Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vul ik ook een keer die poll in, ligt ze meteen eruit ;c Nja, zal 'r niet missen, voor mij waren er twee mogelijkheden, namelijk of ze was de mol, of ze was gewoon bloedirritant en erg slecht in het spel.

Nu maar op Liesbeth denk ik, titel van vandaag was ook weer terug te redeneren op haar achternaam al is dat misschien te makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij niet, maar in principe had William op het begin van de aflevering wel gelijk, en deze aflevering heeft hij nou ook niet echt veel gedaan.

Ik had hetzelfde gedaan.

Ik vond Annemarie ontzettend verdacht. Lekker afgescheiden gehouden in de vliegtuig-opdracht. Daarnaast heeft ze bij de Western-opdracht erg slim gespeeld, waar ze alleen maar geld pakte en zich vervolgens er makkelijk uit liet schieten / blazen. Maar ik heb geen idee, sowieso toffe editie dit (op dames na), maar de opdrachten zijn echt vet. Net als de aflevering van vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Liesbeth

2. Tim

Mijnes denk ik momenteel ook. Eerst had ik Frits erbij, maar die heeft nu wel erg veel geld gepakt. Liesbeth verdenk ik eigenlijk vanaf het begin.

En voor Tim hoorde ik pas een leuke theorie: Bij de vorige aflevering, bij die fietsopdracht, hoorde bij Tim 3-1=2. Kijk eens naar de vliegtuigopdracht. De tijd van 3 uur naar 2 uur. Ook dat is 3-1=2. Dat ziet er erg uit als een voor de kijker gemonteerde hint, al kunnen de deelnemers er ook achter komen, indien ze weten dat ze inderdaad maar 2 uur gelopen hebben. Ik heb zo het idee dat 2 uur de tijd was die voor die opdracht stond, maar speciaal als hint is deze erin gestopt. Maar verder heb ik eerlijk gezegd niet echt op Tim gelet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom slaat die hint ook op Tim ;)

Ik vind het trouwens jammer dat ze naar Spanje zijn gegaan. Had een ander land gehoopt. Spanje is nu niet zo'n bijzonder land. Over het algemeen zijn het allemaal 'onbekende' landen waar ze heen gaan en nu opeens Spanje. Zou me niets verbazen als meer dan de helft van de groep al eens in dat land geweest is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom slaat die hint ook op Tim ;)

Ik vind het trouwens jammer dat ze naar Spanje zijn gegaan. Had een ander land gehoopt. Spanje is nu niet zo'n bijzonder land. Over het algemeen zijn het allemaal 'onbekende' landen waar ze heen gaan en nu opeens Spanje. Zou me niets verbazen als meer dan de helft van de groep al eens in dat land geweest is.

En ik durf te wedden dat iedereen niet in Andalusië is geweest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hadewych en Anne-Marie vallen voor mij af vanwege de onderhandelingsopdracht

Tim was de persoon waarop Marit een tunnelvisie had.

Ik ga er vanuit dat de organisatie de Mol niet uit de onderhandelingsopdracht houd, dus ook William valt af.

Dan blijven er voor mij twee over, Frits en Liesbeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites