Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na maanden van geruchten is het hoge woord er eindelijk uit. Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van het programma Wie is de Mol? De 35-jarige presentator neemt het stokje over van Pieter Jan Hagens, die zich meer wil gaan focussen op zijn journalistieke bezigheden.

Rooijakkers meldt vandaag in dagblad Metro dat hij alleen zijn moeder heeft verteld dat hij de nieuwe presentator wordt van het populaire programma. 'Zij is een enorme fan en zei: ik hoop dat je het net zo goed doet als Karel van der Graaf.'

Naast Van der Graaf en Hagens presenteerde ook Angela Groothuizen Wie is de Mol? 'Ik heb de nodige programma's gepresenteerd, maar voelde hier de voetstappen van de giganten die me voorgingen', zegt Rooijakkers over zijn drie voorgangers.

Vorig jaar was Art zelf een van de deelnemers en kwam hij als winnaar uit de bus. 'Ik begrijp de kandidaten beter dan toen ik bijvoorbeeld Peking Express presenteerde. Ik weet hoe het is om aan de andere kant te zitten. Die executies met het rode en groene computerscherm waren zenuwslopend. Met een trillende vinger drukte ik de muisknop in.'

Wie is de Mol?, dat vanaf 5 januari weer te zien is op Nederland 1, speelt zich dit jaar af in IJsland. (Redactie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom vervangen ze de presentator steeds? Telkens als ik weer aan de nieuwe presentator gewend begin te raken moeten ze hem/haar weer vervangen :P Nergens voor nodig imo

Staat een paar posts boven je.

De 35-jarige presentator neemt het stokje over van Pieter Jan Hagens, die zich meer wil gaan focussen op zijn journalistieke bezigheden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pieter-Jan was wel tof, maar hij haalde het ook echt niet bij Karel van de Graaf vind ik.

:| Angela Groothuizen, Nestor van wie is de mol, sindsdien is het aan het afbrokkelen. Wie herinnert zich Sjors? De beste mol ooit?!!

Ik ga pas weer fanatiek kijken als ze van alle mollen van de afgelopen 10 jaar een groep maken met daarin één supermol. Dat zou zo geil zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hopelijk is het speelschema van zaalvoetbal me goed gezind. Dan kan ook ik het weer goed volgen.

Sowieso de eerste twee weken kan ik het gewoon zien. Daarna is het nog de vraag.

Ik kan het de eerste keer zien en daarna moet ik weet ik nu al aan de herhalingen...

Vond sowieso altijd met gewoon normale mensen en niet die semi-bekende Nederlanders leuker omdat die echt voor dat geld gaan meer dan de meeste huidige deelnemers.

Eens ja, nu gaan ze veel meer voor het mollen, dan voor het geld. Al moet ik wel zeggen dat ik de edities met normale mensen eigenlijk gemist heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites