Djurovski Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 Je doet het laten klinken of het een hele wereldreis is maar veel plezier iig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 Juist niet toch? Even op en neer is max 5 minuten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 27 minuten geleden zei Djurovski: Je doet het laten klinken of het een hele wereldreis is maar veel plezier iig Voor jou niet, vanuit Amsterdam is toch een stukje. Maar valt best mee inderdaad, ongeveer 2,5 uur rijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 46 minuten geleden zei 007mark: Voor jou niet, vanuit Amsterdam is toch een stukje. Maar valt best mee inderdaad, ongeveer 2,5 uur rijden. Kan je beter naar Ajax toe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 10, 2023 Share Gepost December 10, 2023 58 minuten geleden zei 007mark: Voor jou niet, vanuit Amsterdam is toch een stukje. Maar valt best mee inderdaad, ongeveer 2,5 uur rijden. Das toch niks haha. Al zullen velen dit lang vinden maar qua werk is dit meer dan normaal. Zeg maar een korte dag. Voor mij is BMG idd vrij dicht bij ( 45 min ) maar nog niet geweest ( grote rivaal van Köln ) trekt mij wat minder daarom. Maar heel veel plezier 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 11, 2023 Share Gepost December 11, 2023 Heb toen ook BMG meegemaakt in het uitvak van Köln, was mooi. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost December 11, 2023 Share Gepost December 11, 2023 2.5 uur is niks. Gister zat ik dat ook. Rodowici z LKS-ie zakochani! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etryn Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 Graag wil ik begin '24 een wedstrijd van Real Madrid bezoeken. Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen voor een wedstrijd van Madrid? Ik heb contact opgenomen met Real, maar daar geven ze aan dat het enkel via Madrid rechtstreeks kan en niet eerder dan max 10 dagen voor een wedstrijd. Dan is het nog afwachten of er kaarten beschikbaar zijn, want eigen supporters (seizoenskaarthouders en leden) hebben voorrang. Ik moet natuurlijk wel eerder al een hotelovernachting en vliegticket boeken, dus om daar op goed geluk naartoe te gaan..... De club zegt echter dat kaartjes verkrijgbaar via andere aanbieders vals zijn. Iemand ervaringen en tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mansveld Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 Ik denk dat je dan bij een voetbalreisagency uitkomt. Betaal je wel het x dubbele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 13, 2023 Share Gepost December 13, 2023 12 uur geleden zei Etryn: Graag wil ik begin '24 een wedstrijd van Real Madrid bezoeken. Heeft iemand ervaring met kaartjes kopen voor een wedstrijd van Madrid? Ik heb contact opgenomen met Real, maar daar geven ze aan dat het enkel via Madrid rechtstreeks kan en niet eerder dan max 10 dagen voor een wedstrijd. Dan is het nog afwachten of er kaarten beschikbaar zijn, want eigen supporters (seizoenskaarthouders en leden) hebben voorrang. Ik moet natuurlijk wel eerder al een hotelovernachting en vliegticket boeken, dus om daar op goed geluk naartoe te gaan..... De club zegt echter dat kaartjes verkrijgbaar via andere aanbieders vals zijn. Iemand ervaringen en tips? Pak lekker Rayo Vallecano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etryn Gepost December 14, 2023 Share Gepost December 14, 2023 10 uur geleden zei Djurovski: Pak lekker Rayo Vallecano Haha, ja had van mij ook gemogen. Maar soms wil je je eigen kind geven wat hij vraagt. Maar hier is niet iemand die ervaringen heeft met een wedstrijd Bernabeu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 15, 2023 Share Gepost December 15, 2023 Is het een awayday of groundhop als je fcg fan tussen de sjengen zit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost December 16, 2023 Share Gepost December 16, 2023 Ik heb 2 kaarten voor Royale Union - Mechelen in de aanbieding, morgen om 16:00. Iemand interesse? @Djurovski bijvoorbeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost December 18, 2023 Share Gepost December 18, 2023 Derby Dolnego Slaska, 15-12-2023 Zaglebie Lubin 1 - 2 Slask Wroclaw De eerste keer in Lubin voor ome Zawisza. Het heeft lang geduurd, maar met de planning van afgelopen weekend, moest en zal de trip gemaakt worden naar het verre zuiden. Na eerder een maatje opgehaald te hebben in Gdansk, begon op vrijdagochtend de trip naar Wroclaw. Ruim 4 uur later kwam we aan, auto geparkeerd naast het hotel en even wat pierogi op in het veel te drukke centrum. Begrijp me niet verkeerd, Wroclaw is een topstad, maar met de huidige kerstmarkt is het niet te doen. Na het eten snel ingecheckt in het hotel en de auto richting Lubin ingestapt. Lubin is een klein dorpje wat ruim 1,5 uur verderop ligt. Met ruim 70.000 inwoners is het bij lange na niet een stad zoals we die in Polen kennen. Des te mooier is het dat hier een club speelt die al jarenlang thuishoort in de Ekstraklasa en deze zelfs in 2017 heeft weten te winnen. Ruim 2 uur voor de aftrap kwamen we aan in Lubin bij de Orlen, het albekende tankstation. Hier zag ik de eerste zwartblauwe mutsen al schijnen in de weerkaatsing van de led-lampen aan het plafond. Een kleine groep uit Bydgoszcz had de tijd genomen om hun vrijdag op te offeren om hun vrienden uit Lubin bij te staan. Ik was dus niet de enige, fijn. Auto iets verderop neergezet in het centrum waar, op een paar verlichte kerstbeelden, weinig te zien was. Wel een mooie graffiti met de iconische mol. 1,5 uur van te voren bij het stadion en de auto geparkeerd. Het was leeg, waardoor ik twijfelde of de auto daar wel mocht staan. Iemand anders zette hem naast me neer, stapte uit, liep weg, liep terug en verplaatste hem weer 1 meter. Ik deed hetzelfde. Zo ontstond een spel tussen Zawisza en een ZaglebieLubin supporter wat we het "autist van de eeuw-spel" noemen. Uiteindelijk auto weggereden, en even later kwam hij ook naast me staan. Wel gelachen. Een rondje rond het stadion leverde ons een mooi gezicht op, van de gure types die zich vandaag samen hadden verzameld. Vriendjes uit Bytom (Polonia), Opole (Odra) en Bydgoszcz (goh wie zou dat nou zijn) stonden gezellig een biertje te drinken. Een foto van een mooie graffiti en door naar het vak. Terwijl ik vakkundig werd betast door de plaatselijke TBS'er die als straf steward moest zijn, werd er buiten een theekransje georganiseerd tussen het uit- en thuispubliek. Ondertussen zat ik me te verbijten wanneer ze nou het stadion inkwamen, gezien het 15 minuten voor tijd nog nagenoeg leeg was. Gelukkig kwamen ze, en met grote getalen werd de derby geopend vol spreekkoren richting elkaar. Over de wedstrijd gaan we het niet hebben. Die was godsafschuwelijk slecht de eerste helft. Geen voorbereide tifo, en het leek even of dit een teleurstellende derby zou worden. Tot in de tweede helft het vak werd betreed door ongeveer 20 man met een bivak (muts voor motorrijden, noemen ze het hier). Geen doek, maar omgekleed op de wc. Carnaval is er niks bij. Terwijl de ultras van Zaglebie (die net een 20 jarig jubileum hadden gevierd tegen Widzew, met 3 doeken en 5 pyro's), 200 stroboscopen afstaken, kwam Slask op voorsprong. Terwijl het uitvak juichte, waren het alleen de stroboscoopjes die enigszins geluid maakten op het thuisvak. Terwijl Lubin met 500 man naar de wc ging (zodat niet bekend is, wie er onder de bivak zat), ging er een afschuwelijk lelijk doek bij Slask over het volk heen. Een voetbal, puur als decoratie voor het omkleden. Het verdient iig niet de schoonheidsprijs. Het doek was afschuwelijk, maar de pyro was een genot voor het oog. Aanschouw wat fotootjes van volwassen mannen die een vuurwerkje afsteken. Tijdens het omkleden viel ook de 2-0 voor de uitploeg en het leek een gemakkelijke overwinning te worden voor de huidige koploper van de Ekstraklasa. Kort voor tijd, terwijl het thuispubliek al langzaam vertrok, werd de aansluitingstreffer gescoord. Even leek het nog de goede kant op te vallen, maar Slask kon helaas de voorsprong behouden. Snel naar de auto, want het was ijskoud, en hup naar Wroclaw. 130 op de provinciale, zonder enig verkeer. Niet veilig, wel gelukt! Vanuit het stadion een vrolijk kerstfeest aan Kula, Baniak, Wertel en Slowimir die hun feestdagen in de cel doorbrengen. Pozdrowienia do wiezienia. En zoals Lubin zou zeggen: Hoe goed denk je jezelf te kennen, als je nog nooit in een gevecht bent geweest? Wszyscy niech slysza, Zaglebie zawsze z Zawisza! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost December 19, 2023 Share Gepost December 19, 2023 (edited) Afgelopen weekend weer eens een combitrip naar België gemaakt met twee potjes op het programma. OH Leuven tegen Cercle Brugge en de Waalse derby tussen Standard en Charleroi. Leuven vond ik oprecht een vermakelijke vinck. Ik had redelijk random kaarten gehaald wat uiteindelijk een plekje was tussen de fanatieke aanhang en het uitvak (beiden op de tribune achter de goal). Leuke interactie over en weer en een kleine maar fanatieke aanhang aan de kant van Leuven. Dat met een net iets te overijverige steward op het vak maakte het een zeer vermakelijk schouwspel, helemaal na de 1-2 van Cercle in blessuretijd. Standard - Charleroi is denk ik de meest treurige wedstrijd die ik in tijden heb gezien. 0-0 en eigenlijk geen enkele noemenswaardige kans voor één van de partijen. Gelukkig maken de plaatjes vooraf nog het een en ander goed Edited December 19, 2023 by Christian. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 20, 2023 Share Gepost December 20, 2023 1 foto van OHL zegt wel genoeg idd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost December 22, 2023 Share Gepost December 22, 2023 Met de winterstop maken we de cijfers van 2023 op. In totaal zag ik 64 wedstrijden en mocht ik 193 genieten van een doelpunt. 40 verschillende stadion in 5 verschillende landen. 26 hiervan had ik nog nooit eerder bezocht. Meest bezocht uiteraard het stadion in Bydgoszcz. Maar liefst 9x was ik getuige van een wedstrijd in Stadion im. Zdzislawa Krzyszkowiaka. Daarnaast was Zawisza ook mijn meest bezochte club, 12 keer mocht ik de blauw-zwarte trots aanmoedigen. Drie keer deed ik dit undercover op de thuistribune, tijdens een uitwedstrijd. Iedereen weet dat ik geen fuck om voetbal geef. Of nja, de wedstrijd kan me over het algemeen gestolen worden. Supporterswijs dan? Van de 64 wedstrijden was ik 44 getuige van pyro. De derby in Bydgoszcz was het best vertegenwoordigd, met maar liefst 3 pyro's aan de thuiszijde en 2 aan de uitkant. De bekerwedstrijd kwam met 2 om 2 op de tweede plaats. Enkele fakkels die worden afgestoken, zoals in de wedstrijden Hannover - Magdeburg en Dortmund - Milan tel ik niet mee. Veruit het meeste afgestoken werd wel in die wedstrijd van Hannover. Een vuurzee, anders kan ik het niet omschrijven. Een rijtje, leuk als anderen het ook invullen: Hoeveel wedstrijden bezocht: 64 Welke landen bezocht: Nederland, België, Duitsland, Polen, Kroatië Favoriete club bezocht: buiten Zawisza om: LKS Lodz / Hannover 96 Favoriete wedstrijd bezocht: LKS Lodz 3 - 2 Wisla Krakow Spannendste wedstrijd bezocht: Arka Gdynia 1 - 1 LKS Lodz (promotiewedstrijd LKS) Mooiste stadion bezocht: LKS Lodz / Stadion Naradowy (nationaal stadion) Saaiste wedstrijd bezocht: KRC Genk - Zulte Waregem Slechtste wedstrijd bezocht: 1860 Munchen - Dynamo Dresden Meeste doelpunten gezien: KFC Uerdingen 4 - 4 Schwarz-Weiss Essen Club met de beste sfeer: LKS Lodz / Hannover 96 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 22, 2023 Share Gepost December 22, 2023 Zawisza Wrapped. Tof hoor. Heb je een streven voor 2024 qua aantal of specifieke wedstrijden? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost December 22, 2023 Share Gepost December 22, 2023 10 minuten geleden zei Lenstra: Zawisza Wrapped. Tof hoor. Heb je een streven voor 2024 qua aantal of specifieke wedstrijden? qua aantal maakt het me niet heel veel uit. Kwaliteit over kwantiteit altijd, ook al zou je dat niet zeggen met zoveel wedstrijden. Sowieso op de planning: elana - zawisza lks lodz - slask ruch chorzow - gornik zabrze Lechia gdansk - arka gdynia Daarnaast wil ik ook GKS Katowice bezoeken voor ze het stadion slopen. En uiteraard de bekerfinale. Voor de rest leven we van weekend tot weekend 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 23, 2023 Share Gepost December 23, 2023 Hoeveel wedstrijden bezocht: 27 Welke landen bezocht: Nederland, België, Duitsland, Favoriete club bezocht: buiten Eupen om: Groningen Favoriete wedstrijd bezocht: Union - Eupen Spannendste wedstrijd bezocht: 1. Fc Köln - RB Leipzig Mooiste stadion bezocht: Stade Joseph Mariën ( Union ) Saaiste wedstrijd bezocht: SL 16 FC - Patro Maasmechelen Slechtste wedstrijd bezocht: Roda - Willem II Meeste doelpunten gezien: Union - Eupen 4-1 Club met de beste sfeer 1.e FC Köln 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 Hoeveel wedstrijden bezocht: 2 Welke landen bezocht: Nederland, Limburg Favoriete club bezocht: VVV-Venlo Favoriete wedstrijd bezocht: VVV-Venlo - FC Dordrecht Spannendste wedstrijd bezocht: VVV-Venlo - FC Dordrecht Mooiste stadion bezocht: Grolsch Veste Saaiste wedstrijd bezocht: FC Twente - Vitesse Slechtste wedstrijd bezocht: FC Twente - Vitesse Meeste doelpunten gezien: VVV-Venlo - FC Dordrecht 3-1 Club met de beste sfeer: FC Twente 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 Hoeveel wedstrijden bezocht: 2 Welke landen bezocht: Nederland Favoriete club bezocht: Feyenoord Favoriete wedstrijd bezocht: Feyenoord - Ajax Spannendste wedstrijd bezocht: Feyenoord - Ajax Mooiste stadion bezocht: De Kuip Saaiste wedstrijd bezocht: Volendam - PSV Slechtste wedstrijd bezocht: Feyenoord - Ajax Meeste doelpunten gezien: FC Volendam - PSV 2-3 Club met de beste sfeer: Feyenoord Kon beter dit 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 Enkel voor dit seizoen (dus vanaf juli 2023) Hoeveel wedstrijden bezocht: veel Welke landen bezocht: België, Nederland, Finland Favoriete club bezocht: OHL Favoriete wedstrijd bezocht: OHL u18 - Club Brugge u18 (0-1) Spannendste wedstrijd bezocht: Helmond Sport - Top Oss (1-1) Mooiste stadion bezocht: Bolt Arena (HJK) en Union Saaiste wedstrijd bezocht: OHL - Whitestar Woluwe (vrouwen) (4-1) Slechtste wedstrijd bezocht: OHL - Cercle Brugge (1-2) Meeste doelpunten gezien: OHL - Bertem (9-0) Club met de beste sfeer: Union 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 Nog twee maanden en dan naar Hongarije op werk en met de ex alles geregeld. @Mansveld heeft alles al geboekt. Zin in 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zawisza Gepost December 25, 2023 Share Gepost December 25, 2023 5 uur geleden zei FlyD: Enkel voor dit seizoen (dus vanaf juli 2023) Hoeveel wedstrijden bezocht: veel Welke landen bezocht: België, Nederland, Finland Favoriete club bezocht: OHL Favoriete wedstrijd bezocht: OHL u18 - Club Brugge u18 (0-1) Spannendste wedstrijd bezocht: Helmond Sport - Top Oss (1-1) Mooiste stadion bezocht: Bolt Arena (HJK) en Union Saaiste wedstrijd bezocht: OHL - Whitestar Woluwe (vrouwen) (4-1) Slechtste wedstrijd bezocht: OHL - Cercle Brugge (1-2) Meeste doelpunten gezien: OHL - Bertem (9-0) Club met de beste sfeer: Union Doen we 21 januari een biertje? 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts