GAE EAGLES Geplaatst 26 juni 2018 Share Geplaatst 26 juni 2018 Vandaag de nieuwe shirts gepresenteerd met een heerlijk filmpje, en wat een fijne shirts weer. Wij als supporters mochten dit jaar kiezen welke shirts wij het mooist vonden uit de geschiedenis van de club en dit zijn ze geworden. [YOUTUBE]IcFPhWRz0sc[/YOUTUBE] Linksonder natuurlijk de oude shirts en de rest de nieuwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 Vandaag de nieuwe shirts gepresenteerd met een heerlijk filmpje, en wat een fijne shirts weer. Wij als supporters mochten dit jaar kiezen welke shirts wij het mooist vonden uit de geschiedenis van de club en dit zijn ze geworden. Het uitshirt (rechts) vind ik er goed uit zien! :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 juni 2018 Share Geplaatst 27 juni 2018 (bewerkt) [twitter]1011706709885235205[/twitter] 27 juni 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2018 Share Geplaatst 13 juli 2018 Afgrijselijk. Een schande dat ze niet meer in een egaal wit shirt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Nee man, beter zo dan een egaal wit shirt met dafabet in zijn eigen kleuren. Dat zou pas afgrijselijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 juli 2018 Share Geplaatst 21 juli 2018 En de eigen kleuren van die sponsor zijn rood zie ik? Dat zou idd bijzonder zonde zijn, dan is dit nog enigszins een redelijke oplossing. Al blijf ik het zonde vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 juni 2019 Share Geplaatst 15 juni 2019 Genieten hoor deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Zou dit het nieuwe shirt van Ajax kunnen zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Long time no see Izsco. De kleurensamenstelling klopt in ieder geval. Dat patroon op de bovenste is wel echt lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 Leuk dat je terug bent Izsco! Die eerste is wel heel mooi inderdaad, zou erg vet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 De ArenA staat niet op de kaart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Pfoe, die eerste zou ik echt direct kopen. Denk ook dat 'ie binnen een dag uitverkocht zou zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 Op 30-4-2020 om 09:17 zei Izsco: Zou dit het nieuwe shirt van Ajax kunnen zijn? @r4vje, Ik heb hem gevonden!! Zou je de bovenste kunnen maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 3 uur geleden zei ErikEagles: @r4vje, Ik heb hem gevonden!! Zou je de bovenste kunnen maken? Ik weetniet of mijn skills zover reiken maar ik zal binnenkort eens kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikEagles Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 (bewerkt) 27 minuten geleden zei r4vje: Ik weetniet of mijn skills zover reiken maar ik zal binnenkort eens kijken. misschien een video plaatsen. sorry ik dacht dat je het had over het klasje............ 2 mei 2020 bewerkt door ErikEagles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 Trouwens, @Izsco, waar heb je deze vandaan getrokken? Zelf ontworpen na het uitlekken van de kleurensamenstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 Zojuist zei Rogier.: Trouwens, @Izsco, waar heb je deze vandaan getrokken? Zelf ontworpen na het uitlekken van de kleurensamenstelling? Yep eigen creatie. Bovenste met de stad Amsterdam, de onderste als knipoog naar 1995 Champions League shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 4 minuten geleden zei Izsco: Yep eigen creatie. Netjes hoor, na al die jaren ben je het nog niet verleerd dus. Is het vooral voor eigen plezier of probeer je er ook wat mee te doen, als in sturen naar relevante afdelingen van de BVO's? Sommige clubs hebben natuurlijk nog weleens een shirtontwerpwedstrijd, zou in ieder geval wel een goede binnenkomer zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 2 mei 2020 Share Geplaatst 2 mei 2020 @Rogier., grote bedrijven gaan er niets mee doen... Die hebben hun eigen creatieve mensen. En met zo'n wedstrijd heb ik wel eens een paar keer meegedaan, maar telkens net niet geworden. NEC (laatste 5) en FC Groningen (2e). Verder ook vaak niet door de selectie. Ach, het is een leuke hobby zullen we maar zeggen. En je FM knapt er leuk van op, na een aantal seizoenen spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 Op 2-5-2020 om 19:34 zei Izsco: Die hebben hun eigen creatieve mensen. Denk dat de creatieve afdeling van Nike of Adidas nog veel van je kan leren. Als je nu weer die designs ziet vraag je je af of die afdelingen niet bestaan uit een kleuterklas... Neem dat derde shirt van AZ. Mijn god... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 mei 2020 Share Geplaatst 12 mei 2020 1 uur geleden zei Lazy: Denk dat de creatieve afdeling van Nike of Adidas nog veel van je kan leren. Als je nu weer die designs ziet vraag je je af of die afdelingen niet bestaan uit een kleuterklas... Neem dat derde shirt van AZ. Mijn god... En let op, dat shirt wordt verkocht als een gek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 13 mei 2020 Share Geplaatst 13 mei 2020 Dat zal best, ook voor deze, maar best is het niet... Spoiler Credit naar journalist/commentator Wytse van der Goot voor deze... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Die is zo slecht nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 Wat een lelijk shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten