Sophomore Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Blijft een prachtige kleurencombi van Flu! @Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus 9 uur geleden zei Christian.: Ja jij was er geweest toch met Eupen? Zag er in elk geval maximaal guur uit vanaf het thuisvak. Heeft er volgens mij ook mee te maken dat ze die tribune niet verder kunnen aanpassen vanwege het treinspoor aan de achterkant. Voor de Futbology liefhebbers hier; als het goed is ben ik te vinden op de usernaam cvv9 Klopt was er vorig seizoen met de zoon. Uitvak is bijna niet te bereiken als je niet in de parkeergarage parkeerd. Had de auto op industrieterrein gezet. Moest je lopend over een drukke weg om het uitvak te bereiken. Drinken halen in het uitvak was in een vaag gebouw. Uitvak alleen met ellendige trap te bereiken. Daarna weer die drukke weg bewandelen om bij de auto te komen om met vlaggen van de sfeeractie tussen de STVV supporters naar de auto te lopen. Was wel leuke awayday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 20 uur geleden zei Sophomore: Blijft een prachtige kleurencombi van Flu! @Christian. Ja echt een gruwelijk shirtje 12 uur geleden zei Djurovski: Klopt was er vorig seizoen met de zoon. Uitvak is bijna niet te bereiken als je niet in de parkeergarage parkeerd. Had de auto op industrieterrein gezet. Moest je lopend over een drukke weg om het uitvak te bereiken. Drinken halen in het uitvak was in een vaag gebouw. Uitvak alleen met ellendige trap te bereiken. Daarna weer die drukke weg bewandelen om bij de auto te komen om met vlaggen van de sfeeractie tussen de STVV supporters naar de auto te lopen. Was wel leuke awayday Oh dat is wel minder ideaal ja. Ik had de auto in de wijk gezet aan de andere kant van het spoor. Slechts vijf minuten lopen en ook binnen no-time weer weg. Vond dat echt wel ideaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Op 28-8-2024 om 22:11 zei Sophomore: Ben niet zo fanatiek als de meeste hier, maar voor als je mij op Futbology wilt toevoegen: Lordofthewins is mijn username. Zag dat een paar jaar terug @Zawisza zijn username hier ook had gedropt, maar kan hem niet vinden in de app. Heb je nu een andere dan ERFC .. ? ik add je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Heb voor het eerst sinds de zandbak weer vriendjes gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Op 30-8-2024 om 16:13 zei Sophomore: Heb voor het eerst sinds de zandbak weer vriendjes gemaakt. gaan we nu ook samen hoppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus 6 uur geleden zei Zawisza: gaan we nu ook samen hoppen? Sta ik zeker voor open! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september 15 uur geleden zei Sophomore: Sta ik zeker voor open! gooi maar data in de dm x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) DFB pokal in de laatste minuut verloren van Bundesliga club Kiel. Maar wat heb ik genoten. Prachtige sfeer, mooi stadion, meer dan 30,000 supporters en dat allemaal vlak over de grens. Echt een aanrader. Ik ga ze dit jaar volgen. Aachen - Kiel 2-3 Filmpjes te groot helaas. 2 september bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september Kleine planning om wat stadiontjes te vinken voor volgende week.. Vrijdag: Motor Lublin - Gornik Zabrze Zaterdag: Wieczysta Kraków - GKS Jastrzebie én Cracovia - Pogon Szczecin Zondag: Korona Kielce - Zaglebie Lubin Zondag: GKS Tychy - Ruch Chorzów Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september (bewerkt) Weer een lekker dagje Aachen gehad op de zaterdag. Ondanks het verlies met 1-2 tegen de koploper Aue. Lekker aan het sappie in de trein en dan eerst een goed ontbijtje Vervolgens met de bus naar het stadion waar toevallig ook net de bus van Aue aan kwam. Uitvak aardig gevuld ( gezien er 7 uur enkele reis gereist werd ) Twee gasten gingen nog even via het uitvak naar het thuisvak om een spandoek beter op te hangen en bleven daar ook staan. In de tweede helft maar even een praatje met ze gemaakt en een biertje gedaan. Na de wedstrijd nog even lekker de stad in geweest en dan eindig je natuurlijk hier 2 september bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Mannen, zijn hier met wat vrienden voornemens om een weekend naar Engeland te gaan en dan op verschillende niveaus wat wedstrijden te bezoeken (Premier League tot Conference niveau). Nu staan in de tweede seizoenshelft alle wedstrijden nog gepland op zaterdagen om 15.00 uur, dus in die opzet zullen we niet veel verschillende grounds gaan zien Ga er gemakshalve even vanuit dat dit schema nog op de schop gaat, mijn vraag aan jullie: hebben jullie al eens dit soort tripjes gepland? En weet je dan ook of je op het lagere niveau vooraf kaarten moet bestellen, of is dit meestal bij het stadion of last minute nog wel te regelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september 1 uur geleden zei ROEMM: Mannen, zijn hier met wat vrienden voornemens om een weekend naar Engeland te gaan en dan op verschillende niveaus wat wedstrijden te bezoeken (Premier League tot Conference niveau). Nu staan in de tweede seizoenshelft alle wedstrijden nog gepland op zaterdagen om 15.00 uur, dus in die opzet zullen we niet veel verschillende grounds gaan zien Ga er gemakshalve even vanuit dat dit schema nog op de schop gaat, mijn vraag aan jullie: hebben jullie al eens dit soort tripjes gepland? En weet je dan ook of je op het lagere niveau vooraf kaarten moet bestellen, of is dit meestal bij het stadion of last minute nog wel te regelen? Een weekend gaan dat er veel wedstrijden zijn in die buurt. Nu in England zit je rond Liverpool/Manchester/Londen altijd wel goed zeker als je tot vijfde klasse wil zien. Ik ga weekend van 10 november met @Patje! richting Madrid omdat dat een weekend is dat er 4 van de 5 beste Madrileense clubs thuis spelen, dan heb je meer kans natuurlijk om er zoveel mogelijk mee te pikken. En dan proberen gokken wanneer ze die matchen plannen. Een huurauto of een plaats waar een goede trein/bus verbinding is met naburige kleinere steden helpt ook altijd goed. En als je met een groep van 3 a 4 bent is een Bolt/Uber ook altijd goedkoop en handig. Aan welk weekend/locatie denken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 9 uur geleden zei Netzwerk: Een weekend gaan dat er veel wedstrijden zijn in die buurt. Nu in England zit je rond Liverpool/Manchester/Londen altijd wel goed zeker als je tot vijfde klasse wil zien. Ik ga weekend van 10 november met @Patje! richting Madrid omdat dat een weekend is dat er 4 van de 5 beste Madrileense clubs thuis spelen, dan heb je meer kans natuurlijk om er zoveel mogelijk mee te pikken. En dan proberen gokken wanneer ze die matchen plannen. Een huurauto of een plaats waar een goede trein/bus verbinding is met naburige kleinere steden helpt ook altijd goed. En als je met een groep van 3 a 4 bent is een Bolt/Uber ook altijd goedkoop en handig. Aan welk weekend/locatie denken jullie? Dat eerste is sowieso de bedoeling. Kijken naar het weekend van 15 februari en 8 maart. Zijn er in Londen wel wat thuiswedstrijden van de PL clubs, maar nog niet verdeeld over een weekend (zaterdagmiddag, -avond en zondag bijv.). Denk dat het vooraf boeken van de PL wedstrijd dan noodzakelijk is en je op het 2e t/m 6e niveau moet gokken op een kaartje bij de poort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 9 uur geleden zei ROEMM: Dat eerste is sowieso de bedoeling. Kijken naar het weekend van 15 februari en 8 maart. Zijn er in Londen wel wat thuiswedstrijden van de PL clubs, maar nog niet verdeeld over een weekend (zaterdagmiddag, -avond en zondag bijv.). Denk dat het vooraf boeken van de PL wedstrijd dan noodzakelijk is en je op het 2e t/m 6e niveau moet gokken op een kaartje bij de poort. Je moet vooral even kijken hoe 'makkelijk' het überhaupt is om bij PL clubs aan tickets te komen. De meeste clubs werken gewoon met lidmaatschappen. Ben je eerst tientallen ponden kwijt voor je überhaupt kunt proberen om tickets te scoren. De ervaring leert dat dit bij Championship en lagere niveaus allemaal wat soepeler gaat. De sfeer is daar ook gewoon beter en authentieker, dus mocht je er bij de PL niet tussen komen is dat ook geen straf in mijn optiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 9 uur geleden zei ROEMM: Dat eerste is sowieso de bedoeling. Kijken naar het weekend van 15 februari en 8 maart. Zijn er in Londen wel wat thuiswedstrijden van de PL clubs, maar nog niet verdeeld over een weekend (zaterdagmiddag, -avond en zondag bijv.). Denk dat het vooraf boeken van de PL wedstrijd dan noodzakelijk is en je op het 2e t/m 6e niveau moet gokken op een kaartje bij de poort. Ik raad aan om naar een pot van Leyton Orient te gaan. Vond ik heel nice. AFC Wimbledon ook leuk. Charlton kun je wel altijd kaarten krijgen QPR moet ook wel lukken, was ik zelf een keer op een matige avond (regenachtig, snel 2-0 achter). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Top, dank voor jullie reacties heren @Urbeto @Lenstra. Meestal worden die PL-wedstrijden nog wel in zo’n pakket aangeboden, gaan we eens naar kijken als de speeldata wat concreter is de tweede seizoenshelft. Weet ik in ieder geval dat je in de lagere regionen naar verwachting wel op de bonnefooi heen kan. Van de lagere divisies stonden die inderdaad al op ons lijstje, zoals je hieronder kan zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september Lekker naar Millwall gaan natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 1 uur geleden zei ROEMM: Top, dank voor jullie reacties heren @Urbeto @Lenstra. Meestal worden die PL-wedstrijden nog wel in zo’n pakket aangeboden, gaan we eens naar kijken als de speeldata wat concreter is de tweede seizoenshelft. Weet ik in ieder geval dat je in de lagere regionen naar verwachting wel op de bonnefooi heen kan. Van de lagere divisies stonden die inderdaad al op ons lijstje, zoals je hieronder kan zien. Fulham is qua stadion authenthiek, maar viel mij toen ik er paar jaar geleden was erg tegen. Speelden toen wel Championship. Amper echte fans, heel veel dagjes mensen op de tribunes & het kleine uitvak van destijds Bolton stak overal bovenuit. Die zou ik persoonlijk overslaan en alleen het stadion bekijken in de vorm van een stadium tourtje ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Op 10-9-2024 om 19:04 zei ROEMM: Top, dank voor jullie reacties heren @Urbeto @Lenstra. Meestal worden die PL-wedstrijden nog wel in zo’n pakket aangeboden, gaan we eens naar kijken als de speeldata wat concreter is de tweede seizoenshelft. Weet ik in ieder geval dat je in de lagere regionen naar verwachting wel op de bonnefooi heen kan. Van de lagere divisies stonden die inderdaad al op ons lijstje, zoals je hieronder kan zien. Vergeet Southend united niet(50min met de trein vanaf de atad) 3x geweest, mooie clubje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september (bewerkt) Afgelopen zaterdag naar Gladbach - Stuttgart geweest. Verademing weer in alles (oké bijna alles) t.o.v. wedstrijden in Nederland. 2 vakjes vol met uitpubliek, heerlijke sfeer van Stuutgart kant. Prima gelijkstaande pot in de eerste helft, 2e helft kwam de kwaliteit van Stuttgart wel naar boven. Dit jaar nog 3 andere thuispotten van Gladbach voor de boeg. In december tegen Dortmund, eind maart tegen Red Bull en de laatste pot tegen Wolfsburg. Over 2 weken naar Shaktar Atalanta in de CL met wat collega’s. IMG_4194.mov IMG_4195.mov 1 van de megafoon boys moest even rusten 16 september bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Frankfurt - Gladbach 2-0. Genoten, vooral uitpubliek (zaten wij dichtbij) was in vorm. Wat een sfeer. En hoe kan het nou dat in het Frankfurt stadion duizenden Gladbach supporters zitten, ook in thuisvakken en dat gewoon goed gaat en in Nederland het iedere keer weer totaal uit de hand loopt. Toch het behandelen van supporters als hooligans? Gladbach wil ik ook nog heen ja, wat een uitfans hebben die altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Zonde dat Frankfurt een tifo-verbod heeft thuis, staat hier ook nog wel op het lijstje. Hier ondertussen aan het bijkomen van 3 wedstrijden. Twee gecancelled ivm de regenval helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Wat kiekjes van de afgelopen 4 potjes… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten