries Knevel nog best meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Is Maarten van Rossum die slimme, gezette vent die overal een antwoord op weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juli 2013 Share Geplaatst 27 juli 2013 Hij is die gezette vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Heerlijke show, alleen die Freriks vind ik echt irritant. Wanneer een deelnemer aan de beurt is, loopt hij er doorheen te blaten zodat er seconden afgaan zonder dat de deelnemer er iets aan kan doen. Ook coacht hij steeds in de finaleronde de deelnemers door te zeggen dat ze beter kunnen stoppen ivm tijd.. Nee, wat dat betreft is de show van Belgie minder stijf dan hier in Nederland/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Liever een reclame van 15 minuten dan 15 seconden het stemgeluid van Maarten van Rossum "Amen brother, Amen!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 (bewerkt) Terug begonnen op Vier, eerste afleveringen met Phillipe en William Bouva, gisteren met Frank Fockeyetyn en vandaag over Geubels zijn politieke carrière :-D Héérlijk weer. :D Het hoogtepunt is wel Lisa :love::love: Edit; Ben nu de aflevering van vandaag nog aan het bekijken, William Bouva gesignaleerd in Syrië :-D_O_ 5 september 2013 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Nederlandse versie was echt dramatisch, alleen al door Freriks dat die het enorm verkrachte. NLse versie is echt het tegenovergestelde van de Belgische versie, jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Re: De Slimste Mens Haha zo nogal! Wat een flapdrol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Freriks vind ik ook matig, maar de spelopzet vond ik wel mooi. Elke aflevering wel gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Absoluut, spelopzet is prima maar die Freriks wijst gewoon kandidaten op het aantal seconden en geeft gewoon advies aan de kandidaten, echt bizar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 (bewerkt) Heb ook alles gezien, maar erger me groen en geel aan het script en Philip. Zou er ergens een torrent/belgischie uitzendinggemist oid zijn van eerdere seizoenen in Belgie? Of op DVD? 6 september 2013 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Aha, dus hier is dat topic over mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Zijn er ook mensen die via de app spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Heb het gespeeld, maar na de derde dag kwam ik al meerdere vragen tegen die ik al had gespeeld. Niet veel later werd het meer een regel als een uitzondering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Vandaag/morgen begint er weer een volgende serie (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Weer met die nare Freriks en van Rossem? Quiz is tof, maar die twee zijn niet te harden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 december 2013 Share Geplaatst 16 december 2013 Volgens mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Bestaan er al petities tegen Freriks? Het is qua format misschien wel de leukste quiz van de laatste jaren (na klassiekers als met het mes op tafel en 2 voor 12), maar het wordt zo verneukt door die seniele vent. Zijn er Nederlanders die hem wél appreciëren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Vandaag toevallig niet gekeken, moet ook zeggen dat ik de Belgische variant leuker vond. Stukgaan als die Phillipe Geubels in de jury zat. Kan nou niet bepaald lachen met die Van Rossem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Van Rossem hadden ze in zijn rol als Amerikadeskundige lekker moeten laten zitten en hem niet uitbuiten als een 'komiek'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Die philip Freriks moet ook eens ophouden met dat gezeik over dat tactisch spelen. Dat is juist de bedoeling dat de deelnemers dat zelf in de gaten houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Fifi moet eruit ja. Maarten kon ik eerst nog wel om lachen, nu spoel ik het zelfs door. Zó voorspelbaar. Volg het verder wel dagelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 http://www.youtube.com/watch?v=E6aDFH9cCLA Blijft een leuke opmerking. Die debiele Freriks lekker voor lul gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten