Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Heb je de afgelopen wedstrijden bekeken? Ze doet zeker niet onder voor haar tegenstanders, sterker nog ik denk dat ze beter is dan de pakweg 40 vrouwen die direct boven haar staan op de ranking. Top 20 doet ze zeker niet voor onder.

Gaat er vooral om dat Bertens amper liep op het eind, dan verwacht ik wel meer van een top-10 speelster. Ik weet dat al die onnodige fouten inherent zijn aan het vrouwentennis, maar dit vond ik wel ontzettend pover wat ze liet zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat er vooral om dat Bertens amper liep op het eind, dan verwacht ik wel meer van een top-10 speelster. Ik weet dat al die onnodige fouten inherent zijn aan het vrouwentennis, maar dit vond ik wel ontzettend pover wat ze liet zien.

Je zag toch dat ze haar kuit wou sparen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Serena overigens 5-7 6-4 6-1 maar gewonnen das wel wat lastiger geweest dan dat van Bertens (d)

Wat Putintseva liet zien was wel van een veel hoger niveau dan wat zowel Bertens als Bacsinszky lieten zien vandaag.

Met wat meer ervaring had Yulia gewoon gewonnen overigens, Serena hing in de touwen maar op zulke momenten staan de groten op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja Bertens was niet echt goed tegen Bacsinsky, maar die lag haar blijkbaar ook niet echt enzo, veel meer een tacticus. Ik ben benieuwd wat Serena gaat doen, waarschijnlijk veel hard slaan, maar dat is niet de tactiek die je tegen Bertens moet gebruiken volgens mij. Maar goed Serena gewoon dik favo hier. Gaat waarschijnlijk sowieso de hele boel winnen, dus ach alles wat er heel dichtbij zit moeten we tevreden mee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit er klaar voor.

Jaar of tien volgde ik het best intensief, vooral de mannen dan. Ook zelf op tennis gezeten tot me 13e ofzo tot het niet meer te combineren was met voetbal. Sta Verkerk in de finale al weer 13 jaar geleden is. Lijkt net drie jaar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze houding heeft Williams zo vaak he, bah. Jammer dat Bertens de set niet kon pakken, want was dichtbij. Aan de andere kant zag je dit ook een beetje aan komen vind ik. Denk dat 2e set helaas snel naar Williams zal gaan.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites