Hans. Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Die gamer en de goochelaar zijn by far de grootste kneusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Die ken ik (nog) niet, maar Sipke-Jan straalt op de Nederlandse TV echt kneuzigheid to the max uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Die gamer en de goochelaar zijn by far de grootste kneusen. Eensch, goochelaar staat wel op #1 btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Nee, Freddy, die gamer en die goochelaar zijn bazen. Sipke Jan is inderdaad een kneus ;e. Wat hij ook zei over de mensen die niks hebben gepakt en voor de snelheid gingen, hij voelde zich ook zoooo goed dat hij eten had meegenomen voor het kamp ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 die gamer is een mongool, die Kobe is wel een baas net zoals Freddy, hij laat zijn tandvlees wel zien namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2011 Share Geplaatst 2 september 2011 Kobe vond ik juist echt een kneus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 september 2011 Share Geplaatst 3 september 2011 Freddy is wel echt een held hoor, zo'n beer en dan met zo'n guitige kop erop :D Favorietje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 september 2011 Share Geplaatst 5 september 2011 Voorlopig nog niet veel aan vind ik. Dat Sipke Jan (wat een naam btw :cab:) er uit werd gestemd vond ik best goed. Ik ken hem niet, maar ik vind hem nu al irritant. Nicolas is trouwens zo'n uitslover. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Die Sipke Jan, haha wat een kneus :mrgy: Idem voor Kobe trouwens Freddy, wat een beest zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Anne; gewoon terug bij de start uitkomen:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 september 2011 Share Geplaatst 6 september 2011 Haha, ja dat was echt genieten ja. Jochem verder wel een held, gewoon veel pakken en nog bij de snelsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Hmm, ben 't ook maar weer gaan volgen. Net ff de eerste aflevering gekeken. Die Belgen ;e, allemaal samenspannen tegen Sipke natuurlijk. No shit dat hij pissed is dan. Die Freddy is wel de grootste baas hoor :D, samen met Sylvia. Maar wel weer vet dat programma, nu al zin in morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Sipke is ook zo'n sukkel, goed dat die meteen weg werd gestemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Hoezo is Nicolas een uitslover Miz? En LV jij snapt het Sylvia _O_ Ook zin in morgen :D Wel erg hoor trouwens meer dan 2 weken in die grot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 september 2011 Share Geplaatst 7 september 2011 Vorige week gemist, dus nu maar via rtlgemist gekeken. Leuke aflevering, Freddy en Sylvia zijn mijn favorieten. Vooral Sylvia: "ik moet toch nog afvallen" en nog meer van die mooie uitspraken :D Die Sipke Jan is ook echt een kneus, ongelooflijk. Voelt zich zo goed, ook tegenover Freddy. "Heb je je wel voorbereid voor de expeditie?" En op zo'n toontje, bah wat een nare kerel. Blij dat hij weggestemd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 8 september 2011 Auteur Share Geplaatst 8 september 2011 Balen van Sipke hoor.:( Zo moet niemand eruit vliegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Echt een reclame voor Nederland die Sipke jan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Hehe Sipke jan. Wat een figuur ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Idd, maar vind het "Belgenkamp" zwaar irritant door die Kobe, Deborah en Niko. Hoop dat ie zo snel mogelijk weg zijn, maar ik vrees van niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 8 september 2011 Share Geplaatst 8 september 2011 Haha, echt een typische Sipke-aftocht. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kamp Noord ownt hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Voor de Belgen: ik heb een torrent in de aanbieding voor de 2de aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kamp Noord ownt hard ja of niet. Die freddy ofzo viel me wel vies tegen met die proef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Wel dus. Tot nu toe alle proeven gewonnen en nog behoorlijk goed aan het samenwerken, terwijl in Kamp Zuid de intrige hoogtij viert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 ja of niet. Die freddy ofzo viel me wel vies tegen met die proef. Mij niet de slimste van de hele groep is gewoon Nicolas en die had met een tactiek zo die handen los of je nou dan kracht hebt of niet doet er niet toe , met die tactiek krijg je de handen gewoon los. Daarom is Nicolas een baas _O_ , Sylvia heeft zich trouwens ook wel bewezen tijdens die proef na het eerdere kritiek van Esther. Me 2 favorieten zijn toch wel Nicolas en Sylvia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten