Grote Ree Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Op 8-4-2024 om 12:32 zei Keko: Gisteren, precies tijdens de klassieker, naar een loods in Delft geweest om Graeme James te aanschouwen. Had hem eerder al eens live gezien en hij had me toen compleet omver geblazen. Ik denk dat het genoeg zegt dat ik ook na het zien van de uitslag van Feyenoord geen spijt had dat van m'n keuze. Graeme James is een beetje een uit de hand gelopen straatmuzikant uit Nieuw Zeeland (en een beetje uit Rijswijk) die een stuk of 7 snaarinstrumenten en een loopmachine bij zich heeft. Elk nummer bouwt 'ie op die manier steeds op, weet het publiek goed te bespelen en maakt houdt continu je aandacht vast. Kleine impressie van hoe het eruit ziet: Klinkt goed. Loop station is altijd +1. Ben vocaal niet zo'n fan maar dat compenseert hij ruimschoots met zijn skills m.b.t. de instrumenten. Genoot ook wel van die dude die casual naast hem een lahmacan wegwerkte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Sons of the East vanavond gezien in Paradiso met Pat Burgener als support. Wel lekker bandje hoor! Soms wat cliché, maar erg gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 9 juni Share Geplaatst 9 juni Tickets voor The Snuts in Paradiso binnen. Aanrader voor de indie-liefhebbers (qua muziek iig) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Rammstein gisterenavond op Goffertpark. Ging lekker ondanks de regen en de modder op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Net terug vanuit het Goffertpark, Bruce Springsteen. Weer genoten van het optreden ondanks de hitte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Kaarten besteld voor Sum 41 in den Bosch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Nu in Zuiderparktheater voor S10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Gister bij dEUS geweest in Metropool. De enige reden was dat ik Suds & Soda een keer live wilde horen en nu kan ik gelukkig sterven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Vorige week naar Taylor Swift geweest in Warschau. Wat een show. Wat een vrouw. Ben geen groot fan van de radionummers en singles, maar in zo'n stadionnetje valt zelfs Shake it Off nog te overzien. Kreeg ook één van m'n favoriete nummers als surprise song, dus dat maakte het nog eens af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus Auteur Share Geplaatst 31 augustus Iemand gelukt om kaartjes te bemachtigen voor Oasis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Aanstaande maandag naar Paradiso voor Paris Paloma. Niet geschoten is altijd mis, maar mocht iemand hier nog een ticket voor over hebben, houd ik mij aanbevolen. Wilt nog iemand mee namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 september Share Geplaatst 4 september Op 31-8-2024 om 15:03 zei Richarð.: Iemand gelukt om kaartjes te bemachtigen voor Oasis? Nee kaartverkoop gemist, maar mijn vrienden wilden ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Damn, Franz Ferdinand tickets zijn echt razendsnel uitverkocht. Goed nieuws is dat ik er 2 binnen heb, slechte nieuws is dat ik met 2 vrienden zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Ah komen ze weer naar Nederland? Blijft een toffe live band, flink wat jaartjes geleden nog eens geweest met @Richarð. En ook al op menig festival gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 september Auteur Share Geplaatst 23 september Pfoe, moest even kijken wanneer dat was @Erwin., maar dat is al 7 jaar geleden inmiddels. Hier ook meerdere keren gezien op festivals. BKS en Lowlands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 oktober Share Geplaatst 9 oktober Proberen kaarten te halen voor Bruce Springsteen in Gelsenkirchen is lastig. Wachtrij was slechts 1700 man, dus snel erdoor. Daarna liep alles vast en leek het alsof alles weg was. Tot op heden lukt het allemaal niet, ook degene met wie ik altijd ga komt er niet door. Vanmiddag nog maar een paar keer proberen, het lijkt nog niet uitverkocht te zijn. Vorige keer ook al problemen ermee. Heel irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober (bewerkt) bump 19 oktober bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober maandag bij Sum 41 in de Mainstage (Brabanthallen) geweest. Het geluid was top en ook de samenwerking tussen de zangers en gitaristen waren zeer goed te noemen. Helaas zullen ze nooit meer naar Nederland komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Vanavond naar Merol in de Tivola Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Vanavond naar Fink geweest. Wat een waanzinnig concert. Misschien wel het beste concert waar ik ooit ben geweest. Alles klopte: de zang was fenomenaal, het geluid was fantastisch, de muziek klopte aan alle kanten qua dynamiek en harmonieën en de mannen op het podium deden wat ze moeten doen, wars van enige opsmuk. Het was bijna een hypnotische ervaring, zo sfeervol en goed als het was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 10 uur geleden zei Grote Ree: Vanavond naar Fink geweest. Wat een waanzinnig concert. Misschien wel het beste concert waar ik ooit ben geweest. Alles klopte: de zang was fenomenaal, het geluid was fantastisch, de muziek klopte aan alle kanten qua dynamiek en harmonieën en de mannen op het podium deden wat ze moeten doen, wars van enige opsmuk. Het was bijna een hypnotische ervaring, zo sfeervol en goed als het was. Geweldig hé, ik wil hem ook nog een keer live zien. Looking Too Closely is zó'n nummer waarvan ik al jarenlang kippenvel krijg en meer dan eens moet huilen. Fijn Remon, dat ie super goed was en alles zo tof! <3 Ik ga zelf as woensdag naar Afas Live voor Ben Howard, zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 1 uur geleden zei Kyrill: Geweldig hé, ik wil hem ook nog een keer live zien. Looking Too Closely is zó'n nummer waarvan ik al jarenlang kippenvel krijg en meer dan eens moet huilen. Fijn Remon, dat ie super goed was en alles zo tof! <3 Ik ga zelf as woensdag naar Afas Live voor Ben Howard, zin in. Hij speelt in maart in Groningen. Ga erheen, zou ik zeggen. Je krijgt er geen spijt van. Zijn nieuwste album is ook ontzettend fijn, check die ook even. Ben Howard is ook tof, veel plezier alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 10 minuten geleden zei Grote Ree: Hij speelt in maart in Groningen. Ga erheen, zou ik zeggen. Je krijgt er geen spijt van. Zijn nieuwste album is ook ontzettend fijn, check die ook even. Ben Howard is ook tof, veel plezier alvast! Dank dank, alleen ik moet wel zelfde avond terug kunnen komen, maar ga zkr overwegen , thnx maatje. Ja ik ben mee begonnen al 4-5 songs in inmiddels, is schitterend ja, dank Ja ik heb er heel veel zin in! Heb Howard meer dan eens gezien in de loop der jaren, over het algemeen live goed/erg goed, lang niet altijd helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Omdat ik sociaal en lieve jongen man ben, Dream Theater speelt 24 november in Afas Live @Arezo @Vrevenen is een van weinige dingen,in hun agenda dat nog niet uitverkocht is ,sla je slag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten