Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Hmm, ben 't ook maar weer gaan volgen. Net ff de eerste aflevering gekeken.

Die Belgen ;e, allemaal samenspannen tegen Sipke natuurlijk. No shit dat hij pissed is dan.

Die Freddy is wel de grootste baas hoor :D, samen met Sylvia. Maar wel weer vet dat programma, nu al zin in morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week gemist, dus nu maar via rtlgemist gekeken. Leuke aflevering, Freddy en Sylvia zijn mijn favorieten. Vooral Sylvia: "ik moet toch nog afvallen" en nog meer van die mooie uitspraken :D Die Sipke Jan is ook echt een kneus, ongelooflijk. Voelt zich zo goed, ook tegenover Freddy. "Heb je je wel voorbereid voor de expeditie?" En op zo'n toontje, bah wat een nare kerel. Blij dat hij weggestemd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja of niet.

Die freddy ofzo viel me wel vies tegen met die proef.

Mij niet de slimste van de hele groep is gewoon Nicolas en die had met een tactiek zo die handen los of je nou dan kracht hebt of niet doet er niet toe , met die tactiek krijg je de handen gewoon los.

Daarom is Nicolas een baas _O_ , Sylvia heeft zich trouwens ook wel bewezen tijdens die proef na het eerdere kritiek van Esther. Me 2 favorieten zijn toch wel Nicolas en Sylvia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites